Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-09
Łódź: Opracowanie kompleksowych projektów budowlano-wykonawczych na modernizację wodociągów w ul. Księży Młyn od ul. Tymienieckiego do ul. Przędzalnianej wraz z przyłączami wodociągowymi
Numer ogłoszenia: 387518 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. , ul. Piotrkowska 190, 90-368 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6649100, faks 042 6649102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lsi.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie kompleksowych projektów budowlano-wykonawczych na modernizację wodociągów w ul. Księży Młyn od ul. Tymienieckiego do ul. Przędzalnianej wraz z przyłączami wodociągowymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, część kosztowa, umożliwiającej realizację inwestycji, zawierające niezbędne do wykonania zadania dokumentacje branżowe, uzgodnienia, decyzje oraz brak sprzeciwu organu budowlanego na zgłoszenie o zamiarze wykonywania robót budowlanych na modernizację istniejących wodociągów w ulicy Księży Młyn, o numerach archiwalnych ZWiK 103-372 i 103-371, od ul. Tymienieckiego do ul. Przędzalnianej wraz z przyłączami wodociągowymi do posesji nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9-11,10-12,13-15,14 przy ul. Księzy Młyn i przyłączem wodociągowym do posesji nr 57 przy ul. Przędzalnianej. 2. pełnienie nadzoru autorskiego nad zgodnością realizowanych inwestycji z dokumentacją projektową - na wniosek Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 10 - Opis przedmiotu zamówienia) oraz 11 - Wymagania techniczne Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o. o. w Łodzi, do SIWZ. Szczegółowe zasady pełnienia nadzoru autorskiego reguluje Załącznik nr 9 do SIWZ - Wzór umowy oraz Załącznik nr 4 do Wzoru umowy - Zasady pełnienia nadzoru autorskiego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 570,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. W przypadku składania wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądania Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczpospolitej Polski, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać minimum elementy: a. nazwę dającego zlecenie -Wykonawcy-, beneficjenta gwarancji -Zamawiającego-, gwaranta -banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancję- oraz wskazanie ich siedzib. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nazwy wszystkich członków podmiotu wspólnego z zaznaczeniem, że działają oni jako podmiot wspólny, np. poprzez następujący zapis: -Zostaliśmy poinformowania, że w związku z organizowanym przez Państwa postępowaniem o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest -nazwa zadania-, w którym na mocy swojej oferty uczestniczą: -tu należy wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia- zwani łącznie Wykonawcą, wymagane jest wniesienie wadium w wysokości b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c. kwotę gwarancji; d. termin ważności gwarancji -nie krótszy niż termin związania ofertą-; e. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: i. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; ii. zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; f. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 15 ust. 3 i 4 Regulaminu Sektorowego nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 8 ust. 1 Regulaminu Sektorowego lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a. wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaleca się w treści poręczenia, jako Wykonawcę -podmiot, za który poręczyciel dokonuje poręczenia- wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w sposób analogiczny jak opisany przykładowo powyżej w pkt 3.a.; b. precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia; c. kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany; d. wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 5. Zamawiający przypomina, iż niniejsze postępianie prowadzone jest na podstawie Regulaminu Sektorowego a nie ustawy prawo zamówień publicznych. W związku z czym jeżeli w treści dokumentów wadialnych będzie odniesienie do ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający ich nie uzna i oferta nie będzie w sposób właściwy zabezpieczona wadium. 6. Na dokumencie potwierdzającym wniesienie wadium powinna być zawarta minimum informacja w postaci zapisu - Dotyczy -tytuł zamówienia- 7. Miejsce i sposób wniesienia wadium: a. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy: 35 1060 0076 0000 3310 0019 3507. Do oferty zaleca się dołączenie kopię polecenia przelewu. b. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w sekretariacie, w siedzibie Zamawiającego w godzinach 8.00-16.00, a do oferty dołączyć kopię dokumentu wadium. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek wskazany przez Zamawiającego dokona przeksięgowania kwoty na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu, wystawionego przez Wykonawcę, jest warunkiem niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego, że wadium zostało wniesione w terminie przez Wykonawcę. 9. Wadium składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z Wykonawców wchodzących w składa podmiotu wspólnego, ale w imieniu wszystkich członków podmiotu wspólnego (wszyscy członkowie wchodzący w skład podmiotu wspólnego powinni być wymienieni). 