eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chlewiska › Wykonanie przebudowy systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Chlewiska oraz zapewnienie konserwacji systemu oświetlenia w okresie trzech lat

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Chlewiska: Wykonanie przebudowy systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Chlewiska oraz zapewnienie konserwacji systemu oświetlenia w okresie trzech lat
Numer ogłoszenia: 387234 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190524 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Chlewiska, ul. Dionizego Czachowskiego 49, 26-510 Chlewiska, woj. mazowieckie, tel. 048 6287053, faks 048 6287271.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Chlewiska oraz zapewnienie konserwacji systemu oświetlenia w okresie trzech lat.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przebudowy systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Chlewiska.Wykonywanie konserwacji systemu oświetlenia dla wszystkich punktów świetlnych na terenie Gminy przez okres trzech lat zgodnie z programem konserwacji wyszczególnionym w załączniku do SIWZ.Realizacja zamówienia ma na celu: - zmniejszenie energochłonności istniejącego systemu, (poprzez zmniejszenie mocy pobieranej - zmniejszenie emisji czynników szkodliwych powstających w wyniku wytwarzania energii - zmniejszenie kosztów bieżącej eksploatacji, a w tym napraw, remontów, konserwacji, - podniesienie niezawodności funkcjonowania oświetlenia ulicznego - zwiększenie bezpieczeństwa mieszkańców poprzez polepszenie stanu oświetlenia dróg - poprawę estetyki Gminy poprzez ujednolicenie systemu, świecenie wszystkich opraw, równomierność oświetlenia. W zakresie realizacji zadania wykonawca powinien przeprowadzić: W ramach przebudowy: - dokonanie uzgodnień dotyczących robót energetycznych z właściwym ZE przed realizacją przebudowy (Wszystkie prace powinny zostać wykonane zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez w/w ZE. Warunki techniczne stanowią załącznik do specyfikacji). - zdemontowanie starych opraw oraz ich rozliczenie z Urzędem Gminy oraz z właściwym Zakładem Energetycznym . - zakupienie i dostawę nowych opraw, źródeł światła oraz niezbędnego osprzętu do realizacji zadania, - montaż nowych opraw i źródeł światła oraz niezbędnego osprzętu zgodnie z projektem technicznym przebudowy oświetlenia W zakresie konserwacji należy wykonywać: A) roboty podstawowe ( materiały Wykonawcy) : 1. wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów opraw ulicznych tj : klosza, statecznika, kondensatora, zapłonnika, źródła światła, (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii) 2. wymiana elementów linii tj : bezpieczników , zacisków (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii) 3. malowanie skrzynek słupowych, wysięgników (1 raz na 3 lata) 4. czyszczenie kloszy opraw świetlnych, (raz na 3 lata) 5. przeglądy elementów sterujących oświetleniem lub ich wymiana, (raz w roku i w przypadku zgłoszenia awarii - w ciągu 24 godz. od jej zgłoszenia) 6. usuwanie zwarć w liniach i oprawach, (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii) 7. wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej wraz z protokołami, (raz na 3 lata) 8. pionowanie pochylonych słupów, (w przypadku zgłoszenia awarii - w czasie 7 dni od momentu zgłoszenia) 9. wycinanie gałęzi drzew w obrębie punktu świetlnego ( z wywózką) (w czasie 7 dni od momentu zgłoszenia), B) robót dodatkowych realizowanych na podstawie protokółu konieczności i kosztorysu powykonawczego obejmujących : ( materiały Zamawiającego zakupione przez Wykonawcę ) 1. naprawę zerwanych linii napowietrznych (wymiana lub sztukowanie), 2. naprawę uszkodzonych kabli ( wykonanie mufy kablowej) oraz wymiana kabli, 3. wymianę uszkodzonych słupów, 4. uzupełnianie i