eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaKompleksowa usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej w prasie i w internecie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-23

Częstochowa: Kompleksowa usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej w prasie i w internecie
Numer ogłoszenia: 311102 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej w prasie i w internecie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeprowadzenie skorelowanej z innymi działaniami promocyjnymi (załącznik nr 4) kampanii promocyjno-reklamowej Częstochowy w wybranych pod kątem grupy docelowej promocji czasopismach gospodarczych, tygodnikach opinii, dziennikach ogólnopolskich i lokalnych, w dodatkach gospodarczych czasopism oraz w mających najwyższy wskaźnik dotarcia do grupy docelowej portalach i serwisach internetowych, przy czym: - przez czasopisma opinii rozumiemy: Wprost, Newsweek, Polityka, Forbes - przez czasopisma gospodarcze rozumiemy: Bussines In Poland, Polska Giełda Nieruchomośći Property Jurnal, Eurobuild, Polish Business Magazine, RNW - Miesięcznik Rynku Nieruchomości, City Invest Poland (rocznik), Tereny Inwestycyjne w Polsce (terenyinwestycyjne.info - dodatek promocyjno reklamowy insertowany do prenumeratorów Rzeczpospolitej), Forum Samorządowe. Nowy Przemysł. - przez dzienniki ogólnopolskie rozumiemy; Puls Biznesu, Gazeta Wyborcza, Dziennik Gazeta Prawna, Rzeczpospolita - przez prasę lokalną rozumiemy: dzienniki/tygodniki o największej sprzedaży w grupie docelowej, odpowiednio do miast, gdzie będzie organizowane study tour, road show i spotkanie podsumowujące. - przez portale/serwisy internetowe rozumiemy:Polska Giełda Nieruchomości Property Jurnal, wgn.pl, bankier.pl, infor.pl, money.pl, egospodarka.pl, Biznespolska.pl, gazeta.biz, onet.pl, interia.pl/biznes, pb.pl, gazeta.pl, terenyinwestycyjne.info, forumbiznesu.pl, forumsamorzadowe.pl. pbm.com.pl, przetargi-komunikaty.pl oraz strony internetowe czasopism wymienionych w punktach 1 -3 oraz w punkcie 4 - tylko w miesiącu odbywającego się w danym mieście spotkania biznesowego. 2. Przygotowanie zgodnego z tabelą częstotliwości (załącznik nr 4) planu kampanii obejmującego liczbę i rodzaj objętych nią tytułów/portali, wielkość i częstotliwość reklam w poszczególnych tytułach/portalach - wraz z uzasadnieniem (zakładane wskaźniki dotarcia), przy czym: - liczba odsłon poszczególnych reklam internetowych w danym cyklu (jeśli jest wyceniana od ilości odsłon) musi być większa niż 20 tysięcy, a w przypadku internetowej reklamy stacjonarnej (wycenianej w zależności od czasu ekspozycji) czas ekspozycji musi być dłuższy niż 3 dni. - wielkość reklamy prasowej (moduły) musi odpowiadać min. wielkości 1/4 strony czasopisma. - reklamy w prasie mają się ukazywać w przedziałach czasowych przedstawionych w Tabeli - Harmonogram kampanii promocyjnej, odpowiadać typom wymienionych w punkcie 1 czasopism (gdzie Cz. opinii - oznacza pismo z wymienionej powyżej grupy czasopism opinii, Dz. ogólnopolski - oznacza pismo z wymienionej powyżej grupy dzienników ogólnopolskich, Cz. gospodarcze - oznacza pismo z wymienionej powyżej grupy czasopism gospodarczych a P. Lokalna - oznacza oznacza pismo z wymienionej powyżej pism lokalnych) i odpowiadać zaznaczonej w Tabeli ilości czasopism danego typu. - reklamy w internecie mają się ukazywać w przedziałach czasowych przedstawionych w Tabeli - Harmonogram kampanii promocyjnej, odpowiadać wymienionym w Tabeli formom reklamowym (gdzie BR oznacza: Billboard, TP - Toplayer, NB - Navibox o minimalnych rozmiarach, odpowiednio: 500x200 pikseli, 500x200 pikseli, 300x250 pikseli) i odpowiadać zaznaczonej w tabeli ilości wykorzystanych portali/serwisów. przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo decydowania o merytorycznej zawartości reklamy Uwaga: niezrealizowanie umowy w zakresie ilości reklam skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości 1 % kwoty brutto faktury kwartalnej - za każdą brakującą reklamę. 3. Przygotowanie ogólnej koncepcji kampanii 4. Przygotowanie pełnej dokumentacji kampanii, w tym: - opracowanie zaakceptowanej przez Zamawiającego wizualizacji i kompletnych projektów graficznych, zgodnych z założeniami i celami Projektu oraz Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji (załącznik nr 7) - według specyfikacji dla poszczególnych mediów, - stworzenie i uwzględnienie w projektach graficznych tekstów reklamowych w odpowiednich wersjach językowych, - opracowanie hasła przewodniego i logo kampanii. 5. Opracowanie kompletnego mediaplanu oraz zakup mediów. 6. Bezpośrednia realizacja kampanii, 7. Świadczenie usług produkcji materiałów reklamowych według specyfikacji dla poszczególnych mediów, 8. Koordynacja w zakresie realizacji mediaplanu, w tym terminowe dostarczanie materiałów do emisji oraz bieżące kontrolowanie realizacji kampanii, 9. Obsługa w zakresie przeformatowywania i edycji layoutów przygotowanych w ramach kampanii pod kątem bieżących potrzeb zamawiającego. 10. Przedstawienie szczegółowego kosztorysu. 11. Opracowanie strategii oraz realizacja badań skuteczności kampanii. 12. Przedstawienie szczegółowego raportu podsumowującego kampanię w wersji drukowanej oraz elektronicznej, obejmującego między innymi: 13. Pełny opis wykonywanych w ramach kampanii działań wraz z harmonogramem ich realizacji, 14. Sprawozdanie z wykonania mediaplanu, 15. Dokumentację graficzną kampanii, uwzględniającą wszystkie wykorzystane w jej ramach materiały reklamowe, 16. Opis metodologii oraz wyniki badań skuteczności kampanii. 17. Przedstawienia osobnego sprawozdania finansowego i rzeczowego z zadań wykonanych w 2012 roku i w 2013 roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech ogólnopolskich kampanii reklamowych w prasie i/lub internecie w tym przynajmniej jednej o wartości powyżej150 000 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach od 6.1. do 6.2. specyfikacji. 1.1. Dokument o którym mowa w punkcie 6.2.a) winien być złożony w oryginale. Dokumenty o których mowa w punktach 6.1.b) i 6.2.b) winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) uprawnioną (e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.2. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.3.2. specyfikacji - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do  oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 1.3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 1.4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia polega na  zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tego warunku, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). 2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) Wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: ebonarska@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa. Otwarcie ofert nastąpi 12/09/2012r o godz. 10:00 w pokoju 417.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kompleksowa usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej w prasie i w internecie związana jest z realizacją projektu pn. Zainwestuj w Częstochowie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet I Badania i rozwój technologiczny, innowacje i przedsiębiorczość, Działanie 1.1 Wzmocnienie atrakcyjności inwestycyjnej regionu, Poddziałanie 1.1.2 Promocja inwestycyjna..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.