10. Zwrot wadium następuje niezwłocznie jeżeli upłynął termin związania ofertą, po zawarciu umowy lub unieważnieniu postępowania. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, lub którego oferta została odrzucona. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający oświadcza, że zatrzymanie wadium wraz z odsetkami nastąpi, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 15 ust. 3 Regulaminu Sektorowego nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 8 Regulaminu Sektorowego lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Niniejsze postępowanie nie jest zamówieniem publicznym w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - jest to zamówienie sektorowe o wartości poniżej kwoty wynikającej z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj. poniżej 400 000 euro. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego sektorowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez ŁSI sp. z o. o. (zwanego dalej Regulaminem Sektorowym), udostępnionego na stronie intermetowej Zamawiającego: www.lsi.net.pl W związku z tym, zamiast dokumentów wymaganych ustawą, Zamawiający żąda ich odpowiedników określonych w Regulaminie Sektorowym. 2. O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki okreslone w art. 5 Regulaminu Sektorowego, w tym warunek posiadania uprawnień do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złozonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 pkt 1.a. SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Niniejsze postępowanie nie jest zamówieniem publicznym w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - jest to zamówienie sektorowe o wartości poniżej kwoty wynikającej z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj. poniżej 400 000 euro. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego sektorowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez ŁSI sp. z o. o. (zwanego dalej Regulaminem Sektorowym), udostępnionego na stronie intermetowej Zamawiającego: www.lsi.net.pl W związku z tym, zamiast dokumentów wymaganych ustawą, Zamawiający żąda ich odpowiedników określonych w Regulaminie Sektorowym. 2. O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki okreslone w art. 5 Regulaminu Sektorowego, w tym warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na opracowaniu projektów budowlano- wykonawczych na modernizację i/lub budowę sieci wodociągowej, o wartości brutto każdej z nich nie mniejszej niż 10 000,00 PLN, zrealizowanych na podstawie oddzielnych umów - ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale 6 pkt. 1. a. i b. SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Niniejsze postępowanie nie jest zamówieniem publicznym w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - jest to zamówienie sektorowe o wartości poniżej kwoty wynikającej z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj. poniżej 400 000 euro. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego sektorowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez ŁSI sp. z o. o. (zwanego dalej Regulaminem Sektorowym), udostępnionego na stronie intermetowej Zamawiającego: www.lsi.net.pl W związku z tym, zamiast dokumentów wymaganych ustawą, Zamawiający żąda ich odpowiedników określonych w Regulaminie Sektorowym. 2. O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki okreslone w art. 5 Regulaminu Sektorowego, w tym warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złozonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowniu, o którym mowa w rozdziale 6 pkt 1.a. SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Niniejsze postępowanie nie jest zamówieniem publicznym w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - jest to zamówienie sektorowe o wartości poniżej kwoty wynikającej z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj. poniżej 400 000 euro. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego sektorowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez ŁSI sp. z o. o. (zwanego dalej Regulaminem Sektorowym), udostępnionego na stronie intermetowej Zamawiającego: www.lsi.net.pl W związku z tym, zamiast dokumentów wymaganych ustawą, Zamawiający żąda ich odpowiedników określonych w Regulaminie Sektorowym. 2. O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki okreslone w art. 5 Regulaminu Sektorowego, w tym warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 osobą - projektantem (Ekspertem) posiadającym: I. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń uprawniające do projektowania obiektu budowlanego takiego jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne, z doborem właściwych urządzeń w projekcie budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie wystarczającym do realizacji przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem punktów i,ii; i. uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118, ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83, poz. 578, ze zm.). ii. w przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. (Dz. U. z 2008r. Nr 63 poz. 394) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. II. minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe (60 miesięcy), licząc od daty uzyskania uprawnień wskazanych w pkt. I., w ramach którego wykonywał usługi w zakresie opracowania projektów budowlano - wykonawczych na modernizację i/lub budowę sieci wodociągowej dla terenów zabudowy, tj. terenów