eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NasielskZakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Nasielsk



Ogłoszenie z dnia 2025-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Nasielsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NASIELSK

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Programów Strukturalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377899

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elektronowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Nasielsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-190

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@nasielsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasielsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1126397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Nasielsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e33b164-0222-485a-b47f-22177b081f75

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00348171

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039638/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284006

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Nasielsk”.
2. Przedmiot zamówienia objęty został dofinansowaniem ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia „Autobusy dla mazowieckich szkół” – edycja 2025.
3. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zakup i dostawę nowego autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Nasielsk, który:
a) będzie fabrycznie nowy, nierejestrowany i nieużywany wcześniej,
b) będzie posiadać homologację całopojazdową,
c) będzie służyć do dowozu dzieci szkolnych do szkół podstawowych oraz na potrzeby rekreacji i turystyki szkolnej,
d) będzie posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem go do ruchu po drogach publicznych oraz rejestrację pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
2) dostawę wraz z autobusem: dokumentacji techniczno–eksploatacyjnej, wszystkich instrukcji obsługi, homologację pojazdu oraz wszelkie inne wymagane dokumenty do rejestracji pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
3) przeprowadzenie szkoleń kierowców w zakresie obsługi technicznej pod względem użytkowania, przeglądów, podstawowych napraw i eksploatacji.
4. Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do użytku przez osoby fizyczne, więc zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby autobus dostosowany był do użytku przez wszystkich użytkowników z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnością.
5. Pełne wyposażenie autobusu zgodne z zapisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym i przepisami wykonawczymi. Wszystko co nie zostało wyszczególnione przez Zamawiającego musi być zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34120000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 923000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 923000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 923000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bus Trans Technik Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522137837

7.3.3) Ulica: ul. Równa 16

7.3.4) Miejscowość: Majdan

7.3.5) Kod pocztowy: 05-462

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 923000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.