Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-22
Toruń: Doposażenie ogrodu w małą architekturę w ramach zadania Rewitalizacja elementów Ogrodu Zoobotanicznego na Bydgoskim Przedmieściu w Toruniu .
Numer ogłoszenia: 390602 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoobotaniczny , ul. Bydgoska 7, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 62-242-10, faks 0-56 62-242-10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie ogrodu w małą architekturę w ramach zadania Rewitalizacja elementów Ogrodu Zoobotanicznego na Bydgoskim Przedmieściu w Toruniu ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę i montaż na stałe w gruncie elementów małej architektury tj. ławki i kosze na śmieci - rozbudowę istniejącego placu zabaw dla dzieci o nowe elementy zabawowe mocowane na stałe w gruncie. UWAGA - DOTYCZY ŁAWEK Z faktu położenia Ogrodu Zoobotanicznego w obszarze wpisanym do rejestru zabytków właściwe służby ochrony zabytków dopuściły ławki, które w zakresie estetycznym są scharakteryzowane następująco (wyciąg z projektu budowlanego): Zaleca się zachowanie stylistyki nawiązującej do ławek ogrodowych przełomu XIX / XX wieku, jednak nie kopiujących (powielających) ówczesnego detalu. Na potrzeby niniejszego postępowania przetargowego dokonuje się wyjaśnienia. Siedzisko winno być wyprofilowane w łagodne linie krzywe, z uwzględnieniem ergonomii. Siedzisko winny być podparte w dwóch lub trzech miejscach na długości ławki stelażami ławki. Stelaże ławki nie mogą być w estetyce konstruktywistycznej, tzn. winny mieć kształty i rozwiązania wynikające nie tylko z optymalizacji technicznej i użytkowej stelażu. Stelaże ławki winny swym kształtem i poprzez dekoracje nawiązywać do linii krzywych wyprofilowania siedziska i oparcia, np. poprzez dekoracje liniowe.. Nie wolno dekorować elementami florystycznymi, faunistycznymi, antropomorficznymi lub elementami o wzornictwie nawiązującym do tychże. W załączeniu - zdjęcie ławki odpowiadającej w intencji Zamawiającego powyższemu opisowi, ze względu na postępowania przetargowe z zastrzeżeniem, że jest to jedynie przykład i dopuszczalne są rozwiązania równoważne. Szkic w projekcie-zał.nr do SIWZ może być również pomocny przy zaproponowaniu przez oferenta typu ławki ogrodowej. Szczegółowy opis całego przedmiotu zamówienia załącznik nr 8 do SIWZ Termin realizacji prac ziemnych i montażowych, może ulec zmianie (przedłużeniu) gdy wystąpią okoliczności związane z długotrwałymi niesprzyjającymi warunkami pogodowymi. W przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków pogodowych elementy małej architektury zostaną przechowane na koszt Wykonawcy w magazynie do czasu ich montażu. W powyższym przypadku odbiór elementów małej architektury nastąpi dwukrotnie. Pierwszy odbiór komisyjny w magazynie, drugi po montażu na terenie Ogrodu Zoobotanicznego. Zaistnienie tej przyczyny udokumentowane zostanie w protokole odbioru elementów małej architektury przez Zamawiającego, Inspektora Nadzoru oraz Wykonawcę. Gwarancja Termin gwarancji wynosi 4 lata od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP) stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i dotyczącego przedmiotu zamówienia-prac określonych w punkcie 1 SIWZ.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.53.52.10 - Huśtawki (pionowe) do placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotycz
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 dostawy z montażem zbliżonej do zakresu określonego w przedmiocie zamówienia o porównywalnej wielkości, charakterze(plac zabaw dla dzieci, którego urządzenia zabawowe były mocowane na stałe w gruncie i wykonał przy montażu nawierzchnię dopuszczoną odrębnymi przepisami dla placów zabaw) o wartości z montażem min. 67 000 zł brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony gdy osoby, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia będą posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej- kierownik robót. wydanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 ze zm) lub inne odpowiednie oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy c)oświadczenie wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadkach przewidzianych w umowie, dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: -Jeśli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego. -Jeśli zmiany umowy dotyczyć będą zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie prac w wymaganych temperaturach zewnętrznych. -Jeśli zmiana umowy dotyczyć będą zmian osobowych - zmiana kierownika budowy i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, z przyczyn niezależnych od obu stron. -Jeśli zmiana umowy dotyczyć będzie konieczności wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy ewentualnych robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ogród Zoobotaniczny w Toruniu ul. Bydgoska 7; 87-100 Toruń- sekretariat ..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Ogród Zoobotaniczny w Toruniu ul. Bydgoska 7; 87-100 Toruń- sekretariat ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 92 krótkookresowych pobytów 3-dniowych dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz 2 wyjazdowych turnusów profilaktycznych 10-dni dla dzieci i młodzieży
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Warsztatów Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu
- Dostawa cewników urologicznych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy skrzyżowania na rondo turbinowe przy Placu Skalskiego w Toruniu
- Instalacja klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Torunia przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu.
- Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa urządzeń placu zabaw w centrum sportowo-rekreacyjnym" w Bronowie
- Modernizacja placu zabaw, ogrodzenia i kanalizacji deszczowej w ramach zad. inwest. pn. "Modernizacja budynku wraz z zagospodarowaniem terenu Przedszkola nr 325 przy ul. Kaspijskiej 5" w Warszawie
- Budowa placu zabaw przy zbiorniku w Morawicy
- Wykonanie, dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie Gminy Śmigiel
- Rewitalizacja zielonej przestrzeni przy ruinach XIV w. zamku w Olsztynie
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw do siedziby Przedszkola Miejskiego nr 1 "Morskie Skarby" w ramach zadania" Modernizacja Placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyzdroje- etap I"
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.