eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wycena nieruchomości niemieszkalnych będących w zasobie WAM OReg. Poznań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-24

Poznań: Wycena nieruchomości niemieszkalnych będących w zasobie WAM OReg. Poznań
Numer ogłoszenia: 38853 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6538744; 6538700, faks 061 6538701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości niemieszkalnych będących w zasobie WAM OReg. Poznań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie składa się z czterech zadań częściowych: Zadanie częściowe 1 Wykonanie 32 operatów szacunkowych wyceny nieruchomości niezabudowanych przeznaczonych pod zabudowę garażową lub zabudowanych garażami, położonych w miejscowościach objętych właściwością Oddziału Regionalnego Poznań. Zadanie częściowe 2 Wykonanie 20 operatów szacunkowych wyceny nieruchomości gruntowych niezabudowanych i służebności drogowych, położonych w miejscowościach objętych właściwością Oddziału. Zadanie częściowe 3 Wykonanie 6 operatów szacunkowych wyceny nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami lub budowlami oraz wyceny urządzeń związanych z nieruchomością, położonych w miejscowościach objętych właściwością Oddziału. Zadanie częściowe 4 Wykonanie 12 operatów szacunkowych wyceny lokali użytkowych lub strychów wraz z określeniem wartości ich udziału w nieruchomości wspólnej, mieszczących się w budynkach położonych w miejscowościach objętych właściwością Oddziału. 2.Zamówienie obejmuje nieruchomości na terenie miejscowości: Poznań, Biedrusko, Gniezno, Witkowo, Kalisz, Krotoszyn. Kwilcz. Oborniki Wlkp., Ostrów Wlkp., Pleszew, Rawicz, Sieradz,Śrem. 3.Dla każdego zadania Wykonawca zobowiązany będzie do: 1)wykonania wycen co najmniej w dwóch egzemplarzach, zgodnie z każdorazowym zleceniem Zamawiającego, w terminie dwóch tygodni od jego otrzymania. 2)wykonania dokumentacji fotograficznej wycenianych nieruchomości. 3)nieodpłatnego wykonania aktualizacji lub potwierdzenia aktualności wartości nieruchomości określonej w operacie szacunkowym, w terminie jednego roku licząc od daty sporządzenia operatu. 4.Powyżej opisane zamówienie obejmuje max ilości przewidywanych wycen w ramach każdego zadania częściowego w okresie obowiązywania umowy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia w ilości 50 % wycen określonych w formularzu cenowym wg załącznika nr 2 do SIWZ. Pozostałe 50 % to możliwe zwiększenie zakresu zamówienia, które realizowane będzie sukcesywnie w ramach zawartej umowy i w trakcie jej ważności w przypadku urzeczywistnienia się potrzeby Zamawiającego i będzie obligowało Wykonawcę do jego realizacji na zasadach określonych w umowie podstawowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówienia analogiczny do zamówienia podstawowego określonego w części II.1.3) tj. polegajacy na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, o wartości stanowiącej nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, realizowany w okresie 3 lat od udzielenia zamowienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi dysponować min. 1 uprawnionym rzeczoznawcą majątkowym z min. 2 letnim stażem zawodowym, należącym do właściwego samorządu zawodowego (Stowarzyszenia Rzeczoznawców Majątkowych).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. kwotę 30.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, 2)formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3)pełnomocnictwo lub dokument potwierdzający upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty (zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dla osób fizycznych)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, a także ustawowej zmiany aktów prawnych, którym podlega treść umowy w trakcie jej realizacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 60-631 Poznań, ul. Dojazd 30, pok. 111, I ptr.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2010 godzina 10:00, miejsce: kancelaria, p. 1a, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie należy do usług tego samego rodzaju powtarzających się okresowo, polegających na wyłonieniu rzeczoznawcy majątkowego i jest realizowane przez zamawiającego w dwóch częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania (zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy). Niniejsza druga część dotyczy wycen nieruchomości z wyłączeniem lokali mieszkalnych. Część pierwsza dot. usługi wykonania operatów szacunkowych lokali mieszkalnych zrealizowana została na przełomie stycznia i lutego br..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.