eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaWykonanie kompleksowej usługi przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej w prasie i w internecie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-10

Częstochowa: Wykonanie kompleksowej usługi przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej w prasie i w internecie.
Numer ogłoszenia: 390610 - 2012; data zamieszczenia: 10.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311102 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej usługi przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej w prasie i w internecie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przeprowadzenie skorelowanej z innymi działaniami promocyjnymi (załącznik nr 4) kampanii promocyjno-reklamowej Częstochowy w wybranych pod kątem grupy docelowej promocji czasopismach gospodarczych, tygodnikach opinii, dziennikach ogólnopolskich i lokalnych, w dodatkach gospodarczych czasopism oraz w mających najwyższy wskaźnik dotarcia do grupy docelowej portalach i serwisach internetowych, przy czym: - przez czasopisma opinii rozumiemy: Wprost, Newsweek, Polityka, Forbes - przez czasopisma gospodarcze rozumiemy: Bussines In Poland, Polska Giełda Nieruchomośći Property Jurnal, Eurobuild, Polish Business Magazine, RNW - Miesięcznik Rynku Nieruchomości, City Invest Poland (rocznik), Tereny Inwestycyjne w Polsce (terenyinwestycyjne.info - dodatek promocyjno reklamowy insertowany do prenumeratorów Rzeczpospolitej), Forum Samorządowe. Nowy Przemysł. - przez dzienniki ogólnopolskie rozumiemy; Puls Biznesu, Gazeta Wyborcza, Dziennik Gazeta Prawna, Rzeczpospolita - przez prasę lokalną rozumiemy: dzienniki/tygodniki o największej sprzedaży w grupie docelowej, odpowiednio do miast, gdzie będzie organizowane study tour, road show i spotkanie podsumowujące. - przez portale/serwisy internetowe rozumiemy:Polska Giełda Nieruchomości Property Jurnal, wgn.pl, bankier.pl, infor.pl, money.pl, egospodarka.pl, Biznespolska.pl, gazeta.biz, onet.pl, interia.pl/biznes, pb.pl, gazeta.pl, terenyinwestycyjne.info, forumbiznesu.pl, forumsamorzadowe.pl. pbm.com.pl, przetargi-komunikaty.pl oraz strony internetowe czasopism wymienionych w punktach 1 -3 oraz w punkcie 4 - tylko w miesiącu odbywającego się w danym mieście spotkania biznesowego. 2. Przygotowanie zgodnego z tabelą częstotliwości (załącznik nr 4) planu kampanii obejmującego liczbę i rodzaj objętych nią tytułów/portali, wielkość i częstotliwość reklam w poszczególnych tytułach/portalach - wraz z uzasadnieniem (zakładane wskaźniki dotarcia), przy czym: - liczba odsłon poszczególnych reklam internetowych w danym cyklu (jeśli jest wyceniana od ilości odsłon) musi być większa niż 20 tysięcy, a w przypadku internetowej reklamy stacjonarnej (wycenianej w zależności od czasu ekspozycji) czas ekspozycji musi być dłuższy niż 3 dni. - wielkość reklamy prasowej (moduły) musi odpowiadać min. wielkości 1/4 strony czasopisma. - reklamy w prasie mają się ukazywać w przedziałach czasowych przedstawionych w Tabeli - Harmonogram kampanii promocyjnej, odpowiadać typom wymienionych w punkcie 1 czasopism (gdzie Cz. opinii - oznacza pismo z wymienionej powyżej grupy czasopism opinii, Dz. ogólnopolski - oznacza pismo z wymienionej powyżej grupy dzienników ogólnopolskich, Cz. gospodarcze - oznacza pismo z wymienionej powyżej grupy czasopism gospodarczych a P. Lokalna - oznacza oznacza pismo z wymienionej powyżej pism lokalnych) i odpowiadać zaznaczonej w Tabeli ilości czasopism danego typu. - reklamy w internecie mają się ukazywać w przedziałach czasowych przedstawionych w Tabeli - Harmonogram kampanii promocyjnej, odpowiadać wymienionym w Tabeli formom reklamowym (gdzie BR oznacza: Billboard, TP - Toplayer, NB - Navibox o minimalnych rozmiarach, odpowiednio: 500x200 pikseli, 500x200 pikseli, 300x250 pikseli) i odpowiadać zaznaczonej w tabeli ilości wykorzystanych portali/serwisów. przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo decydowania o merytorycznej zawartości reklamy Uwaga: niezrealizowanie umowy w zakresie ilości reklam skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości 1 % kwoty brutto faktury kwartalnej - za każdą brakującą reklamę. 3. Przygotowanie ogólnej koncepcji kampanii 4. Przygotowanie pełnej dokumentacji kampanii, w tym: - opracowanie zaakceptowanej przez Zamawiającego wizualizacji i kompletnych projektów graficznych, zgodnych z założeniami i celami Projektu oraz Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji (załącznik nr 7) - według specyfikacji dla poszczególnych mediów, - stworzenie i uwzględnienie w projektach graficznych tekstów reklamowych w odpowiednich wersjach językowych, - opracowanie hasła przewodniego i logo kampanii. 5. Opracowanie kompletnego mediaplanu oraz zakup mediów. 6. Bezpośrednia realizacja kampanii, 7. Świadczenie usług produkcji materiałów reklamowych według specyfikacji dla poszczególnych mediów, 8. Koordynacja w zakresie realizacji mediaplanu, w tym terminowe dostarczanie materiałów do emisji oraz bieżące kontrolowanie realizacji kampanii, 9. Obsługa w zakresie przeformatowywania i edycji layoutów przygotowanych w ramach kampanii pod kątem bieżących potrzeb zamawiającego. 10. Przedstawienie szczegółowego kosztorysu. 11. Opracowanie strategii oraz realizacja badań skuteczności kampanii. 12. Przedstawienie szczegółowego raportu podsumowującego kampanię w wersji drukowanej oraz elektronicznej, obejmującego między innymi: 13. Pełny opis wykonywanych w ramach kampanii działań wraz z harmonogramem ich realizacji, 14. Sprawozdanie z wykonania mediaplanu, 15. Dokumentację graficzną kampanii, uwzględniającą wszystkie wykorzystane w jej ramach materiały reklamowe, 16. Opis metodologii oraz wyniki badań skuteczności kampanii. 17. Przedstawienia osobnego sprawozdania finansowego i rzeczowego z zadań wykonanych w 2012 roku i w 2013 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet I Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość, Działanie 1.1 Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, Poddziałanie 1.1.2 Promocja.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Innovations Sp. z o.o., Al. Ujazdowska 22 lok. 5,, 00-478 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 317076,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 147329,89 / Oferta z najwyższą ceną: 300120,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.