Ogłoszenie z dnia 2009-11-05
Sulechów: Usługa ochrony terenów, obiektów, urządzeń oraz osób, mienia i porządku na terenie chronionym, realizowana na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4408 w Sulechowie w całodobowym systemie zmianowym przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO) w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.
Numer ogłoszenia: 385858 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4408 , ul. Wojska Polskiego 1, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 4569372, faks 068 4569222.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony terenów, obiektów, urządzeń oraz osób, mienia i porządku na terenie chronionym, realizowana na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4408 w Sulechowie w całodobowym systemie zmianowym przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO) w formie bezpośredniej ochrony fizycznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ochrony terenów, obiektów, urządzeń oraz osób, mienia i porządku na terenie chronionym, realizowana na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4408 w Sulechowie w całodobowym systemie zmianowym przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO) w formie bezpośredniej ochrony fizycznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia; - posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonywania zamówienia; - znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, z założeniem, że zapłata za wykonane zamówienie będzie realizowana na podstawie faktury końcowej z okresem do 30 dni od odbioru materiałów i dostarczenia faktury; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Koncesję na ochronę osób i mienia w zakresie i formie zgodnej z przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity z 2005r., Dz.U. Nr 145, poz. 1221 ze zm.); 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 500 000,00 zł. W razie wygaśnięcia polisy w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy (bądź kontynuacji) pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy; 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Formularz oferty (załącznik nr 4 do SIWZ); 7. Aktualne pozwolenie radiowe; 8. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 6) wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia (odpowiednio: licencje, zaświadczenia, pozwolenia na broń i poświadczenia bezpieczeństwa tych osób); 9. Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej i pomieszczeń do pracy na dokumentach niejawnych (załącznik nr 7); 10. Oświadczenie o zatrudnianiu na umowę o pracę pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych (załącznik nr 8 wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonywanie przez określoną osobę obowiązków pełnomocnika Wykonawcy ds. ochrony informacji niejawnych i zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia dla kandydatów na pełnomocników ochrony w zakresie ochrony informacji niejawnych) oraz o posiadaniu Pionu ochrony; 11. Protokół z wizji lokalnej obiektów załącznik nr 1 do SIWZ; 12. Oświadczenie o bieżącym szkoleniu pracowników ochrony w zakresie eksploatacji uzbrojenia oraz odbywaniu strzelać przez wszystkich pracowników ochrony co najmniej raz na dwa miesiące (załącznik nr 9); 13. Oświadczenie o wyposażeniu osób realizujących przedmiot zamówienia w środki przymusu bezpośredniego, środki łączności bezprzewodowej oraz wymaganą przez Zamawiającego broń (załącznik nr 10); 14. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (załącznik nr 11 do SIWZ).; Dokumenty o których mowa w pkt. 1-7 muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (pieczęcią i podpisem)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4408
ul. Wojska Polskiego 1 ;
66 - 100 Sulechów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 11:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4408 ul. Wojska Polskiego 1 ; 66 - 100 Sulechów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w kierunku strefy Krężoły
- Koszenie poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego
- Modernizacja drogi powiatowej Babimost- Podmokle Małe (płyty betonowe- odcinek 2)
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi fizycznej ochrony osób i mienia w siedzibie Urzędu Statystycznego w Warszawie przy ul. 1 Sierpnia 21, 02-134 Warszawa, w latach 2025 - 2027.
- Całodobowa ochrona fizyczna mienia wraz z monitoringiem obiektów na terenie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta przy ul. Długiej 49 we Wrocławiu.
- Ochrona mienia Muzeum Zamek w Janowcu
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- ZP.261.6.2025 Fizyczna ochrona ludzi i mienia budynku Sądu Okręgowego w Gliwicach
- Świadczenie usługi ochrony doraźnej - monitoring.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.