eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedzib Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedzib Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części.
Numer ogłoszenia: 386006 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303824 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 273 71 50, faks 22 273 89 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedzib Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Część I zamówienia - polegająca na dostawie obrotowych krzeseł biurowych, foteli gabinetowych oraz foteli obrotowych, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym części I zamówienia, zawartym w Załączniku nr 1a do SIWZ, część II - polegająca na dostawie 10 zestawów mebli biurowych, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym części II zamówienia, zawartym w Załączniku nr 1b do SIWZ, część III zamówienia - polegająca na dostawie mebli biurowych pracowniczych, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym części III zamówienia, zawartym w Załączniku nr 1c do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POPT.03.01.00-00-415/14.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: część I zamówienia - polegająca na dostawie obrotowych krzeseł biurowych, foteli gabinetowych oraz foteli obrotowych, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym części I zamówienia, zawartym w Załączniku nr 1a do SIWZ,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mega System Sp.z o.o., ul. 10 lutego 15, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97967,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97662,00

  • Oferta z najniższą ceną: 97662,00 / Oferta z najwyższą ceną: 205483,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: część II - polegająca na dostawie 10 zestawów mebli biurowych, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym części II zamówienia, zawartym w Załączniku nr 1b do SIWZ,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMA Robert Kozakiewicz Sp.J., ul. Chorzowska 3 lok 3, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44649,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: część III zamówienia - polegająca na dostawie mebli biurowych pracowniczych, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym części III zamówienia, zawartym w Załączniku nr 1c do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JARD Sp.z o.o., Al. Na Skarpie 21 lok 11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35772,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32742,60

  • Oferta z najniższą ceną: 32742,60 / Oferta z najwyższą ceną: 52398,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.