To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-27
Gdynia: Sprzątanie siedziby Zarządu Dróg i Zieleni przy ulicy 10 Lutego 24 w Gdyni
Numer ogłoszenia: 390084 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340992 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie siedziby Zarządu Dróg i Zieleni przy ulicy 10 Lutego 24 w Gdyni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest uzupełniająca usługa polegająca na sprzątaniu siedziby Zarządu Dróg i Zieleni przy ulicy 10 Lutego 24 w Gdyni - dodatkowa powierzchnia na III piętrze (pokoje 301-304, toaleta i korytarz). 2. Zakres przedmiotu zamówienia stanowią: a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1a do Zaproszenia, b) Szczegółowy zakres prac - załącznik nr 1b do Zaproszenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HOMBRE Service Sp. z o. o., ul. Chmielewskiego 5b, 81-721 Sopot, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4146,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7818,86
Oferta z najniższą ceną: 7818,86 / Oferta z najwyższą ceną: 7818,86
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający udzieli zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowa podstawowa - nr ZD)543)DW/231-W)2013 została zawarta w dniu 16.12.2013r. na kwotę netto: 117.073,17 złotych, brutto: 144.000,00 złotych. Zamówienie będzie realizował ten sam Wykonawca, tj. HOMBRE Service Sp. z o. o. z siedzibą w Sopocie (81-721), przy ul. Chmielewskiego 58. Przedmiotem zamówienia jest uzupełniająca usługa polegająca na sprzątaniu siedziby Zarządu Dróg i Zieleni przy ulicy 10 Lutego 24 w Gdyni (dodatkowa powierzchnia na III piętrze). CPV: 90911200-8, 90919200-4 Wartość zamówienia podstawowego wynosi - netto: 171.600,00 złotych, brutto 211.068,00 złotych. Wartość zamówień uzupełniających może wynosić maksymalnie 50%, tj.: netto 171.600,00 złotych x 50% = 85.800,00zł, brutto: 211.068,00 złotych x 50% = 105.534,00 zł. Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi: netto: 4.146,34 zł, brutto: 5.100,00 zł, co stanowi ok. 4,83% przewidywanych zamówień uzupełniających tj. kwoty 85.800,00 zł. Wartość zamówienia uzupełniającego - 4.146,34 zł netto nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego (ok. 2,42 %), czyli kwoty 171.600,00 zł . Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 452574 - 2013 z dnia 6.11.2013 oraz treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale 2 pkt. 9 i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DLA LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Usługa polegająca na świadczeniu usług sprzątania w obiektach Urzędu Morskiego w Gdyni
- Dostawa sprzętu pożarniczego: Część I zamówienia - dostawa aparatów powietrznych. Część II zamówienia - dostawa gaśnic.
- Roboty podczyszczeniowe infrastruktury zapewniającej dostęp do przystani Kuźnica w szacowanej ilości 15 000,00 m3 w roku 2025.
- Roboty budowlane związane z budową oraz uruchomieniem fontanny w Szpitalu Specjalistycznym im. Floriana Ceynowy w Wejherowie
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania - ul. Lwowska 100, 35-301 Rzeszów
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w Centrum Grafit, zlokalizowanym przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
- 69/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w SUKIENNICACH
- "Usługa utrzymania stałego porządku i czystości w budynkach oraz utrzymania czystości na ternie nieruchomości zarządzanych przez KTBS Sp. z o.o. w Kielcach
- "Świadczenie usług sprzątania lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń przynależnych, części wspólnych nieruchomości oraz budynków przeznaczonych do remontu kapitalnego"
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.