eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionkidostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni przy ul. Sienkiewicza 40 w Pionkach w ilo¶ci 800 tys. litrów w sezonie grzewczym 2005/2006

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2005-08-03

POZYCJA 38973

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Pionki: dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni przy ul. Sienkiewicza 40 w Pionkach w ilo¶ci 800 tys. litrów w sezonie grzewczym 2005/2006 Czy niniejsze zamówienie jest objête zakresem Porozumienia w sprawie zamówieñ rz±dowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiaj±cego: Miejski Zak³ad Us³ug Komunalnych w Pionkach, do kontaktów: Bernacik W³odzimierz, ul. Le¶na 5, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6120722, fax 048 6126740, e-mail: mzukpionki@onet.pl, www.bip.pionki.pl. 2) Adres, pod którym mo¿na uzyskaæ dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym mo¿na uzyskaæ dokumentacjê: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym nale¿y przes³aæ oferty/wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiaj±cego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na us³ugi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni przy ul. Sienkiewicza 40 w Pionkach w ilo¶ci 800 tys. litrów w sezonie grzewczym 2005/2006. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Sukcesywna dostawa przez okres grzewczy 2005-2006 oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci 800 tys. litrów. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, us³ug lub miejsce dostaw: Magazyn kotlowni przy ul. Sienkiewicza 40 w Pionkach. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opa³owy Kod CPV wg s³ownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opa³owy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podzia³ zamówienia na czê¶ci: Nie. 1.10) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia 2.1) Ca³kowita warto¶æ lub zakres zamówienia: Warto¶æ zamówienia - 375605 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mog± byæ wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczêcia: 01.10.2005; data zakoñczenia: 30.04.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysoko¶ci - 10000,00 PLN. 1.2) G³ówne war. finans. i p³atno¶ci i/lub odwo³. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jak± musi przyj±æ grupa dostawców, wykonawców lub us³ugodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy, dostawcy lub us³ugodawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a)aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem sk³adania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego albo równoznaczne za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, c) aktualnych zaswiadczeñ w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed terminem sk³adania ofert, d) koncesji, zezwolenia lub licencji na podjêcie dzia³alno¶ci w zakresie objêtym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 2.1.2) Zdolno¶æ ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) sprawozdanie finansowe, a je¿eli podlega ono badaniu przez bieg³ego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowo¶ci równie¿ z opini± o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowi±zanych do sporz±dzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów okreslajacych obroty, zysk oraz zobowi±zania i nale¿no¶ci - za okres ostatnich 2 lat obrotowych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres, b) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej. 2.1.3) Zdolno¶æ techniczna - wymagane dokumenty: - wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie. 3) Specyficzne warunki dotycz±ce zamówieñ na us³ugi 3.1) Czy ¶wiadczenie us³ugi zastrze¿one jest dla okre¶lonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne bêd± zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano ju¿ kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcze¶niejsze publikacje dotycz±ce tego samego zamówienia 1.3.1) Wstêpne og³oszenie informacyjne dotycz±ce tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcze¶niejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostan± zapr. do sk³ad. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiaj±cego: MZUK/05/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostêpne do 15.09.2005, cena - 15 PLN. Warunki i sposób p³atno¶ci: w kasie w siedzibie zamawiaj±cego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: 19.09.2005 godzina 12:00. 3.4) Wys³anie zaproszenia do sk³adania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybli¿ona data: 3.5) Jêzyk lub jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski. 3.6) Termin zwi±zania ofert±: liczba dni: 30 od ostat. term. sk³ad. ofert. 3.7) Warunki dotycz±ce otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upowa¿nione do obecno¶ci podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.09.2005, godzina 12:30, siedziba zamawiaj±cego pok. nr 30.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja og³oszenia jest nieobowi±zkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazaæ, czy zamówienie ma charakter powtarzaj±cy siê okresowo oraz podaæ przybli¿one terminy publikacji kolejnych og³oszeñ: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze ¶rodków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wys³ania og³oszenia: 27.07.2005.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.