Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-19
Warszawa: Wykonanie usług cateringowych podczas imprez okolicznościowych
w podziale na pakiety
Numer ogłoszenia: 38959 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług cateringowych podczas imprez okolicznościowych w podziale na pakiety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług cateringowych podczas imprez okolicznościowych w podziale na pakiety: PAKIET 1 - Wykonanie usługi cateringowej podczas Konferencji organizowanej przez Warszawski Uniwersytet Medyczny w ramach Projektu Bastion w dniach 21-22.05.2015 r. - zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1.1 do SIWZ (Formularz ofertowy - Pakiet 1), na warunkach określonych w Załączniku nr 6.1 do SIWZ (Wzór umowy - Pakiet 1); PAKIET 2 - Wykonanie usługi cateringowej podczas 4-dniowego Kongresu pn. 11th Warsaw International Medical Congress (07-10.05.2015 r.) - zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1.2 do SIWZ (Formularz ofertowy - Pakiet 2), i na warunkach określonych w Załączniku nr 6.2 do SIWZ (Wzór umowy - Pakiet 2).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania w zakresie poszczególnych Pakietów, zobowiązany jest do wniesienia wadium, w zależności od Pakietu, na który składa ofertę, odpowiednio w wysokości: a) Pakiet 1 -1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych), b) Pakiet 2 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert (z jednoznacznym określeniem Pakietu/Pakietów, których wadium dotyczy), a dowód wniesienia wadium, w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, załączyć do oferty. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Oddział w Warszawie 83 1240 6247 1111 0000 4974 5823 5. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa ust. 3, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). 6. Warunki zwrotu i utraty wadium określone są w art. 46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zgodnie z treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), zwanego dalej Rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiada wiedzę i doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia Wykonawca składa: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie - sporządzony według wzoru stanowiącego: - Załącznik nr 3.1 (część I) do SIWZ - dotyczy usług określonych Pakietem 1 - Załącznik nr 3.2 (część I) do SIWZ - dotyczy usług określonych Pakietem 2. 2. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ww. wykazie głównych usług, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej usługi cateringowej (z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego usługa została zrealizowana) o wartości brutto nie mniejszej niż: a) w zakresie usług objętych Pakietem 1: 70.000,00 zł b) w zakresie usług objętych Pakietem 2: 40.000,00 zł - potwierdzonej załączonym do oferty dowodem, że usługa ta została wykonana należycie. 3. Dowodami, o których mowa w ust. 2 są: 1) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. 4. Zamawiający jednocześnie informuje, że w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w Wykazie, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. 2 i 3 jw.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca, przed podpisaniem umowy, przedłoży Zamawiającemu stosowną opinię sanitarną wydaną przez właściwą Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną potwierdzającą, że warunki infrastruktury Wykonawcy spełniają wymagania sanitarno-epidemiologiczne dotyczące produkcji żywności i obrotu żywnością.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pok. 308 (III piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pok. 308 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie w zakresie świadczenia usługi objętej Pakietem 1, realizowane jest w ramach Projektu pt.: Od badań podstawowych do zastosowań praktycznych w onkologii o akronimie BASTION, finansowany w ramach 7. PR CAPACIETIES (REGPOT) na podstawie kontraktu o nr 316254, zawartego przez Warszawski Uniwersytet Medyczny z Komisją Europejską..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi cateringowej podczas Konferencji organizowanej przez Warszawski Uniwersytet Medyczny w ramach Projektu Bastion w dniach 21-22.05.2015 r. - zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1.1 do SIWZ (Formularz ofertowy - Pakiet 1), na warunkach określonych w Załączniku nr 6.1 do SIWZ (Wzór umowy - Pakiet 1).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 21.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi cateringowej podczas 4-dniowego Kongresu pn. 11th Warsaw International Medical Congress (07-10.05.2015 r.) - zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami określonymi w Załączniku nr 1.2 do SIWZ (Formularz ofertowy - Pakiet 2), i na warunkach określonych w Załączniku nr 6.2 do SIWZ (Wzór umowy - Pakiet 2).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 07.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont parteru budynku wraz z wykonaniem instalacji c.o. w lokalu nr 1 w budynku znajdującym się przy ul. Bolecha 78 w Warszawie. Realizowane w systemie "Zaprojektuj i wybuduj".
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Orla 3 m 5, część nr 2: Jezuicka 6/8 m 28
- Dostawa urządzeń spełniających wymagania normy SDIP-27 Level A
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych na potrzeby Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- Naprawa elewacji wraz z jej malowaniem oraz naprawa balkonów w budynkach w Poznaniu przy ulicy Smardzewska 16 oraz naprawa i malowanie elewacji w budynku w Swarzędzu przy ulicy Grudzińskiego 18 E
- Dostawa wyrobów medycznych sterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług gastronomicznych w zakresie przygotowania i dystrybucji całodziennych posiłków dla pacjentów
- Usługa cateringu dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim.
- Świadczenie usługi cateringowej zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Publicznego Przedszkola Nr 1 "Zielony Dinek" w Ząbkach
- Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Królowej Bony Sforzy w Obrubnikach
- Świadczenie usługi żywienia na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rypinie
- Świadczenie sukcesywnych usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.