Og³oszenie z dnia 2025-10-08
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych - oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej do pojazdów SP ZOZ w Mogilnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358112
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mpcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz-mogilno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych - oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej do pojazdów SP ZOZ w Mogilnie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ce242dcc-ee72-46f8-b7f9-9e7e705e1f45
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00463712
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00186779/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Zakup paliw p³ynnych - oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_mogilno3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_mogilno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) Komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z aktualnych systemów operacyjnych - MS Windows, Mac Os x, Linux,
3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) W³±czona obs³uga JavaScript,
5) Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego
z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
8) Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) Akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) Zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
9) Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny
z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
10) Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce
w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej z siedzib± w Mogilnie przy ul. Ko¶ciuszki 10, 88-300 Mogilno, adres e-mail: sekretariat@mpcz.pl, numer telefonu 52 506 67 38, wpisany do rejestru stowarzyszeñ, innych organizacji spo³ecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zak³adów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem 0000011220, numer NIP: 557-15-20-586, REGON: 092358112, której akta rejestrowe przechowywane s± w S±dzie Rejonowym Bydgoszczy, XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: dzial.rodo.@mpcz.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania Pozosta³a czê¶æ informacji SWZROZDZIA£ II. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdzia³ II SWZ - Ochrona danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 18ZPPspzoz2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw p³ynnych benzyny bezo³owiowej Pb95 i Oleju napêdowego ON do pojazdów Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Mogilnie. Dostawa odbywaæ siê bêdzie w systemie sprzeda¿y bezgotówkowej, w ilo¶ciach stosownie do potrzeb Zamawiaj±cego. Lista samochodów dostarczona bêdzie po podpisaniu umowy. Zamawiaj±cy przewiduje u¿ycie kart paliwowych w ilo¶ci 7 sztuk. W razie awarii dystrybutorów Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ tankowanie awaryjne. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ co najmniej jedn± stacjê paliw po³o¿on± w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 10 km od siedziby SPZOZ
w Mogilnie, zapewniaj±cy mo¿liwo¶æ tankowania (Pb 95, ON) z dystrybutora ca³odobowo przez wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i ¶wiêta.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napêdowy
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
8. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji okre¶lonego w art. 441 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Realizacja prawa opcji polegaæ bêdzie na zwiêkszeniu ilo¶ci zamówienia podstawowego w zakresie do 10% warto¶ci zamówienia (prawo opcji mo¿e obj±æ ka¿dy z rodzajów towarów bêd±cych przedmiotem zamówienia). Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowanie do Wykonawcy o¶wiadczenia o skorzystaniu z prawa opcji w formie pisemnej.9. Prawo opcji oznacza, ¿e Zamawiaj±cy na pewno zakupi podstawowy zakres przedmiotu zamówienia, na podstawie ceny podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia okre¶lonej w ofercie wykonawcy stanowi±cej za³±cznik do umowy, za¶ towary objête prawem opcji zostan± zakupione
w zale¿no¶ci od potrzeb i posiadanych ¶rodków przez Zamawiaj±cego zgodnie
z nastêpuj±cymi zasadami:
a. prawo opcji realizowane bêdzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
b. wykaz przedmiotu zamówienia objêtego prawem opcji oraz ceny jednostkowe brutto okre¶la Za³±cznik nr 2 do umowy;
c. o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê odrêbnym o¶wiadczeniem.
10. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
11. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli
w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w okre¶lonym przez niego zakresie.
12. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia
z tego tytu³u. Zamówienie opcjonalne realizowane bêdzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odleg³o¶æ stacji paliwa
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada koncesje wydan± przez Urz±d Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2022.1385 t.j.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: aktualn± koncesje wydan± przez Urz±d Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2022.1385 z po¼n.zm.).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie bêdzie wymaga³ z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, potwierdzaj±cych spe³nienie przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia,
o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¿eli dotyczy).
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci ofert, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w razie:
a. gdy nowy wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego wykonawcê w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych b. je¿eli dotyczy realizacji, przez Dostawcê, dodatkowych dostaw lub us³ug, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
i. zmiana Dostawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
ii. zmiana Dostawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego,
iii. wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy z wyj±tkiem nale¿ycie uzasadnionych przypadków;
c. je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.
d. zmiany umowy, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
4. Ponadto Zamawiaj±cy na zasadzie art. 455 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ zmian tre¶ci umowy lub umowy dzier¿awy zawartej
w wykonaniu niniejszej umowy w nastêpuj±cych wypadkach pod warunkiem, ¿e zmiana nie bêdzie modyfikowaæ ogólnego charakteru umowy:
a. je¿eli zmiana podyktowana jest zmian± przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cych w zakresie maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia,
b. w razie konieczno¶ci zmiany terminu wykonania Umowy z powodu okoliczno¶ci niezale¿nych od stron zawartej Umowy, w szczególno¶ci wyst±pienia si³y wy¿szej;
c. w przypadku okre¶lonym w § 3 ust. 3 umowy – z zastrze¿eniem, ¿e zmiana umowy w tym wypadku nastêpuje automatycznie – w powi±zaniu ze wskazanym wska¼nikiem maj±c na uwadze, wysokim stopieñ zmian cen paliw p³ynnych, na który sk³ada siê szereg czynników cenotwórczych, w tym kursy walut oraz cena surowca.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-16 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_mogilno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-16 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-14
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Pozosta³e dokumenty zgodnie z SWZINNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych - oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej do pojazdów SP ZOZ w Mogilnie
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Mogileñskiego w sezonie 2025/2026
wiêcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napêdowego DIESEL do siedziby Zamawiaj±cego na rok 2026-2027
- "Dostawa oleju napêdowego z przeznaczeniem dla ¶rodków transportu Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Mroczy Sp. z o.o."
- Zakup paliw p³ynnych do samochodów s³u¿bowych i drobnego sprzêtu ZDPK dokonywany bezpo¶rednio na stacjach paliw
- Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych - oleju napêdowego i benzyny bezo³owiowej do pojazdów SP ZOZ w Mogilnie
- Dostawa oleju napêdowego (ON) oraz p³ynu Ad Blue
- Sukcesywny zakup paliw p³ynnych
wiêcej: Paliwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.