eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzyżowiceBUDOWA WODOCIĄGU I KANALIZACJI SANITARNEJ UL. PSZCZYŃSKA I DROGI BOCZNE W WARSZOWICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-23

Krzyżowice: BUDOWA WODOCIĄGU I KANALIZACJI SANITARNEJ UL. PSZCZYŃSKA I DROGI BOCZNE W WARSZOWICACH
Numer ogłoszenia: 385614 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Orla 11, 43-254 Krzyżowice, woj. śląskie, tel. 32 724 12 72, faks 32 725 47 04, 725 05 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzwik.pawlowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA WODOCIĄGU I KANALIZACJI SANITARNEJ UL. PSZCZYŃSKA I DROGI BOCZNE W WARSZOWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa nowych odcinków wodociągu i kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w rejonie ul. Pszczyńskiej w Warszowicach - wg dokumentacji projektowej: TEMAT 1 Wodociąg: - Rura PEHD Dz90x8,2 PE100 SDR11 PN16 - ok.461,5m - Rura PEHD Dz32x3,0 PE100 SDR11 PN16 - ok. 33m TEMAT 2 Kanalizacja sanitarna grawitacyjna: - Rura PVC-U DN200 klasa S (SDR34; SN8) - ok. 427m - Rura PVC-U DN160 klasa S (SDR34; SN8) - ok. 16m Wodociąg: - Rura PEHD Dz90x8,2 PE100 SDR11 PN16 - ok.416,5m - Rura PEHD Dz32x3,0 PE100 SDR11 PN16 - ok. 30m TEMAT 3 Wodociąg: - Rura PEHD Dz90x8,2 PE100 SDR11 PN16 - ok.494m - Rura PEHD Dz32x3,0 PE100 SDR11 PN16 - ok. 1,5m TEMAT 4 Wodociąg: - Rura PEHD Dz90x8,2 PE100 SDR11 PN16 - ok.74,5m TEMAT 5 Wodociąg: - Rura PEHD Dz90x8,2 PE100 SDR11 PN16 - ok.214,5m - Rura PEHD Dz63x5,8 PE100 SDR11 PN16 - ok.90m - Rura PEHD Dz32x3,0 PE100 SDR11 PN16 - ok. 18,5m.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIA ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH DO 50% WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: TEMAT 1: 2 950,00 zł TEMAT 2: 7 200,00 zł TEMAT 3: 2 340,00 zł TEMAT 4: 432,00 zł TEMAT 5: 1 890,00zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku oferta musi zawierać oświadczenie w myśl art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. Ocena zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku oferta musi zawierać oświadczenie w myśl art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. Ocena zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawca winien udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wszystkich wykonanych prac (wykonanych należycie, nienależycie, niewykonanych) w zakresie: - budowy sieci kanalizacji sanitarnej a także poświadczy co najmniej jedną z nich o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł netto (robót nie można łączyć), - budowy sieci wodociągowej a także poświadczy co najmniej jedną z nich o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto i długości nie mniejszej niż 500m (robót nie można łączyć)* *W przypadku złożenia ofert na temat/tematy w zakresie budowy tylko i wyłącznie sieci wodociągowej, wykazanie referencji związanych z wykonaniem robót w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej nie jest wymagane.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku oferta musi zawierać oświadczenie w myśl art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. Ocena zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawca winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku oferta musi zawierać oświadczenie w myśl art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. Ocena zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawca winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - kierownik budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągów i kanalizacji bez ograniczeń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku oferta musi zawierać oświadczenie w myśl art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. Ocena zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    - budowy sieci kanalizacji sanitarnej a także poświadczy co najmniej jedną z nich o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł netto (robót nie można łączyć), - budowy sieci wodociągowej a także poświadczy co najmniej jedną z nich o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto i długości nie mniejszej niż 500m (robót nie można łączyć)* *W przypadku złożenia ofert na temat/tematy w zakresie budowy tylko i wyłącznie sieci wodociągowej, wykazanie referencji związanych z wykonaniem robót w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej nie jest wymagane.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony druk oferty, b) Dowód wpłaty wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Termin ustalony w ust. 1 pkt b) może ulec przesunięciu (jednak nie później niż do 21.12.2013r) za zgodą Zamawiającego w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru, d) konieczności pozyskania dodatkowych uzgodnień lub decyzji administracyjnych, e) powstania potrzeby przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz. 2. W przypadkach określonych w ust. 2 strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia robót równy będzie uzasadnionemu okresowi przerwy lub postoju. 3. Dodatkowo termin ustalony w ust. 1 pkt b) może ulec przesunięciu za zgodą Zamawiającego w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, niezbędnych do wykonania zadania określonego w §1, bądź robót zamiennych, których wykonanie będzie bardziej czasochłonne od robót podstawowych. W takim przypadku strony ustalą nowy terminy realizacji zadania. 4. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego, wskazując jednocześnie wraz z uzasadnieniem nowy termin zakończenia robót. Zamawiający zatwierdzi lub odrzuci proponowany przez Wykonawcę okres przedłużenia terminu zakończenia robót w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia Wykonawcy. Zmiana terminu zakończenia robót zostanie potwierdzona przez Strony w aneksie do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzwik.pawlowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji, 43-254 Krzyżowice, ul. Orla 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji, 43-254 Krzyżowice, ul. Orla 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TEMAT 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TEMAT 1 Wodociąg: - Rura PEHD Dz90x8,2 PE100 SDR11 PN16 - ok.461,5m - Rura PEHD Dz32x3,0 PE100 SDR11 PN16 - ok. 33m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TEMAT 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TEMAT 2 Kanalizacja sanitarna grawitacyjna: - Rura PVC-U DN200 klasa S (SDR34; SN8) - ok. 427m - Rura PVC-U DN160 klasa S (SDR34; SN8) - ok. 16m Wodociąg: - Rura PEHD Dz90x8,2 PE100 SDR11 PN16 - ok.416,5m - Rura PEHD Dz32x3,0 PE100 SDR11 PN16 - ok. 30m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TEMAT 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TEMAT 3 Wodociąg: - Rura PEHD Dz90x8,2 PE100 SDR11 PN16 - ok.494m - Rura PEHD Dz32x3,0 PE100 SDR11 PN16 - ok. 1,5m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: TEMAT 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TEMAT 4 Wodociąg: - Rura PEHD Dz90x8,2 PE100 SDR11 PN16 - ok.74,5m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: TEMAT 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TEMAT 5 Wodociąg: - Rura PEHD Dz90x8,2 PE100 SDR11 PN16 - ok.214,5m - Rura PEHD Dz63x5,8 PE100 SDR11 PN16 - ok.90m - Rura PEHD Dz32x3,0 PE100 SDR11 PN16 - ok. 18,5m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.