eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawy implantów ortopedycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-30

Katowice: Dostawy implantów ortopedycznych
Numer ogłoszenia: 388910 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II , ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gczd.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy implantów ortopedycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 8 pakietów: 1.Implanty ortopedyczne (akcesoria różne) 2.Wchłanialne śruby ortopedyczne 3.Zestaw do plastyki więzadła krzyżowego przedniego stawu kolanowego 4.Płyty LCP i śruby do osteotomii 5.Implanty do lecznia skoliozy z dojścia tylnego u dzieci i młodzieży 6.Implant tytanowy i biowchłanialny do lecznie niestabilności barku 7.Zestaw gwóźdź śródszpikowy 8.Śruby do zespoleń zewnętrznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiajmy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiajmy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące:posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiajmy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące:dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiajmy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące:dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiajmy wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące:sytuacji ekonomicznej i finansowej.Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a/ Oświadczenie, że oferowane implanty ortopedyczne (podać numer pakietu) posiadają wszystkie wymagane dokumenty przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych /Dz. U z 2010 Nr 107 poz. 679/ dopuszczające oferowane implanty ortopedyczne do obrotu i używania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z ustawą i, że dokumenty będą udostępniane na każde wezwanie Zamawiającego. b/ Katalogi c/ zwrotne próbki - dla Pakietu nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 do wglądu instrumentarium i oferowane implanty ortopedyczne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b)zmiany urzędowej stawki podatku VAT, c)zmiany konfekcjonowania przy założeniu, że cena proponowanego opakowania w przeliczeniu na ilości z oferty nie będzie wyższa niż dotychczasowa, d)zmiany numeru katalogowego producenta, e)zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny, f)zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy Producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w umowie, g)wydłużenie terminu płatności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gczd.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pok.18.Warunki płatności-gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ w wersji papierowej 10,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 11:30, miejsce: siedziba Zamawiającego-kancelaria pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Implanty ortopedyczne (akcesoria różne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Drut METAIZEAU śródszpikowy tytanowy dla dzieci 1/1 średnica 1,5 mm szt 20 1/2 średnica 1,8 mm szt 20 1/3 średnica 2,0 mm szt 20 1/4 średnica 2,5 mm szt 20 1/5 średnica 3,0 mm szt 20 2. Drut KISCHNERA(metal) 2/1 średnica 0,8 mm szt 20 2/2 średnica 1,2 mm szt 35 2/3 średnica 1,4 cm szt 40 2/4 średnica 1,6 mm szt 50 2/5 średnica 1,8 mm szt 60 2/6 średnica 2,0 mm szt 60 2/7 średnica 2,2 mm szt 20 2/8 średnica 2,4 mm szt 20 2/9 średnica 2,6 mm szt 20 2/10 średnica 2,8 mm szt 20 2/11 średnica 3,0 mm szt 20 3. Płyta do rekonstrukcji mostka (metal) 3/1 długość 24 cm szt 10 3/2 długość 26 cm szt 10 3/3 długość 28 cm szt 10 3/4 długość 30 cm szt 10 3/5 długość 32 cm szt 10 3/6 długość 34 cm szt 10 3/7 długość 36cm szt 10 4. Rączka Steinmanna z kluczem szt 1 5. Wkręt kaniulowany o 7 mm B*-32 mm imbus, tytan 5/1 długość 30 mm szt 2 5/2 długość 35 mm szt 2 5/3 długość 40 mm szt 2 5/4 długość 45 mm szt 2 5/5 długość 50 mm szt 2 5,6 długość 55 mm szt 2 5/7 długość 60 mm szt 2 5/8 długość 65 mm szt 2 5/9 długość 70 mm szt 2 5/10 długość 75 mm szt 2 5/11 długość 80 mm szt 2 6. Wkręt kaniulowany o 7,0 mm B-20 mm imbus, tytan 6/1 długość 30 mm szt 5 6/2 długość 55 mm szt 5 6/3 długość 40 mm szt 