eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnikiUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1.981.900,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-26

Szczytniki: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1.981.900,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
Numer ogłoszenia: 388202 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczytniki , Szczytniki 139, 62-865 Szczytniki, woj. wielkopolskie, tel. 62 7625001, faks 62 7625274.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytniki.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1.981.900,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a) Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w PLN do łącznej kwoty 1.981.900,00 zł ( słownie : jeden milion dziewięćset osiemdziesiąt jeden tysięcy dziewięćset zł 00/100) z przeznaczeniem na: - sfinansowanie planowanego deficytu budżetu do kwoty 1.540.475,00 zł (słownie: jeden milion pięćset czterdzieści tysięcy czterysta siedemdziesiąt pięć zł ), - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów do kwoty 441.425,00 zł ( słownie: czterysta czterdzieści jeden tysięcy czterysta dwadzieścia pięć zł), b) Okres kredytowania 6 lat. c) Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych do 20 grudnia 2014 roku. Bank uruchamia kredyt na pisemny wniosek zamawiającego.d) Wysokość spłaty kapitału w poszczególnych latach ( raty kwartalne na 30 dzień kończący kwartał ):- 2015 rok - 100.000,00 zł,- 2016 rok - 100.000,00 zł,- 2017 rok - 200.000,00 zł,- 2018 rok - 400.000,00 zł,- 2019 rok - 700.000,00 zł,- 2020 rok - 481.900,00 zł.e) Karencja w spłacie rat kapitałowych: pierwsza rata płatna na 30 marca 2015 roku. f) Od przyznanego kredytu Bank nie będzie pobierał prowizji tj. prowizji od przyznanego kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty kredytu, oraz prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu. Bank nie będzie pobierał żadnych opłat dodatkowych.g) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych kosztów udzielenia kredytu poza oprocentowaniem od udzielonego kredytu. h) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zaciągnięcia kredytu w mniejszej wysokości bez ponoszenia dodatkowych kosztów .Kredytodawca nie będzie naliczał odsetek od kwoty niewykorzystanego kredytu. i) Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. j) Zamawiający zastrzega sobie możliwość stopniowego wykorzystania środków udostępnionego kredytu do wysokości pełnej sumy kredytowej. k) Oprocentowanie kredytu zmienne oparte na stawce bazowej WIBOR dla depozytów 3M powiększonej o zaoferowaną marżę banku. Marża Banku stała dla całego okresu kredytowania. l) Odsetki od kwoty wykorzystanego kredytu spłacane będą kwartalnie do 30 dnia każdego kwartału. m) Zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel in blanko wraz z deklaracją wekslową. n) Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będzie dokonywane w PLN..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej. Ocena spełniania warunku będzie odbywała się na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z wypełnionym formularzem oferty Wykonawca musi złożyć projekt umowy zgodny z treścią oferty oraz warunkami zawartymi w SIWZ, harmonogram spłat kredytu w rozbiciu na udział kapitału i odsetek w każdej racie kwartalnej, wykaz dokumentów formalno-prawnych jakie Zamawiający będzie musiał dostarczyć przed zawarciem umowy kredytowej, pełnomocnictwo (o ile występuje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczytniki.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szczytniki Szczytniki 139, 62-865 Szczytniki, pokój nr 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Szczytniki Szczytniki 139, 62-865 Szczytniki, pokój nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.