eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › przeprowadzenie dla studentów II edycji kursu na inspektora ochrony przeciwpożarowej realizowanego w ramach projektu Moda na Chemię.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-29

Siedlce: przeprowadzenie dla studentów II edycji kursu na inspektora ochrony przeciwpożarowej realizowanego w ramach projektu Moda na Chemię.
Numer ogłoszenia: 38622 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie dla studentów II edycji kursu na inspektora ochrony przeciwpożarowej realizowanego w ramach projektu Moda na Chemię..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie dla studentów II edycji kursu na inspektora ochrony przeciwpożarowej realizowanego w ramach projektu Moda na Chemię. Zamawiający określa następujące warunki świadczenia usługi, objętej przedmiotem zamówienia: a/ Kurs przeprowadzony zostanie dla 15 studentów III roku studiów pierwszego stopnia na kierunku chemia, w wymiarze 86 godzin lekcyjnych /godzina lekcyjna 45 min/. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zajęcia w trakcie kursu przeprowadzone były podczas 11 spotkań /zjazdów piątek-sobota/ po 8 godzin lekcyjnych każdy oraz były zgodne z Programem szkolenia inspektorów ochrony przeciwpożarowej zatwierdzonego przez Komendanta Głównego PSP z dnia 22 lutego 2010r. , b/ Zajęcia prowadzone będą na terenie Siedlec, w udostępnionych Wykonawcy pomieszczeniach Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego. c/ Zamawiający zapewnia dostęp do następujących urządzeń i pomocy dydaktycznych: komputer, projektor, rzutnik, ekran projekcyjny. d/ program kursu powinien obejmować wszelkie zagadnienia z zakresu ochrony przeciwpożarowej przewidziane dla inspektorów ochrony przeciwpożarowej zgodnie z Ustawą z 24 sierpnia 1991r /Dz. U. z 2002 nr 147 poz. 1229/ oraz Rozporządzeniem MSWiA z 25 października 2005r. w sprawie wymagań kwalifikacyjnych oraz szkoleń dla strażaków jednostek ochrony przeciwpożarowej i osób wykonujących czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej /Dz. U. z 2005 nr 215 poz.1823/ e/ Wykonawca zapewni uczestnikom kursu wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe, w szczególności publikacje i akty prawne; f/ Wykonawca przeprowadzi na zakończenie kursu egzamin końcowy, którego zaliczenie będzie stanowiło podstawę do wydania zaświadczenia /certyfikatu/ o ukończeniu szkolenia, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie wymagań kwalifikacyjnych oraz szkoleń dla strażaków jednostek ochrony przeciwpożarowej osób wykonujących czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca zobowiązany jest również do: a/bieżącego prowadzenia szczegółowego dziennika zajęć, w sposób i w formie uzgodnionej z Biurem Projektu; b/umożliwienia kontroli zajęć przedstawicielom Biura Projektu oraz innym uprawnionym podmiotom /w szczególności Instytucji Pośredniczącej/..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.33.00.00 - Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wpłacania wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia do złożenia oferty w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy oferta podpisywana jest przez osobę/osoby inne, niż wymienione w stosownym dokumencie rejestracyjnym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawartej w wyniku niniejszego postępowania i określa następujące warunki tej zmiany: 1 / w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, leżących w szczególności po stronie Zamawiającego lub uczestników szkolenia, nie będzie możliwe przeprowadzenie kursu w pierwotnie założonym terminie, dopuszcza się zmianę terminu świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia. 2/ w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę ilości spotkań /zjazdów/ oraz ilości godzin lekcyjnych podczas poszczególnych spotkań na podstawie zgodnego oświadczenia stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UPH w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, pok.57 Dział Zam. Publicz. i Zaopat. lub na wniosek Wykonawcy złożony mailem lub fax 25/6441941 wysyłka listem poleconym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, Kancelaria Ogólna pok. 20/21, /z wyłączeniem sobót, niedziel i dni światecznych/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że wykonanie przedmiotu zamówienia jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach realizacji Projektu Moda na Chemię (POKL.04.01.02-00-134/09-02)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.