eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MurówBudowa kanalizacji sanitarnej tranzytowej Zagwiździe- Stare Budkowice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Murów: Budowa kanalizacji sanitarnej tranzytowej Zagwiździe- Stare Budkowice.
Numer ogłoszenia: 385672 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 341812 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Murów, ul. Dworcowa 2, 46-030 Murów, woj. opolskie, tel. 0-77 4214034, faks 0-77 4214032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej tranzytowej Zagwiździe- Stare Budkowice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszej umowy są roboty budowlane, obejmujące zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej tranzytowej Zagwiździe - Stare Budkowice. 2.W zakres przedmiotu Umowy, o którym mowa w ust. 1, wchodzą roboty budowlane obejmujące w szczególności : Przedmiotem zamówienia jest inwestycja liniowa polegająca na wykonaniu sieci kanalizacyjnej sanitarnej tranzytowej pomiędzy miejscowościami Zagwiździe i Stare Budkowice. Sieć kanalizacyjna składa się z odcinka kanalizacji grawitacyjnej i ciśnieniowej tłocznej oraz przyłączy kanalizacyjnych do posesji. W skład sieci wchodzą również 3 przepompownie. Kanały kanalizacyjne przebiegają przez tereny zabudowane - głównie w poboczach drogi, przez tereny rolnicze, jak również w ulicy o nawierzchni asfaltowej - w sąsiedztwie kościoła w Starych Budkowicach. Przy skrzyżowaniach z ciekami wodnymi należy je przekraczać w odległości 1,0 m pod dnem w ochronnych rurach stalowych metodą przewiertu. Zakres prac obejmuje: - obsługę geodezyjną: - wytyczenie geodezyjne terenu inwestycji; - wykonanie operatów powykonawczych inwestycji; -roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - tymczasowe ogrodzenie terenu inwestycji; - organizacja placu budowy; - rozebranie nawierzchni drogowej, chodników, itd.; -roboty ziemne: - usunięcie humusu; - wykonanie wykopów; - umacnianie wykopów; - odwodnienie wykopów za pomocą igłofiltrów O50 mm w odstępach co 1,5 m; - wykonanie podsypki i obsypki z piasku przewodów i rurociągów; - zasypanie i zagęszczenie wykopów; - wykonanie przewiertów; - wyrównanie i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót; -roboty drogowe: - odtworzenie nawierzchni drogowej; - odtworzenie poboczy i chodników wraz z podbudową; -roboty związane z wykonaniem instalacji sanitarnej: - montaż rurociągów wraz z uzbrojeniem; - oznakowanie i obudowa rurociągów; -roboty związane z wykonaniem instalacji elektrycznej; -roboty poprzedzające i przygotowawcze: - przed rozpoczęciem robót, należy wystąpić do TAURON Dystrybucja S. A. i Międzygminnego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji PROWOD Sp. z o. o. o wydanie warunków technicznych przyłączeniowych; - przed przystąpieniem do robót w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z istniejącymi kablami telefonicznymi operatora TP S.A., należy wystąpić o wydanie technicznych warunków wykonania robót i nadzór nad ich wykonaniem; - w przypadku wystąpienia kolizji dokumentacji ze stanem istniejącym na etapie realizacji prac, należy dokonać stosownych zmian w projekcie z zachowaniem wymaganych przepisów prawa; - wykonanie prób, badań i testów; - sporządzenie i uzgodnienie z właściwym zarządcą drogi projektu organizacji ruchu; - dokonanie wszelkich formalności związanych z zajęciem pasa drogowego na czas prowadzenia robót wraz z oznakowaniem; - wywóz odpadów i nadwyżki urobku na składowisko odpadów; - odbudowę ogrodzeń na posesjach właścicieli nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru na budowie przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami, wykonania dokumentacji powykonawczej, obejmującej: - dokumentację projektową z naniesionymi na niej zmianami i uzupełnieniami dokonanymi w trakcie wykonywania robót; - operat geodezyjny powykonawczy; - dziennik budowy; - protokoły częściowe; - protokoły wszystkich prób i badań; - dokumenty dotyczące jakości wbudowanych materiałów - świadectwa jakości i certyfikaty wydane przez dostawców materiałów i urządzeń. Wielkość i parametry inwestycji: a.)kanalizacja grawitacyjna: - odcinek z rur PCV o średnicy O200 mm - 910,00 m - odcinek z rur PCV o średnicy O250 mm - 1 825,00 m b.) kanalizacja ciśnieniowa tłoczna: - odcinek z rur PE-HD o średnicy O90 mm - 448,00 m - odcinek z rur PE-HD o średnicy O110 mm- 220,00 m - odcinek z rur PE-HD o średnicy O180 mm - 4 160,00 m c.) przyłącza do posesji: - odcinki z rur PCV o średnicy O160 mm - 510,00 m - odcinki z rur PCV o średnicy O200 mm - 79,00 m d.) przewierty pod ciekami wodnymi: - sieć kanalizacji sanitarnej - 3 szt. - 42,00 m - sieć kanalizacji ciśnieniowej tłocznej - 4 szt. - 31,00 m e.) przewierty pod drogami: - sieć