Ogłoszenie z dnia 2005-08-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Miejskim Urządzie Pracy w Lublinie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Urząd Pracy w Lublinie, do kontaktów: Agata Kamińska-Sopel Anna Maziarczuk Gabriela Stola, ul. Niecała 14, 20-080 Lublin, woj. lubelskie, tel. 5325217 w. 293, e-mail: przetarg@mup.lublin.pl, www.mup.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 24. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Miejskim Urządzie Pracy w Lublinie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Usługi szkoleniowe dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Miejskim Urządzie Pracy w Lublinie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lublin. Kod NUTS: PL 313. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego Oryginalny kod CPV: 80.42.80.00 - Oferowanie kursów językowych Kod CPV wg słownika 2008: 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych Oryginalny kod CPV: 80.42.33.10 - Usługi szkolenia komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): nie dotyczy. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wartość zamówienia przekroczy równowartość kwoty 130000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 08.09.2005; data zakończenia: 26.10.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: nie dotyczy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności regulowane będą do 30 dni od dnia otrzymania faktury-rachunku wraz ze specyfikacją zakończenia szkolenia oraz kompletną dokumentacją. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. podpisali Oświadczenie Wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne umieszczone w Formularzu Oferty, b.spełniają warunki formalne określone w art. 22 ustawy z dnia 29. 01. 2004r. prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm./, c. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w Ustawy, którzy złożyli wymagane oświadczenia i przedłożyli niezbędne dokumenty określone w punkcie 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, d.akceptują warunki zawarte we wzorze umowy zlecenia załączonej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, e.spełniają dodatkowe wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia zdolności do wykonania przez wykonawcę określonej działalności lub czynności, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych: a.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b.zaświadczenia o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, c.aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: nie wymaga się. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a.wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń technicznych jakie posiada Wykonawca (wg wzoru zawartego w pkt 4 Części II Formularza Oferty). Wymaga się, aby wykaz został dołączony oddzielnie dla każdej części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wizji lokalnej przed ostateczną oceną ofert. Stwierdzenie w czasie wizji lokalnej niezgodności oferty ze stanem rzeczywistym skutkuje wykluczeniem Wykonawcy; b.wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie. Wykaz powinien zawierać informacje o przygotowaniu zawodowym (wykształcenie, dodatkowe uprawnienia w tym uprawnienia pedagogiczne) i doświadczeniu zawodowym w danej dziedzinie. Wymaga się, aby wykaz został dołączony oddzielnie dla każdej części zamówienia i obejmował wykaz kadry przewidzianej do przeprowadzenia szkolenia z podziałem na kadrę podstawową (wg wzoru zawartego w pkt 5 Części II Formularza Oferty) oraz kadrę rezerwową tj. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie w wyjątkowych, nieprzewidzianych sytuacjach losowych, po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Nie należy przedstawiać listy wszystkich wykładowców zatrudnionych przez Wykonawcę, c.wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług szkoleniowych o zbliżonej tematyce, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg wzoru zawartego w pkt 6 Części II Formularza Oferty) oraz załączenia dokumentów (minimum 1 sztuka) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Kryteria merytoryczne - waga 30% - skala punktowa od 1 do 10 Kryteria kompetencyjne - waga 10% - skala punktowa od 1 do 10 Kryteria organizacyjne - waga 20 % skala punktowa od 1 do 10 Kryteria cenowe - waga 40% - skala punktowa od 1 do 10 Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MUP.PK III.3454-9/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.08.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.08.2005, godzina 11:00, Miejski Urząd Pracy w Lublinie, ul. Niecała 14, pok. 210.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, projekty Start Młodych i Aktywny Powrót współfinansowane z EFS - działanie 1.2 Perspektywy dla młodzieży, działanie 1.3 Przeciwdziałanie i zwalczanie długotrwałego bezrobocia Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwoju Zasobów Ludzkich. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 26.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): nie dotyczy. 2) Krótki opis: Pracownik obsługi stacji paliw. 3) Zakres lub wartość: szkolenie dla 40 osób - ok. 105 godzin 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): nie dotyczy. 2) Krótki opis: Pracownik magazynowy. 3) Zakres lub wartość: szkolenie dla 40 osób - ok. 120 godzin 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): nie dotyczy. 2) Krótki opis: Serwisant sprzętu biurowego i urządzeń fiskalnych. 3) Zakres lub wartość: szkolenie dla 18 osób -ok. 133 godzin 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): nie dotyczy. 2) Krótki opis: Pracownik kadrowo-płacowy. 3) Zakres lub wartość: szkolenie dla 45 osób - ok. 180 godzin 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): nie dotyczy. 2) Krótki opis: Doradca personalny. 3) Zakres lub wartość: szkolenie dla 30 osób - ok. 180 godzin 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.80.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): nie dotyczy. 2) Krótki opis: Język angielski dla kierowców. 3) Zakres lub wartość: szkolenie dla 8 osób - ok. 150 godzin 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.80.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): nie dotyczy. 2) Krótki opis: Język angielski dla pracowników budownictwa. 3) Zakres lub wartość: szkolenie dla 8 osób - ok. 150 godzin 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.33.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): nie dotyczy. 2) Krótki opis: Kurs informatyczy. 3) Zakres lub wartość: szkolenie dla 45 osób - ok. 160 godzin 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): nie dotyczy. 2) Krótki opis: Pisanie i zarządzanie projektami z funduszuy europejskich. 3) Zakres lub wartość: szkolenie dla 40 osób - ok. 175 godzin 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego II
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni ul. Pogodnej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- "Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 56/25)
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa zielonego patio na terenie Szkoły Podstawowej Nr 18 przy al. Jana Długosza 8 w Lublinie...
- Dostawa artykułów spożywczych mrożonych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe (13 części) w ramach projektu "Moda na sukces"
- Organizacja i przeprowadzenie kursu pn. Prawo jazdy kategorii C, E do C oraz kwalifikacja wstępna przyspieszona dla kierowców wykonujących transport drogowy w zakresie przewozu rzeczy
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych - kurs prawa jazdy kategorii C, D z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną na przewóz rzeczy/osób.
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa jazdy kat. D do B i Kwalifikacji Wstępnej Przyspieszonej do kat. D
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych, w tym kursu na prawo jazdy kat. B i T
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.