eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadruk i dystrybucja druków systemowych dla bydła, owiec, kóz oraz na druk, oprawę, dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych do Centrali i Oddziałów Regionalnych ARiMR



Ogłoszenie z dnia 2005-08-03

POZYCJA 39012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: druk i dystrybucja druków systemowych dla bydła, owiec, kóz oraz na druk, oprawę, dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych do Centrali i Oddziałów Regionalnych ARiMR Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, do kontaktów: Barbara Ślesicka, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, fax 022 8602903; 6361677, e-mail: info@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, w sprawie procedury przetargowej: Barbara Ślesicka w sprawie przedmiotu zamówienia: część I - Katarzyna Michalik - (22)595 07 82, Michał Rozbicki - (22)595 07 67, część II - Ewa Woicka-Bekas (022) 595 02 44, Ewa Drzymała(022) 318 41 83, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22) 595 00 61, 595 07 82, 595 07 67, 595 02 44, 318 41 83, fax (22) 860 29 03; 636 16 77, e-mail: info@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Barbara Ślesicka, Al. Jana Pawła II 70, pok. 901, IX p.,I kl., 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22) 595 00 61, fax (22) 860 29 03; 636 16 77, e-mail: info@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Barbara Ślesicka, Al. Jana Pawła II 70 - pocztą, ul. Żelazna 59, pok. 101 - osobiście bądź kurierem, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22) 595 00 61, fax (22) 860 29 03; 636 16 77, e-mail: info@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 15. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk i dystrybucja druków systemowych dla bydła, owiec, kóz oraz na druk, oprawę, dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych do Centrali i Oddziałów Regionalnych ARiMR. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk i dystrybucja druków systemowych dla bydła, owiec, kóz oraz na druk, oprawę, dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych do Centrali i Oddziałów Regionalnych ARiMR. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych według poniższego podziału: część I - druk i dystrybucja do Oddziałów Regionalnych ARiMR druków systemowych dla bydła, owiec, kóz część II - skład, druk, oprawa oraz dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych do Centrali i Oddziałów Regionalnych ARiMR. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: część I - Oddziału Regionalne ARiMR na terenie całego kraju, część II - Siedziba Zamawiającego oraz Oddziały Regionalne ARiMR na terenie całego kraju. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk i dystrybucja druków systemowych dla bydła, owiec, kóz oraz na druk, oprawę, dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych do Centrali i Oddziałów Regionalnych ARiMR. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych według poniższego podziału: część I - druk i dystrybucja do Oddziałów Regionalnych ARiMR druków systemowych dla bydła, owiec, kóz część II - skład, druk, oprawa oraz dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych do Centrali i Oddziałów Regionalnych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Część I- umowa na okres 12 m-cy od dnia jej podpisania.Część II- umowa do dnia 31.03.2006 roku, przy czym Wyk. zob.będzie dost. egz. poszcz. mat. infor.-promo.w ter:książki-do 12 dni,broszury, foldery o nakładzie od 65000 egz.do 100000 egz.-do 10 dni,broszury,foldery o nakładzie do 64999 egz. do 100000 egz.-do 8 dni,ulotki o nakładzie do 100000 egz.-do 5 dni,ulotki oo nakładzie powyżej 100000 egz.-do 7 dni,plakaty - do 5 dni licząc od daty zaakc. danego mat.na cromalinie zg. z z § 2 ust. 6umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część I - 10 377 zł Część II - 12 300 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: część I - w terminie 21 dni od daty przedstawienia w Centrali Zamawiającego faktury VAT wystawianej przez Wykonawcę z tytułu realizacji każdej z partii formularzy część II -w terminie 21 dni od daty doręczenia faktury przez Wykonawcę. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwa zamówienia o wartości każdej z nich co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 0/100) brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty wymagane zgodnie z § 1 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 6 oraz ust. 2 pkt 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Ponadto wymagane będzie Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: oświadczenie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: oświadczenie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BZP-2610-38/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.09.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.09.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 22.09.2005, godzina 14:00, Siedziba Zamawiającego Al. Jana Pawła II 70, pok. 907, IX p.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Druk i dystrybucja do Oddziałów Regionalnych ARiMR druków systemowych dla bydła, owiec, kóz. 3) Zakres lub wartość: Druk i dystrybucja do Oddziałów Regionalnych ARiMR druków systemowych dla bydła, owiec, kóz. Ilość formularzy i parametry technicne szczegółowo określa Specyfikacj Istotnych Warunków Zamówienia 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.23.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Skład, druk, oprawa oraz dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych dla Centrali i Oddziałów Regionalnych ARiMR (Część II), tj.: książki, broszury, foldery, ulotki, plakaty. 3) Zakres lub wartość: Skład, druk, oprawa oraz dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych dla Centrali i Oddziałów Regionalnych ARiMR, tj.: książki, broszury, foldery, ulotki, plakaty. Ilość materiałów oraz parametry techniczne szczegółowo określa SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.