eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MarkusyBankowa obsługa budżetu Gminy Markusy i jej jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-29

Markusy: Bankowa obsługa budżetu Gminy Markusy i jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 386522 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Markusy , MArkusy 82, 82-325 Markusy, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2394350, -51, -69, faks 055 2394352.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Markusy i jej jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa budżetu Gminy Markusy i jej jednostek organizacyjnych; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ; zakres zamówienia obejmuje: 1)otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu Gminy Markusy i jej jednostek organizacyjnych, 2)możliwość otwarcia dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie obowiązywania umowy, w zależności od potrzeb, na zasadach jak dla rachunków otwartych w pierwszym dniu obowiązywania umowy, 3)bezpłatne otwarcie i prowadzenie rachunków: sumy depozytowe, Zakładowy Fun- dusz Świadczeń Socjalnych, dochody własne - dożywianie, zaliczka alimentacyjna,Fundusz Pracy, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 4)potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 5)przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych przez posiadaczy rachunków, 6)realizacja poleceń przelewu w formie elektronicznej i papierowej, 7)sporządzanie wyciągów bankowych w formie elektronicznej i papierowej, 8)bezpłatne wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk (w Urzędzie Gminy Markusy i w jednostkach organizacyjnych) jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania, 9)dokonywanie kapitalizacji odsetek dla prowadzonych rachunków na koniec miesiąca kalendarzowego, 10)możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych ( w tym również overnight), 11)udzielenie na wniosek Gminy Markusy w każdym roku budżetowym kredytu w rachunku bieżącym na okres każdego roku budżetowego, w wysokości określonej w każdym roku budżetowym przez Radę Gminy Markusy (do 1,00 mln zł); kredyt udzielony zostanie bez pobierania prowizji przygotowawczej i prowizji od niewykorzystanej części kredytu oraz innych opłat związanych z jego uruchomieniem; wszelkie dodatkowe opłaty i prowizje związane z kredytem Wykonawca winien wkalkulować w marżę do wyliczenia oprocentowania; zabezpieczenie kredytu w formie weksla in blanco z deklaracją wekslową; oprocentowanie według zmiennej stopy procentowej WIBOR 1M powiększonej o marżę banku; odsetki naliczane będą od kwoty wykorzystanego kredytu, płatne z dołu w ostatnim dniu kończącym każdy okres obrachunkowy, 12)uruchomienie z dniem 03.01.2011r. punktu bankowego (oddział, filia, agencja, punkt kasowy) na terenie wsi Markusy w przypadku Wykonawcy, który na dzień ogłoszenia przetargu takiego punktu nie posiada..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie zezwolenia lub innego dokumentu uprawniającego do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (jeżeli jest wymagane dla formy organizacyjnej Wykonawcy) lub oświadczenie wyjaśniające, gdy takie zezwolenie nie jest wymagane. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Udokumentowane, należyte wykonane w ciągu ostatnich trzech lat, tj. od 01.01.2007r. do 31.12.2009r. minimum 1 usługi obsługi bankowej budżetu jednostek samorządu terytorialnego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem dat wykonania, odbiorców i dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonane zostały należycie. Zamawiający będzie brał pod uwagę sytuacje, w których zrealizowanie umowy miało miejsce w w/w okresie. Wystarczajacy bedzie, co najmniej okres 2 lat w latach 2007-2009 oraz załączenie dokumentów potwierdzajacych, że usługi zostały wykonane w tym okresie należycie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Posiadanie kapitału (funduszu) podstawowego nie niższego niż 8,0 mln zł na koniec ostatniego roku obrachunkowego, 2)Posiadanie współczynnika wypłacalności, obliczonego zgodnie ze standardami NBP za ostatnie 3 lata obrachunkowe (na koniec każdego roku obrachunkowego) nie niższego niż 8%. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Dokument potwierdzajacy uprawnienie do złożenia oferty, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, 2)Oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, 3)Oświadczenie o zapewnieniu obsługi Zamawiającego w punkcie bankowym (oddział, filia, agencja, punkt kasowy) znajdującym się na terenie wsi Markusy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość zmian postanowień zawartej umowy z określeniem warunków takich zmian zawarta jest w projekcie umowy - załącznik nr 8 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Markusach, Markusy 82, 82-325 Markusy, woj. warmińsko-mazurskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Markusach, Markusy 82, 82-325 Markusy, woj.warminsko-mazurskie, pokój nr 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.