Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2005-08-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gliwice: modernizacja ewidencji gruntów i budynków miasta Gliwice w systemie informatycznym EWID 2000 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Gliwice, Wydział Geodezji i Kartografii, do kontaktów: Andrzej Kotłowski, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, e-mail: ge@um.gliwice.pl, www.um.gliwice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miasto Gliwice, Wydział Geodezji i Kartografii, Andrzej Kotłowski, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (32)2391233, fax (23)2391223, e-mail: ge@um.gliwice.pl, www.um.gliwice.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Gliwicach, obsługa biura, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032)2391256, fax (32)2312725, e-mail: boi@um.gliwice.pl, www.um.gliwice.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Gliwicach, obsługa biura, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032)2391256, fax (32)2312725, e-mail: boi@um.gliwice.pl, www.um.gliwice.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja ewidencji gruntów i budynków miasta Gliwice w systemie informatycznym EWID 2000. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Założenie w relacyjnej bazie danych projektowanych obrębów ewidencyjnych, ich nazw i numerów statystycznych. Przeniesienie do nowo założonych obrębów ewidencyjnych wszystkich obiektów ewidencyjnych bez zmiany dotychczasowych identyfikatorów obiektów. Założenie nowych jednostek rejestrowych dotyczących działek ewidencyjnych, budynków i lokali, dla każdego zaprojektowanego obrębu. Przenumerowanie wszystkich obiektów ewidencyjnych, w każdym zaprojektowanym obrębie. Dotychczasowe dane ewidencyjne w całości przenieść do historii. Te same czynności należy wykonać z danymi zawartymi w innych modułach systemu EWID 2000, które przetwarzają dane zintegrowane z ewidencją gruntów i budynków. Wyłożenie do publicznego wglądu operatu opisowo kartograficznego Zainstalowanie na serwerze Urzędu Miejskiego w Gliwicach zmodernizowanych danych dotyczących ewidencji gruntów i budynków oraz danych z pozostałych modułów systemu EWID 2000 Sporządzenie wykazów zmian danych, ewidencyjnych, wypisów z rejestru gruntów i zawiadomień o dokonanych zmianach dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Urząd Miejski w Gliwicach. Kod NUTS: PL226. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych Oryginalny kod CPV: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych Oryginalny kod CPV: 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 880000 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 16;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 25000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O dopuszczenie do udziału w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Prowadzą działalność gospodarczą obejmującą świadczenie usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania, zgodnych z nomenklaturą wymienioną w pkt. II.1.5 ogłoszenia o postępowaniu. 4.Zatrudniają minimum pięć osób posiadających wyższe wykształcenie geodezyjne oraz uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii dla zakresu 1 i 2 łącznie. 5.Posiadają minimum pięć komputerowych stacji redakcyjnych wyposażonych w licencyjne oprogramowanie EWID 2000. 6.Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat minimum dwie usługi podobne do przedmiotu zamówienia, zakończone przed dniem wyznaczonym na termin złożenia wniosku. Pod pojęciem usługi podobnej należy rozumieć prace modernizacyjne bazy danych ewidencyjnych graficznych i opisowych budynków i lokali, prowadzonej w systemie informatycznym, o wartości przynajmniej 200 000 złotych. 7.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową przynajmniej w wysokości 400 000 złotych. 8.Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty wystawione na oferenta w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: A) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, C) Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: A) Sprawozdanie finansowe za okres ostatnich trzech lat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności, B) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, C) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: A) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , z informacjami na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, oraz informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia zawodowe B) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i oprogramowania , wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie licencyjnego oprogramowania EWID 2000, C) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat minimum dwóch usług podobnych do przedmiotu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte i staranne wykonanie tych usług,. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, ustawa z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.08.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 02.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.08.2005, godzina 09:30, Gliwice ul. Zwycięstwa 21, pokój 419.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 26.07.2005.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Całodobowa, jednoosobowa ochrona fizyczna osób, obiektu, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach w okresie od 02.02.2026 r. do 02.02.2027 r.
- Boisko sportowe przy ul. Parkowej - budowa zaplecza - roboty budowlane (2)
- Dostawy obuwia dla pracowników Zamawiającego
- Mycie wiat i peronów autobusowych
- Zakup witryny chłodniczej oraz chłodziarek farmaceutycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa systemu audiowizualnego - urządzenia do wideokonferencji. Znak sprawy: DZPZ.282.118.2025.MK
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnych i kartograficznych.
- Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie sporządzenia dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości na terenie Gminy Miejskiej Kraków w roku 2026 (8 części)
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów Mochowo, Mochowo Nowe, Mochowo Parcele oraz Sulkowo Rzeczne gmina Mochowo
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w wybranych obrębach w jednostce ewidencyjnej Pawonków
- Dostęp Uniwersytetu Śląskiego do danych (usługa baz danych) świadczony na zasadzie prenumeraty w okresie od 01.01.2026 r. - 31.12.2026 r.
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