wymiana opraw zniszczonych lub zdewastowanych. Zamawiający ustala stawkę za konserwację od jednego punktu w skali miesiąca: w wysokości 1,3 zł (brutto). UWAGA! Na wykonane roboty i użyty sprzęt Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych: Przebudowa systemu oświetlenia powinna być wykonana zgodnie z posiadaną przez Urząd Gminy dokumentacją projektową. Zamawiający dopuszcza zastosowanie zamiennych (równoważnych) materiałów. Sprzęt oraz urządzenia przedstawione przez oferenta w ofercie równoważnej muszą gwarantować co najmniej takie same warunki i parametry, jakie zawierają sprzęt i urządzenia przedstawione w dokumentacji projektowej będącej w posiadaniu Zamawiającego . Oferent pragnący złożyć ofertę stosując oprawy zamienne w stosunku do projektu Zamawiającego, zobowiązany jest do przygotowania i załączenia do oferty równoważnej dokumentacji technicznej. W zakresie tej dokumentacji technicznej należy wykonać: a. dobór rodzaju, typu opraw oraz mocy źródeł światła dla określonych kategorii oświetlenia ulic i dróg b. Zamawiający ustalił program konserwacji i dla takiego programu wyliczono współczynnik zapasu na poziomie 1,3. Nie dopuszcza się zastosowania innego współczynnika zapasu. c. dobór rodzaju, typu opraw oraz mocy źródeł światła należy poprzeć niezbędnymi obliczeniami parametrów oświetleniowych (luminancji oświetlenia, równomierności luminancji, równomierności natężenia oświetlenia i natężenia oświetlenia oraz wskaźnika Ti) - wyliczenia muszą być wykonane dla identycznych danych wejściowych jak w projekcie Zamawiającego (parametry dróg i ulic, obserwatorzy, siatka obliczeń). UWAGA: Wyniki obliczeń należy przedstawić w sposób zbliżony do przedstawienia w projekcie Zamawiającego: - należy precyzyjnie podać typ oprawy, moc źródła światła, - należy precyzyjnie podać pozycje nastaw odbłyśnika i oprawki (jeśli oprawa taką regulację posiada) (oznaczenia te muszą odpowiadać oznaczeniom w programie do obliczania i w bazie danych opraw) - wydruki muszą zawierać wszystkie dane, obliczenia, tabele, takie, które występują w projekcie Zamawiającego W celu weryfikacji oferty równoważnej Zamawiający powoła biegłych ekspertów z zakresu projektowania oświetlenia. d. projekt rozmieszczenia opraw oświetleniowych UWAGA! Wymagania oświetleniowe obowiązujące w dokumentacji posiadanej przez Zamawiającego są zgodne z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN 13201 Rozwiązania przyjęte w projekcie równorzędnym muszą gwarantować wartości parametrów oświetleniowych na poziomie nie mniejszym niż wyliczone w projekcie posiadanym przez Zamawiającego. Sprzęt równoważny nie może odbiegać od następujących wymagań: Dla opraw oświetleniowych ulicznych: * stopień ochrony komory zespołu optycznego nie niższy niż IP 65 i komory osprzętu elektrycznego nie niższy niż IP 65. * oprawy wykonane w II klasie ochronności przeciwporażeniowej * klosz oprawy wykonany z materiału - odpornego na promieniowanie UV * oprawy muszą posiadać stateczniki z zabezpieczeniem termicznym. * oprawy muszą posiadać atesty (znak B) dopuszczające je do obrotu w Polsce. * oprawy muszą posiadać regulację rozsyłu strumienia świetlnego Dla źródeł światła: Zastosowanie źródeł światła innych producentów jest możliwe bez dokonywania przeliczeń projektowych pod warunkiem, że będą one ścisłymi odpowiednikami (lampy o podwyższonej skuteczności świetlnej) przewidzianych w projekcie (w zakresie strumienia świetlnego , jego spadku w czasie eksploatacji, trwałości.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 327731.28 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Energetyki ELTAST Sp. z o.o., ul.Toruńska 9, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 327731.28
  • Oferta z najniższą ceną: 327731.28 oferta z najwyższą ceną: 469895.34
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.