Ogłoszenie z dnia 2009-11-09
Poznań: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości do 133 tys. euro na sukcesywną dostawę paliw płynnych (oleju napędowego ON, etyliny E95, etyliny E98) oraz gazu LPG do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin
i Nasiennictwa (2 części)
Numer ogłoszenia: 389980 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu , ul. Grunwaldzka 250B, 60-166 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8605911, faks 061 8685884.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości do 133 tys. euro na sukcesywną dostawę paliw płynnych (oleju napędowego ON, etyliny E95, etyliny E98) oraz gazu LPG do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa (2 części).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz gazu LPG do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.42.20 - Paliwo do silników diesla (EN 590) 09.13.30.00 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 pkt. 1 ustawy PZP, czyli: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r., Nr 89, poz. 625 ze zm.); - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. dysponować co najmniej 50 stacjami, czynnymi całodobowo, siedem dni w tygodniu, zlokalizowanymi na terenie całego kraju, dysponującymi olejem napędowym, etyliną E95, etyliną E98 i gazem LPG; a dodatkowo - dla części I zamówienia - dysponować stacjami czynnymi całodobowo, siedem dni w tygodniu, zlokalizowanymi na terenie każdego miasta powiatowego Wielkopolski z wyjątkiem Grodziska Wielkopolskiego (gdzie Zamawiający nie ma oddziału); - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca musi złożyć wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią, oraz wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane w SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociażby jednego z warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich; 1.2. koncesję na obrót paliwami, wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki; 1.3. wykaz co najmniej 50 stacji, czynnych całodobowo, siedem dni w tygodniu, zlokalizowanych na terenie całego kraju, dysponujących olejem napędowym, etyliną E95, etyliną E98 i gazem LPG - Wykonawca może dostarczyć własny wykaz, albo wykorzystać załącznik nr 2 do formularza oferty; 1.4. wykaz stacji, czynnych całodobowo, siedem dni w tygodniu, zlokalizowanych na terenie każdego miasta powiatowego Wielkopolski z wyjątkiem Grodziska Wielkopolskiego (gdzie Zamawiający nie ma oddziału), dysponujących olejem napędowym, etyliną E95 i etyliną E98 - Wykonawca może dostarczyć własny wykaz, albo wykorzystać załącznik nr 3 do formularza oferty; 1.5. pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 1.6. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenie osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 1.7. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 1.8. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 pkt.1 ustawy PZP oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 pkt. 1 i 2 ustawy PZP - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty; 1.9. wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią. 2. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy PZP, wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa wyżej, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa wyżej, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 3. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ, dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). 4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku, gdy przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii tych dokumentów. 5. Zamawiający może wezwać, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/poznan.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu
ul. Grunwaldzka 250B
60-166 Poznań
tel. 61 860 59 00
www.piorin.gov.pl/poznan, e-mail: da-poznan@piorin.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 09:45, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu ul. Grunwaldzka 250B 60-166 Poznań Biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa paliw płynnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliw płynnych w ilościach: - olej napędowy ON - w ilości ok. 12.000 litrów (parametry zgodne z normą PN-EN 590 2005) - etylina 95 - w ilości ok. 65.000 litrów (parametry zgodne z normą PN-EN 228 2005) - etylina 98 - w ilości ok. 7.500 litrów (parametry zgodne z normą PN-EN 228 2005).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.42.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa gazu LPG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gazu LPG - w ilości ok. 85.000 litrów (parametry zgodne z normą PN-C 96008, EN58P).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.30.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. liczba stacji benzynowych w województwie wielkopolskim, na których można zakupić gaz LPG - 30
- 3. liczba miast powiatowych województwa wielkopolskiego, na których można kupić gaz LPG - 30
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- 59/2025 System do ilościowej analizy PCR technika Digital
- roboty budowlane w obiektach UAM [3 części]
- Dostawa sprzętu fizyko-chemicznego pomiarowego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Obsługa serwisowa systemu telefonii stacjonarnej oraz telefonii DECT w jednostkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu, Kaliszu i Pile
- Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa obwodnicy Miasta Swarzędza
- Zakup niezbędnego sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby udzielanych świadczeń zdrowotnych z zakresu ortopedii, okulistyki i laryngologii dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - cztery zadania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące.
- Bezgotówkowy zakup paliwa oraz energii elektrycznej na okres 24 miesięcy oraz płatność kartami za przejazdy drogami i parkowanie.
- Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu drogowego będącego w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Radomiu
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 w formie tankowania pojazdów Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Kamieńsk
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.