leżących w otoczeniu drogi, na których dominują obszary o miejskich zasadach zagospodarowania, wymagających urządzeń infrastruktury technicznej, lub obszarów przeznaczonych pod takie zagospodarowanie przestrzenne (definicja wynikająca z Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, tekst jednolity: Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430, z późn. zm.) - usługi projektowe wykonywane w tych samych okresach czasu, liczone będą pojedynczo - ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 pkt 1.a.,c. i d. SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Niniejsze postępowanie nie jest zamówieniem publicznym w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - jest to zamówienie sektorowe o wartości poniżej kwoty wynikającej z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj. poniżej 400 000 euro. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego sektorowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez ŁSI sp. z o. o. (zwanego dalej Regulaminem Sektorowym), udostępnionego na stronie intermetowej Zamawiającego: www.lsi.net.pl W związku z tym, zamiast dokumentów wymaganych ustawą, Zamawiający żąda ich odpowiedników określonych w Regulaminie Sektorowym. 2. O udzielenie zamówienia moga ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki okreslone w art. 5 Regulaminu Sektorowego, w tym warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finasowej - ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 pkt 1.a. SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane z lub są wykonywane należycie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Niniejsze postępowanie nie jest zamówieniem publicznym w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - jest to zamówienie sektorowe o wartości poniżej kwoty wynikającej z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj. poniżej 400 000 euro. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego sektorowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez ŁSI sp. z o. o. (zwanego dalej Regulaminem Sektorowym), udostępnionego na stronie intermetowej Zamawiającego: www.lsi.net.pl W związku z tym, zamiast dokumentów wymaganych ustawą, Zamawiający żąda ich odpowiedników określonych w Regulaminie Sektorowym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Treść zawartej umowy będzie zgodna z treścią Załącznika nr 9 do SIWZ (wzór umowy). 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach: a) terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli konieczne jest ich przedłużenie, jednakże wyłącznie, gdy potrzeba taka wynikła z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, b) terminu wykonania i zakresu dokumentacji projektowej, stanowiącej przedmiot umowy, wskutek korekt dokonywanych w ramach pełnionego przez Wykonawcę nadzoru autorskiego, w sytuacjach nie wynikających z wad w pierwotnie wykonanej dokumentacji, c) terminu świadczenia usługi pełnienia nadzoru autorskiego w przypadku zmiany terminu(ów) realizacji inwestycji, której(ych) dotyczy dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot niniejszej umowy oraz zmiany wysokości wynagrodzenia za pełnienie nadzoru autorskiego. Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w zdaniu poprzednim nastąpi o wartość kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za ostatni kwartał poprzedzający zawarcie aneksu do umowy, d) stawki podatku VAT, jeżeli zmiana taka wynika ze zmiany przepisów, przy czym zmiana ta nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www/lsi.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o., ul. Piotrkowska 197 w Łodzi, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyc w siedzibie Zamawiającego, tj. 90-368 Łódź, ul. Piotrkowska 190, w sekretariacie, I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 45 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie dokumentacji projektowej - koncepcja uciąglenia i poprawy parametrów drogi dla pieszych i rowerów oraz drogi dla rowerów w ciągu DW 713 na odcinku Łódź - Tomaszów Mazowiecki.
- Dostawa lekkich samochodów specjalnych
- "Kompleksowe przygotowanie 1 publikacji elektronicznej z badania naukowego wraz z dostarczeniem jej Zamawiającemu".
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do utworzenia w Instytucie Architektury i Urbanistyki Politechniki Łódzkiej Laboratorium badań nad aspektami estetycznymi w architekturze
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ UNIWERSYTECKIEGO SZPITALA KLINICZNEGO NR 1 IM. NORBERTA BARLICKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Skoszewy Zachód oraz Wschód przy autostradzie A1 woj. łódzkie.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi architektoniczno-inżynierskie budowa siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Śremie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Stare Bosewo i Budy Przetycz
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania polegającego na budowie ścieżki rowerowej w Łońsku.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej dot. "Zagospodarowania terenu przy Wiśle w Stajenczynkach wraz z punktem widokowym"
- Remont dachów zabytkowego kompleksu budynków Papierni w Dusznikach-Zdroju
- Wykonanie projektu w zakresie budowy chodnika przy drodze powiatowej DP1942K ul. Do Dworu w m. Olszowice na odcinku ok. 1800 mb
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





