Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-18
Szczecin: Dostawa cewników, zestawów jednorazowego użytku i płynów do dializy nerkowej wraz z dzierżawą aparatu do zabiegów nerkozastępczych oraz dostawa zestawów jednorazowego użytku do dializy wątrobowej wraz z dzierżawą kompletnego aparatu do przeprowadzania dializy wątrobowej dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 386234 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa cewników, zestawów jednorazowego użytku i płynów do dializy nerkowej wraz z dzierżawą aparatu do zabiegów nerkozastępczych oraz dostawa zestawów jednorazowego użytku do dializy wątrobowej wraz z dzierżawą kompletnego aparatu do przeprowadzania dializy wątrobowej dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cewników, zestawów jednorazowego użytku i płynów do dializy nerkowej wraz z dzierżawą aparatu do zabiegów nerkozastępczych oraz dostawa zestawów jednorazowego użytku do dializy wątrobowej wraz z dzierżawą kompletnego aparatu do przeprowadzania dializy wątrobowej dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie w rozbiciu na 2 zadania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5, 33.18.15.20-3, 33.69.28.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1) Aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania: a) dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, zgłoszenie lub powiadomienie do Rejestru Wyrobów Medycznych oznaczonych znakiem zgodności CE, dla których wystawiono deklarację zgodności, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych; b) dla produktów leczniczych - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne; 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z zadania nr 1, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oferta cenowa zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) Odpowiednie pełnomocnictwa. Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ) W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, budynek Z, pok. 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, ul. Arkońska 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cewniki, zestawy jednorazowego użytku do dializy nerkowej i płyny dializacyjne wraz z dzierżawą aparatu do zabiegów nerkozastępczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewniki silikonowe dwukanałowe do dializy ostrej o średnicy 11,5F i 13,5F i długości 15cm, 20cm i 24cm (do wyboru przez Zamawiającego) - 30 sztuk 2. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów hemodiafiltracji, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów - 20 zestawów 3. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku umożliwiający przeprowadzenie ciągłej hemodializy w antykoagulacji regionalnej z użyciem cytrynianów, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów - 30 zestawów 4. Worki na filtrat z zaworem wpustowym 10l - 50 sztuk 5. Strzykawki do heparynizacji 50ml kompatybilne z aparatem - 40 sztuk 6. Roztwór 46,7% cytrynianu sodu, fiolki a 5ml do zabezpieczenia cewnika dializacyjnego - 60 fiolek 7. Roztwory do hemofiltracji w workach 5l dwukomorowych zawierających: Na+ - 140mmol/l K+ - 0, 2 i 4mmol/l (do wyboru przez Zamawiającego) Ca2+ - 1,5mmol/l HCO3- - 35mmol/l - 400 worków 8. Roztwór bezwapniowy do hemodializy, niezbędny do przeprowadzenia zabiegu w workach 5l dwukomorowych o składzie: K+ 2 i 4mmol/l Na+ 133mmol/l HCO3- - 20mmol/l - 600 worków 9. Roztwór cytrynianu sodu o stężeniu 136mmol/l w workach 1000ml, niezbędny do przeprowadzenia zabiegu nerkozastępczego w antykoagulacji cytrynianowej - 300 worków 10. Dzierżawa aparatu wielofunkcyjnego przenośnego do ostrej ciągłej terapii nerkozastępczej z modułem regionalnej antykoagulacji cytrynianowej - 1 sztuka Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru w cenie zestawu - wielkości filtra Przedmiot dostawy wymieniony w pozycjach nr 2 - 5 musi być kompatybilny z aparatem do wykonywania zabiegów zaoferowanym w ramach dzierżawy Płyny muszą być w workach kompatybilnych z aparatem do wykonywania zabiegów zaoferowanym w ramach dzierżawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3, 33.69.28.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy jednorazowego użytku do dializy wątrobowej wraz z dzierżawą kompletnego aparatu do przeprowadzania dializy wątrobowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw jednorazowego użytku do dializy wątrobowej, zawierający wszystkie niezbędne dreny, filtry, kolumny do przeprowadzania zabiegów wraz z odpowiednimi łącznikami*) - 30 zestawów 2. Dzierżawa aparatu do przeprowadzania dializy wątrobowej**) - 1 sztuka *) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie niezbędne płyny zużywane w trakcie wykonywania zabiegów - po cenie, za jaką Zamawiający nabywa niniejsze elementy **) Wykonawca w cenie dzierżawy musi uwzględnić wszystkie wymienialne elementy aparatu zużywane w trakcie działania aparatu. Wymiana w/w elementów odbywa się na koszt Wykonawcy Zestaw musi być kompatybilny z aparatem do wykonywania zabiegów zaoferowanym w ramach dzierżawy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia aparatu do technik nerkozastępczych w cenie dzierżawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5, 33.69.28.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa zabezpieczenia medycznego dla żołnierzy i pracowników RON 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
- Dostawę warzyw, owoców i jaj/wyrobów garmażeryjnych dla SP 7 im. Heleny Raszki w Szczecinie w podziale na części.
- "Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu chłodniczego, gastronomicznego, urządzeń do obróbki termicznej dla służby żywnościowej z podziałem na trzy części".
- Dostawa urządzeń zabezpieczających infrastrukturę informatyczną ZUW i JAZ dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
- Dostawa systemu do wizualizacji i archiwizacji żeli oraz systemu do dokumentacji żeli dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- TP-49/25 Dostawa stołu operacyjnego
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





