eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolanówZaprojektowanie i wykonanie miejsca rekreacji przy Megalitach w leśnictwie Żytnik



Ogłoszenie z dnia 2013-09-26

Polanów: Zaprojektowanie i wykonanie miejsca rekreacji przy Megalitach w leśnictwie Żytnik
Numer ogłoszenia: 389952 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Polanów , ul. Żwirowa 12A, 76-010 Polanów, tel. 094 3188250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polanow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie miejsca rekreacji przy Megalitach w leśnictwie Żytnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowych wraz ze zgłoszeniem prac do Starostwa Powiatowego w Sławnie miejsca rekreacji przy Megalitach w leśnictwie Żytnik Nadleśnictwa Polanów i późniejsze ich wybudowanie. 1) Lokalizacja: Leśnictwo Żytnik, oddział 27g i 27n, działka nr 27/2 i 215 obr. ewid. Borkowo, gmina Malechowo. 2) Zagospodarowanie terenu: a) Dwie wiaty w konstrukcji drewnianej usytuowane jak na załączniku graficznym. b) Wyposażenie wiat: - Zestaw: stół z dwiema ławkami o długości 2,0m i szerokości (zestawu) 1,9m - 1szt./wiatę - strugane elementy blatów i siedzisk - Nawierzchnia pod wiatami: 10cm pospółka i 10cm kruszywo naturalne łamane. c) Elementy małej architektury: (Całość w konstrukcji drewnianej - drewno impregnowane ciśnieniowo) - kosz na śmieci - szt. 4, (wewnętrzna konstrukcja stalowa ażurowa umożliwiająca zamocowanie worka na śmieci) - stojak na rowery - szt. 2 (dł. 3,5m) - tablica informacyjna wraz z treścią merytoryczną - szt. 7 - płotki ogrodzeniowe o długości przęsła 3,0 - 4,0 [m] Kształt, wymiary i konstrukcja poszczególnych elementów przedstawiona została w załącznikach. d) Miejsca postoju pojazdów i plac manewrowy - 5 miejsc postoju dla samochodów osobowych o wymiarach 3,5x6 [m] - Plac manewrowy na długości ww. miejsc postoju o szerokości min 6m. Całość miejsc postoju i placu manewrowego wykonana ma być warstwy odsączającej (pospółka) o grubości 10cm oraz z warstwy wierzchniej (kruszywo łamane 0-31,5mm) o grubości 10cm. Całość elementów ma być zbieżna co do kształtu i kolorystyki z elementami wybudowanymi w latach 2012-2013 na terenie Nadleśnictwa Polanów w ramach zadania inwestycyjnego - Budowa miejsc postoju pojazdów w ramach programu Aktywne Udostępnianie Lasu. Dokumentacja projektowa musi być zgodna z: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.20.00 - Różne konstrukcje budowlane 74.23.22.00 - 74.23.22.00 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.500,- zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) przez cały okres związania ofertą 2 Wadium należy wnieść do Nadleśnictwo Polanów, ul. Żwirowa 12a, 76-010 Polanów przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 11.10.2013roku do godz. 1400. 3 W zależności od wyboru przez wykonawcę, wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmian.). 4 Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadleśnictwo Polanów BGŻ Koszalin 28 20300045 1110 000000485280 wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym zamawiającego. Wskazane by do oferty dołączyć kopię polecenia przelewu. 5 Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób opisany powyżej, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą 6 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, w związku z czym Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wykonanie w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych: - wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy lub wykonania elementami małej architektury, elementów o konstrukcji drewnianej i nawierzchni z kruszyw naturalnych i łamanych w obrębie tych konstrukcji na łączną kwotę nie mniejszą niż 40.000 zł, - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania nawierzchni z kruszyw naturalnych i łamanych oraz elementów o konstrukcji drewnianej i elementami małej architektury na kwotę nie mniejszą niż 5.000 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje koparko ładowarką (lub każdym oddzielnie), powyższe należy udokumentować na wzorze określonym w załączniku nr 6

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - kierownikiem budowy posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane oraz doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, - projektantem posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania odpowiadające przedmiotowi zamówienia. Powyższe należy udokumentować na wzorze określonym w załączniku nr 7

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Jako spełnienie tego warunku zamawiający przyjmie - posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową o wartości, co najmniej 50 tys. zł, informacja potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową winna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - posiadanie przez Wykonawcę lub na dzień podpisania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny ofertowej i wynagrodzenia: a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki, b) w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym, c) w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT (zmiana wynagrodzenia brutto); d) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa; e) w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych/dodatkowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy f) jeżeli wystąpią przyczyny ekonomiczne niezależne od zamawiającego powodujące ograniczenie lub brak środków finansowych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia: a) w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego w oparciu o art. 67 ust. 1 ustawy PZP, jeśli jego wykonanie (sposób, technologia) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego; b) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia; c) w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy a w szczególności w przypadku istotnych błędów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, konieczności prowadzenia prac wykopaliskowych, stwierdzenia anomalii w budowie gruntu, stwierdzenie nowego stanowiska roślin chronionych, itp. d) w przypadku opóźnienia w przekazaniu terenu budowy i decyzji administracyjnej (Decyzji o Warunkach Zabudowy) z winy Zamawiającego; e) w przypadku wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót; f) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian do umowy na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 3. W przypadku zaistnienia zdarzeń z ust. 2 nowy termin wykonania zamówienia ustali Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą. 4. W zakresie innych zmian Zamawiający dopuszcza: a) zmianę podwykonawców - pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a Wykonawca zamiar zlecenia robót podwykonawcy zawarł w ofercie. b) zmiany osób przewidzianych do nadzoru nad realizacją umowy. 5 Wynagrodzenie za niewykonane prace nie należy się.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polanow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Polanów ul. Żwirowa 12a 76-010 Polanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Polanów, ul. Żwirowa 12a, 76-010 Polanów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.