eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Unieście › Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców dla potrzeb Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Unieściu i Kompleksu Wypoczynkowego w Ustroniu Morskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Unieście: Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców dla potrzeb Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Unieściu i Kompleksu Wypoczynkowego w Ustroniu Morskim
Numer ogłoszenia: 390082 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Dom Wypoczynkowy , ul. Suriana 24, 76-032 Unieście, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3481921, faks 094 3481921.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdw.afr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców dla potrzeb Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Unieściu i Kompleksu Wypoczynkowego w Ustroniu Morskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy ziemniaków, warzyw i owoców zgodnie z wykazem: 1)arbuz - 660kg; 2)banany - 5200kg; 3)brzoskwinie - 250kg; 4) buraki - 4700kg; 5) cebula - 3000kg; 6)czosnek - 130kg; 7)cytryny - 1600kg; 8)fasola biała - 330kg; 9)groch łuskany - 420kg; 10)jabłka - 6100kg; 11)kalafior - 630kg; 12)kapusta biała - 7000kg; 13)kapusta kwaszona - 2400kg; 14)kapusta pekińska - 1200kg; 15)kapusta czerwona - 400kg; 16)kiwi - 120szt; 17)koper - 610kg; 18)marchew - 4900kg; 19)natka pietruszki 500kg; 20)natka selera - 10kg; 21)nektaryna - 80kg; 22)ogórek kwaszony - 900kg; 23)ogórek świeży - 7500kg; 24)papryka świeża - 260kg; 25)pieczarki - 250kg; 26)pietruszka - 1700kg; 27)pomidory - 8150kg; 28)pomarańcze - 350kg; 29)por - 1150kg; 30)rzodkiewka - 720kg; 31)sałata - 1700kg; 32)seler - 1680kg; 33)szczypior - 840kg; 34)winogrona 20kg; 35)ziemniaki - 52800kg..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.21.00 - 01.11.21.00 01.12.10.00 - 01.12.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w razie potrzeby wskazać na konkretne uprawnienia, np. koncesji, zezwolenia i licencje) 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia 1.3 posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia 1.4 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.5 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca posiada środki obrotowe i/lub zdolność kredytową, z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania umowne 1.6 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych). 1.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą - spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI swiz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił 2.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności, jeżeli: 4.1przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie jego działalności, a zakres ten wynika z zapisów właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4.2posiada zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania i konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi do Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (nie dotyczy rolników , w rozumieniu przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników, w zakresie prowadzonej działalności rolniczej)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz oferty wypełniony i podpisany zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ 2.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 3.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp ( w pkt. 5 druku oferty). 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym z art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego o podmiocie zbiorowym w zakresie określonym z art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem 1.zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub 1.wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 3.parafowany wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ 4.formularz cenowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ 5.potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi wydane przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy - art. 12 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (nie dotyczy rolników , w rozumieniu przepisów o ubezpieczeniu społecznym rolników, w zakresie prowadzonej działalności rolniczej) 1.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika i do oferty dołączają dokument Pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówieni. Z treści tego dokumentu wynikać, że ustanowiony wykonawca - pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać, jakiego postępowania dotyczy jak również powinno identyfikować wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców występujących wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 1,5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz.645) składają dokumenty zgodnie z § 2 tego rozporządzenia. 1.Protokół z ostatniej kontroli sanitarnej i weterynaryjnej, w której wyraźnie zaznaczono że zakład jest dopuszczony do zaopatrywania odbiorców w środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego i że znajduje się pod stałą kontrolą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdw.afr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Dom Wypoczynkowy w Unieściu; 76-032 unieście, ul. Suriana 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojskowy Dom Wypoczynkowy w Unieściu; 76-032 unieście, ul. Suriana 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.