eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockOrganizacja działania o charakterze środowiskowymimprezy edukacyjno-integracyjnej (Andrzejki) dla uczestników projektu DROGA DO AKTYWNOŚCI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-30

Płock: Organizacja działania o charakterze środowiskowym: imprezy edukacyjno-integracyjnej (Andrzejki) dla uczestników projektu DROGA DO AKTYWNOŚCI
Numer ogłoszenia: 389654 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323125 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wolskiego 4, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640210, 364 02 22, faks 024 364 02 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja działania o charakterze środowiskowym: imprezy edukacyjno-integracyjnej (Andrzejki) dla uczestników projektu DROGA DO AKTYWNOŚCI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach projektu systemowego Droga do aktywności współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, zaplanowano działania zgodne z instrumentami aktywnej integracji wymienionymi w Wytycznych do przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych OPS, PCPR i ROPS w ramach PO KL 2007-2013. W zakresie działań o charakterze środowiskowym zaplanowano organizację imprezy edukacyjno - integracyjnej (Andrzejki). Celem imprezy będzie integracja osób wykluczonych społecznie - 198 uczestników projektu systemowego Droga do aktywności oraz pracowników zaangażowanych w realizację projektu - w sumie 210 osób, a także uwrażliwienie beneficjentów na własną kulturę, tradycję, obrzędy. Termin realizacji: 29 lub 30 listopad 2010r. Miejsce realizacji: miasto Płock z możliwością dogodnego dojazdu środkami komunikacji miejskiej. Harmonogram imprezy: 17.00 - 17.30 Rejestracja uczestników 17.30 - 17.45 Uroczyste otwarcie Imprezy, powitanie gości 17.45 - 18.30 Poczęstunek 18.30 - 22.30 Wspólna zabawa taneczna, gry, wróżby 22.30 - 23.00 Zakończenie Imprezy Przedmiot zamówienia obejmuje: - koszt usługi gastronomicznej/zaprowiantowania dla 210 osób: dania ciepłe min. 4 rodzaje: dania mięsne oraz rybne/ryba np. pierś z kurczaka z sosem serowym, pieczona Panga w sosie cytrynowym, schab duszony w sosie śliwkowym, roladki ze schabu, szaszłyki drobiowe z warzywami + dodatki do ciepłych dań min. 2 np. ziemniaki duszone, ziemniaki opiekane, kluseczki; min. 2 zupy: np. krem ze szparag z groszkiem ptysiowym, krem z brokuł z grzankami, żurek z kiełbaską i jajkiem, zupa krem z borowików z łazankami; zimne przystawki min 5 rodzajów: np. jajka - faszerowane (tuńczykiem, pieczarkami, serem), w sosie tatarskim, pomidory faszerowane, półmiski wędlin, galaretka z kurczaka, ryba po grecku, rożki z szynki nadziewane sałatką rosyjską z delikatnym sosem tatarskim, pasztet ziemiański z sosem żurawinowym, pasztet z łososia w sosie tatarskim, koreczki serowe, tartinki, ziołowa rolada z indyka; bufet sałatkowy min. 4 rodzaje: np. sałatka włoska, sałatka wiosenna sałatka grecka, sałatka szopska, sałatka ziemniaczana, sałatka żydowska, sałatka jarzynowa. Ponadto: 210 sztuk wody mineralnej gazowanej i 210 sztuk niegazowanej - butelki 0,5 l, 210 litrów napojów niegazowanych typu sok (minimum 2 rodzaje np. pomarańczowy, jabłkowy), 210 sztuk napojów gazowanych min. 2 rodzaje typu coca cola, fanta, sprite lub nie gorsze niż wymienione - butelki 0,5 l; kawa i herbata (cytryna krojona, cukier i śmietanka lub mleko) bez limitu; ciasta typu: pączki, szarlotka, piaskowe, pianka, sernik, pleśniak, cytryniak - 5 rodzajów, ciasteczka typu: markizy, pierniczki w czekoladzie, delicje, kruche maślane, kokosanki - 5 rodzajów, dodatki ( pieczywo jasne i ciemne, bułki) bez limitu; 25 pater z owocami: min. 3 rodzaje np. mandarynki, banany, winogrona jasne, winogrona ciemne. - usługa wynajęcia miejsca - sali z miejscami siedzącymi oraz nakryciami dla 210 osób, miejsca wydzielonego do tańca i przeprowadzenia zabaw, wróżb andrzejkowych w budynku przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, wystrój nawiązujący do zabawy Andrzejkowej; - kompleksowa obsługa kelnerska, - oprawa artystyczna wraz z nagłośnieniem w ciągu trwania spotkania oraz osoba prowadząca; - przygotowanie wróżb andrzejkowych min. 6 rodzajów oraz innych atrakcji związanych z tradycją Andrzejkową np. ciasteczko z wróżbą, obecność magów, wróżek przepowiadających przyszłość - zgodnie z harmonogramem w godzinach 18.30 - 22.30; - zapewnienie talerzy ceramicznych, sztućców obiadowych oraz serwetek, - prace związane ze sprzątnięciem sali/pomieszczenia po Imprezie. - opieka medyczna w trakcie trwania Imprezy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Droga do aktywności współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łukasz Lewandowski BUGISUN, ul. Kościuszki 3, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16669,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.