kanalizacji tłocznej ciśnieniowej - 3 szt. - 18,00 m f.) przewierty rur przyłącza pod terenem: - odcinki z rur PCV o średnicy O160 mm - 510,00 m - odcinki z rur PCV o średnicy O200 mm- 79,00 m g.) przewierty rur tłocznych pod terenem: - odcinek z rur PE-HD o średnicy O90 mm - 448,00 m - odcinek z rur PE-HDo średnicy O110 mm - 220,00 m - odcinek z rur PE-HD o średnicy O180 mm - 4 160,00 m h.) przepompownie wraz ze studniami:- przepompownia strefowa Q = 3 dm3s O1200 - 1 szt. - przepompownia strefowa Q = 12,5 dm3s O1500 - 1 szt. - przepompownia strefowa Q = 14 dm3sO1500 - 1 szt. i.) studnie rewizyjne betonowe: - o średnicy 1 000 mm- 64 szt. - o średnicy 1 200 mm]- 6 szt. j.) studzienki kanalizacyjne PCV - 20 szt. k.) studnie rozprężne, odwadniające i odpowietrzające z PCV o średnicy 1 000 mm - 13 szt. l.) tereny przepompowni - 27,00 m2 x 3 szt. = 81,00 m2 ł.) dojazdy do przepompowni: - grunt utwardzony - 17,50 m2 - kostka betonowa - 33,50 m2 3. Przedmiot niniejszej Umowy należy wykonać zgodnie z: a) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR), b) Dokumentacją projektową, przedmiarem robót, c) należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami polskimi, w szczególności zawartymi w Prawie budowlanym, a w dalszej kolejności normami wspólnymi Unii Europejskiej, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym, z zastrzeżeniem, iż ustalenia te nie mogą wykraczać poza przedmiot Umowy oraz nie mogą być sprzeczne z zasadami wiedzy technicznej lub sztuką budowlaną. Szczegółowy zakres robót jest określony w projekcie budowlanym pn. Projekt budowlano-wykonawczy sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, rurociągu tłocznego, elektrycznej oraz wytycznych drogowych opracowany przez Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Miastoprojekt Delta - opracowanie zbiorowe z lutego 2012 roku, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót stanowiących załączniki do niniejszej dokumentacji przetargowej. Na realizację przedmiotowego zadania zostało wydane przez Starostę Opolskiego pozwolenie na budowę decyzją nr 439/2012 z dnia 29.05.2012 roku. 4. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określono w dokumentacji projektowej , specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Roboty budowlane należy wykonać z należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami polskimi, w szczególności zawartymi w Prawie budowlanym, a w dalszej kolejności normami wspólnymi Unii Europejskiej, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zamawiającym z zastrzeżeniem, iż ustalenia te nie mogą wykraczać poza przedmiot umowy oraz nie mogą być sprzeczne z dokumentacją projektową oraz zasadami wiedzy technicznej lub sztuką budowlaną. 6. Zaleca się aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowania innych urządzeń i materiałów niż wskazane w Dokumentacji Projektowej pod warunkiem posiadania przez te materiały lub urządzenia parametrów podobnych, a nie gorszych jak określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. W przypadku zastosowania innych materiałów lub urządzeń Wykonawca którego ofertę uznano za najkorzystniejszą zobowiązany jest : na własny koszt i ryzyko oraz własnym staraniem uzyskać zgodę Autora Projektu na proponowane zmiany i w razie potrzeby opracować zamienną dokumentację projektową, dokonać niezbędnych uzgodnień i przeprowadzić wszystkie wymagane Prawem budowlanym zmiany. W przypadku nie dołączenia dokumentów uwiarygodniających zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych Zamawiający uzna, że Wykonawca przedstawił w ofercie urządzenia i materiały opisane w dokumentacji projektowej. Zaproponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia równoważne, nie mogą zakłócać funkcjonowania istniejącego systemu odprowadzania ścieków, powinny z nim bezproblemowo współdziałać. W przypadku gdy zaproponowane przez Wykonawcę równoważne urządzenia i materiały nie będą poprawnie współdziałać w ramach istniejącego systemu odprowadzania ścieków i/ lub spowodują zakłócenia w jego funkcjonowaniu, Wykonawca pokryje koszty związane z odtworzeniem i przywróceniem sprawności przedmiotowego systemu. W przypadku gdy w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacją..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Pomoc finansowa z Programu Rozwoju Obszraów Wiejskich w ramach działania 321 Postawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budownictwa Ogólnego DROBUD Anna Stryczek - Janicka, ul. Kępska 10, 45-129 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5705623,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3255466,60

  • Oferta z najniższą ceną: 3255466,60 / Oferta z najwyższą ceną: 4298850,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.