Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2006-07-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wilczęta: przebudowa drogi gminnej Księżno - Ławki - odcinek Księżno Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Wilczęta, do kontaktów: Bogusław Żemier, 14-405 Wilczęta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2496504, fax 055 2496503, e-mail: rolnictwo@wilczeta.ug.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ugwilczeta.bip.doc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi gminnej Księżno - Ławki - odcinek Księżno. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Księżno. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi Księżno - Ławki - odcinek Księżno, polegająca na ułożeniu na istniejącej nawierzchni bitumicznej warstwy profilowanej, a następnie ułożeniu warstwy wiążącej i ścieralnej, każda grubości 4 cm z betonu asfaltowego. Istniejące zjady gruntowe mają być zamienione na zjazdy o nawierzchni bitumicznej, a na istniejących zjazdach o nawierzchni twardej należy położyć nową nawierzchnię z betonu asfaltowego. W ramach zamówienia należy wykonać odmulenie istniejących rowów w celu poprawienia odwodnienia całego korpusu drogi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej kwoty 60 000 euro a poniżej 5 278 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 500 zł. Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności - budowy lub remontu dróg, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat poprzedzających rok 2006 - prace polegające na modernizacji dróg o nawierzchni utwardzoej i łącznej długości nie mniejszej niż 5 km, - posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pracami z zakresu budowy i remontów dróg, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki lub zdolność kredytową na wykonanie całości zadania. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła "spełnia-nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie , chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku), b) szczegółowy kosztorys ofertowy (wg dołączonego przedmiaru robót), c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], e) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ; f) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; g) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia; h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, i) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakie posiada wykonawca - z wykazu musi wynikać możliwość dysponowania sprzętem wymienionym w pkt 8 ppkt lc niniejszej specyfikacji - w przypadku sprzętu używanego na podstawie pisemnej umowy dzierżawy lub umowy leasingu - kopie tych umów należy dołączyć do oferty, j) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; z informacji musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca posiada środki lub zdolność kredytową w wysokości minimum 200000 PLN
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugwilczeta.bip.doc.pl. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie urzędu gminy lub na rachunek bankowy nr: BS Malbork O/Młynary nr 21 83031029 003003000 4040002. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 10:30, Sala Narad Urzędu Gminy.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.07.2006.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wiaduktu w ciągu drogi powiatowej nr 4104E Biała Rawska - Babsk w m. Chrząszczewek ETAP I
- Budowa drogi pożarowej nr 1 w Leśnictwie Mirosławiec, etap II
- Utworzenie krajowej trasy rowerowej nr 17 na terenie gminy Radziechowy-Wieprz
- Remont kanalizacji deszczowej przy ul. Gen. Grota Roweckiego w Strzelinie
- Remonty nawierzchni asfaltowych na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie
- Utwardzenie nawierzchni parkingu Starostwa Powiatowego
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.