Ogłoszenie z dnia 2014-11-26
Warszawa: Zaprojektowanie, wydruk i dostawa kalendarzy ściennych, nabiurkowych, książkowych
i kieszonkowych na 2015 rok (2 części)
Numer ogłoszenia: 387374 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., ul. Siedmiogrodzka 20, 01-232 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 532 61 40, faks 022 877 23 87.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wydruk i dostawa kalendarzy ściennych, nabiurkowych, książkowych i kieszonkowych na 2015 rok (2 części).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Część nr 1 - zaprojektowanie, wydruk i dostawa kalendarzy ściennych i nabiurkowych na 2015 rok; 2) Część nr 2 - zaprojektowanie, wydruk i dostawa kalendarzy książkowych i kieszonkowych na 2015 rok..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92 - Kalendarze 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zaprojektowanie, wydruk i dostawa kalendarzy ściennych i nabiurkowych na 2015 rok
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Gefrerer i Mariusz Szczepanowski, prowadzący działalność gospodarczą pn. Nodum s.c., Górna 40 A, 05-084 Grądy, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73615,50
Oferta z najniższą ceną: 73615,50 / Oferta z najwyższą ceną: 83197,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zaprojektowanie, wydruk i dostawa kalendarzy książkowych i kieszonkowych na 2015 rok
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ewa Skoczeń, prowadząca działalność gospodarczą pn. A.S.S.-3 Biuro Exportu Importu Marketingu, Zgrzebnioka 5a, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 80934,00
Oferta z najniższą ceną: 80934,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89544,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych zastosowano tryb zapytanie o cenę ze względu na przedmiot zamówienia, tj.: zaprojektowanie, wydruk i dostawę kalendarzy, które są produktami ogólnodostępnymi o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia jest produktem oferowanym przez liczne podmioty na rynku działające w tej branży, co z kolei łączy się wprost z powszechnością takich dóbr. Istotną cechą tych produktów jest ich typowość, gwarantująca Zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju produktów oferowanych przez różnych Wykonawców, poprzez określenie podstawowych ich parametrów. Biorąc pod uwagę powyższe należy przyjąć, iż do kategorii dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych należy uznać przedmiotową dostawę. W związku z powyższym za prawidłowe należy uznać udzielenie zamówienia w trybie zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont parteru budynku wraz z wykonaniem instalacji c.o. w lokalu nr 1 w budynku znajdującym się przy ul. Bolecha 78 w Warszawie. Realizowane w systemie "Zaprojektuj i wybuduj".
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Orla 3 m 5, część nr 2: Jezuicka 6/8 m 28
- Dostawa urządzeń spełniających wymagania normy SDIP-27 Level A
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych na potrzeby Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- Naprawa elewacji wraz z jej malowaniem oraz naprawa balkonów w budynkach w Poznaniu przy ulicy Smardzewska 16 oraz naprawa i malowanie elewacji w budynku w Swarzędzu przy ulicy Grudzińskiego 18 E
- Dostawa wyrobów medycznych sterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 48.2025 Sukcesywne dostawy materiałów promocyjnych / gadżetów z logotypem i projektem graficznym własnym na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa materiałów reklamowych dla Urzędu Statystycznego w Poznaniu
- Wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych oznakowanych logo Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy
- BZP.2710.18.2025.MR Dostawa Materiałów Promocyjnych dla Biura Współpracy Międzynarodowej.
- Dostawa materiałów promocyjnych (na potrzeby konferencji ALGO 2025)
- "Dostawa gadżetów reklamowych na potrzeby Pikników Polskiego Radia- Projekt WF z AWF"
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.