Ogłoszenie z dnia 2005-08-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Siedlce: prowadzenie zimowego utrzymania dróg na terenie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału w Warszawie Rejon w Siedlcach Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie Rejon w Siedlcach, do kontaktów: Włodzimierz Kaliszuk, ul. Brzeska 122, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6446471, fax 025 6446728, e-mail: siedlce@warszawa.gddkia.gov.pl, www.warszawa.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 90. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prowadzenie zimowego utrzymania dróg na terenie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału w Warszawie Rejon w Siedlcach. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zadanie I - Prowadzenie zimowego utrzymania dróg na odcinkach dróg nr 2, 63, 804 z Bazy Materiałowej w Siedlcach, Zadanie II - Prowadzenie zimowego utrzymania dróg na odcinku drogi nr 19 z Bazy Materiałowej w Łosicach, Zadanie III - Prowadzenie zimowego utrzymania dróg na odcinkach dróg nr 62 i 63 z Bazy Materiałowej w Sokołowie Podl. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zadanie I - odcinki dróg nr 2, 63 i 804 na terenie Rejonu w Siedlcach, Zadanie II - odcinek drogi nr 19 na terenie Rejonu w Siedlcach, Zadanie III - odcinki dróg nr 62 i 63 na terenie Rejonu w Siedlcach Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zadanie I - Prowadzenie zimowego utrzymania dróg na odcinkach dróg: nr 2 od km 559+889 do km 599+487, nr 63 od km 251+000 do km 266+676, od km 274+261 do km 287+884 oraz nr 804 od km 2+608 do km 4+120 z Bazy Materiałowej w Siedlcach, Zadanie II - Prowadzenie zimowego utrzymania dróg na odcinku drogi nr 19 od km 161+548 do km 199+828 z Bazy Materiałowej w Łosicach, Zadanie III - Prowadzenie zimowego utrzymania dróg na odcinkach dróg: nr 62 od km 288+626 do km 332+775 i 63 od km 197+398 do km 251+000 z Bazy Materiałowej w Sokołowie Podl. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 15.10.2005; data zakończenia: 30.04.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: Zadanie I - 6 200,00 PLN, Zadanie II - 3 800,00 PLN, Zadanie III - 7 700,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wiarygodność finansowa. Wykonawca musi posiadać średni obrót (przychód) z ostatnich 3 lat (2002, 2003, 2004) określony (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów) w wysokości min. 300.000,00 zł. 2. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane uprawnienia do obsługi sprzętu i kierowania pojazdami oraz aktualne szkolenia z zakresu bhp. Min. 50% pracowników powinno posiadać, co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w pracy przy zimowym utrzymaniu dróg na obsługiwanym sprzęcie. 3. Potencjał sprzętowy. Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnych jednostek sprzętu: Zadanie I - nośnik wraz z solarką, nośniki do pługów, solarek, równiarka, ładowarka, spycharka. Zadanie II - nośniki do pługów i solarek, równiarka, ładowarka, spycharka. Zadanie III - nośnik wraz z solarką, nośniki do pługów, solarek i piaskarek, równiarka, ładowarka, spycharka. 4. Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat zrealizował zadania w zakresie zimowego utrzymania dróg jako Główny Wykonawca za łączną kwotę min. 200 000,00 zł netto. 5. Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177). Informacje powyższe powinny być aktualne czyli odzwierciedlające stan faktyczny wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177). Informacje powyższe powinny być aktualne czyli odzwierciedlające stan faktyczny wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe (bilans oraz rachunek zysków i strat), a jeśli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo, w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, albo z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata. 2. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych. 2. Wykaz wykonanych usług spełniających postawione wymagania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 13/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 13.09.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.09.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.09.2005, godzina 10:00, siedziba zamawiającego pok. nr 3.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg na odcinkach dróg nr 2, 63, 804 z Bazy Materiałowej w Siedlcach. 3) Zakres lub wartość: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg na odcinkach dróg: nr 2 od km 559+889 do km 599+487, nr 63 od km 251+000 do km 266+676, od km 274+261 do km 287+884 oraz nr 804 od km 2+608 do km 4+120 z Bazy Materiałowej w Siedlcach w terminie od 15.10.2005r. do 30.04.2007r 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg na odcinku drogi nr 19 z Bazy Materiałowej w Łosicach. 3) Zakres lub wartość: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg na odcinku drogi nr 19 od km 161+548 do km 199+828 z Bazy Materiałowej w Łosicach w terminie od 15.10.2005r. do 30.04.2007r 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg na odcinkach dróg nr 62 i 63 z Bazy Materiałowej w Sokołowie Podl. 3) Zakres lub wartość: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg na odcinkach dróg: nr 62 od km 288+626 do km 332+775 i 63 od km 197+398 do km 251+000 z Bazy Materiałowej w Sokołowie Podl. w terminie od 15.10.2005r. do 30.04.2007r 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa testów ELISA do diagnostyki rzekomego pomoru drobiu dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3659W w zakresie wykonania odwodnienia w m. Oleksin
- Dostawa materiałów zużywalnych do autoklawów dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika siodłowego oraz fabrycznie nowej naczepy do przeprowadzania egzaminów państwowych na kategorię C+E prawa jazdy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Siedlcach
- Modernizacja zabudowy śmieciarki dla ZGK
- Usługa gastronomiczna w dniu 08.09.2025 r. podczas XXII Konferencji Studenckich i Doktoranckich Kół Naukowych.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa dozorowania, sprzątania i utrzymania czystości w obiektach oraz terenu wokół siedziby Nadleśnictwa Suchedniów
- "Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2025"
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Złotoryi
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon V
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego w sezonie zimowym 2025/2026 - rejon IV
- Świadczenie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg i ulic na terenie miasta i gminy Mirsk w sezonie zimowym: 2025/2026
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.