5 6/4 długość 45 mm szt 5 6/5 długość 50 mm szt 5 6/6 długość 55 mm szt 5 6/7 długość 60 mm szt 5 6/8 długość 65 mm szt 5 6/9 długość 70 mm szt 5 6/10 długość 75 mm szt 5 6/11 długość 80 mm szt 5 7. Wkręt kaniulowany o 4,5 mm 7/1 długość 25 B =12 mm szt 3 7/2 długość 30 B =15 mm szt 3 7/3 długość 35 B =18 mm szt 3 7/4 długość 40 B =20 mm szt 3 7/5 długość 45 B =22 mm szt 3 7/6 długość 50 B =24 mm szt 3 8. Płyta rekonstrukcyjna do miednicy B 168/18 otworowa szt 5 9. Wyginak do płyt 5,5 mm dł. 200mm szt 1 10. Wkręt kaniulowany o 3,5 mm tytan, imbus 10/1 długość 24 mm szt 5 10/2 długość 30 mm szt 5 10/3 długość 36 mm szt 5 10/4 długość 40 mm szt 5 10/5 długość 46 mm szt 5 10/6 długość 50 mm szt 5 11. Wiertło do śrub kaniulowanych małych 3,5F szt 1 12. Wiertło do śrub kaniulowanych dużych o śr. 4,7mm szt 2 12. Wkręt 6-kątny do kości łódkowej o 3,5 mm imbus, tytan 12/1 długość 12 mm szt 1 12/2 długość 16 mm szt 1 12/3 długość 20 mm szt 1 12/4 długość 24 mm szt 1 12/5 długość 28 mm szt 1 12/6 długość 30 mm szt 1 12/7 długość 32 mm szt 1 12/8 długość 36 mm szt 1 12/9 długość 40 mm szt 1 12/10 długość 44 mm szt 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wchłanialne śruby ortopedyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wchłanialne śruby ortopedyczne-średnica 5mm kaniulowane, częściowo gwintowane(ciągnące) a dł.35mm szt. 2 b dł.40mm szt. 2 c dł.45mm szt. 2 d dł.50mm szt. 2 e dł.60mm szt. 2 f dł.70mm szt. 2 2. Wchłanialne śruby ortopedyczne-średnica 3,5mm kaniulowane, z pełnym gwintem a dł.16mm szt. 2 b dł.20mm szt. 2 c dł.26mm szt. 2 d dł.30mm szt. 2 c dł.36mm szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw do plastyki więzadła krzyżowego przedniego stawu kolanowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do plastyki więzadła krzyżowego przedniego stawu kolanowego: kpl.5 2 zestawy obejmujące płytkę, guzik(tytan) wraz z zestawieniem nici i 4 zestawy obejmujące śruby interferencyjne z materiału biowchłanialnego wraz z zestawem nici..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Płyty LCP i śruby do osteotomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IPłyty pediatryczne LCP do osteotomii waryzującej, walgizującej i derotacyjnej 1. Kąt 100-150 st. dł. 60-95mm szt. 10 2. Śruby blokujące szyjkowe, samogwintujące szt. 24 3. Śruby korowe samogwintujące szt. 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Implanty do lecznia skoliozy z dojścia tylnego u dzieci i młodzieży (materiał tytan).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pręty o grubości 5-6mm i długości do 100 cm szt. 16 2. Pręty o grubości 4-5mm i długości do 150 cm szt. 10 3. Śruby transpedikularne o grubości 4-6 mm i długości 25-50 mm z ruchomą nakrętką i sztywna głowicą szt.20 4. Śruby transpedikularne o grubości 5-6 mm i długości 25-50 mm z ruchomą nakrętką i sztywna głowicą szt.20 5. Łącznik poprzeczny o długośći 15-45 mm szt. 27 6. Haki laminarne P/L szt. 40 7. Haki pedikularne P/L szt. 40 8. Nakrętki szt. 120 9. Łącznik do wydłużenia zespolenia (dziecięcy) szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Implant tytanowy i biowchłanialny do lecznie niestabilności barku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Implant tytanowy do leczenia niestabilności barku 3 mm ze wzmocnioną nicią wraz z kaniulą. szt. 3 2. Implant biowchłanialny do leczenia niestabilności barku 3,5 mm ze wzmocnioną nicią wraz z kaniulą. szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw gwóźdź śródszpikowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw składa się z gwoździa podudziowego o grubości 7-9mm;dł. 200-350mm (tytan) szt. 10 2.Zestaw składa się z gwoździa udowego o grubości 7-9mm;dł. 250-400mm (tytan) szt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Śruby do zespoleń zewnętrznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Grotowkręt samogwintujący o śr. 5mm i dł. całkowitej 250mm do zespoleń zewnętrznych szt. 8 2.Grotowkręt samogwintujący o śr. 4mm i dł. całkowitej 180mm do zespoleń zewnętrznych szt. 8 3.Grotowkręt samogwintujący o śr. 3mm i dł. całkowitej 110mm do zespoleń zewnętrznych szt. 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.