eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie i dostawa materiałów promujących wsparcie z EFS w ramach projektów realizowanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości w Priorytecie V Dobre Rządzenie PO KL (część I) i zakup materiału promocyjnego dla projektu Budowa systemu usług elektronicznych MS, w tym uruchomienie usług dla przedsiębiorców i osób fizycznych, poprzez dostęp elektroniczny do wydziałów KRS, KRK, BMSiG współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PO IG os priorytwtow 7 Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-18

Warszawa: Wykonanie i dostawa materiałów promujących wsparcie z EFS w ramach projektów realizowanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości w Priorytecie V Dobre Rządzenie PO KL (część I) i zakup materiału promocyjnego dla projektu Budowa systemu usług elektronicznych MS, w tym uruchomienie usług dla przedsiębiorców i osób fizycznych, poprzez dostęp elektroniczny do wydziałów KRS, KRK, BMSiG współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PO IG os priorytwtow 7 Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji
Numer ogłoszenia: 385546 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267920 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 521 27 73,5212888, 5212214, faks 022 6289785, 5212697.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promujących wsparcie z EFS w ramach projektów realizowanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości w Priorytecie V Dobre Rządzenie PO KL (część I) i zakup materiału promocyjnego dla projektu Budowa systemu usług elektronicznych MS, w tym uruchomienie usług dla przedsiębiorców i osób fizycznych, poprzez dostęp elektroniczny do wydziałów KRS, KRK, BMSiG współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PO IG os priorytwtow 7 Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) część I: 1. Długopis klasyczny - długopis automatyczny, metalowy z czarnym lakierowanym korpusem, z błyszczącym chromowanym klipsem i szpicem, wkład niebieski, cienkopiszący 1000 szt. 2. Długopis ekologiczny- długopis automatyczny wykonany z naturalnego biodegradowalnego materiału z włącznikiem i klipem, wkład niebieski, cienkopiszący 1000 szt. 3. Ołówek klasyczny - ołówek temperowany, drewniany lub z żywicy syntetycznej w kolorze naturalnym z gumką 1000 szt. 4. Blok A4 - blok złożony z minimum 80 kartek gładkich lub w kratkę, dziurkowanych z perforacją ułatwiającą wyrywanie, klejony, o gramaturze 60-80 gm2 2000 szt. 5. Blok A5 - blok złożony z minimum 80 kartek gładkich lub w kratkę z perforacją ułatwiającą wyrywanie, klejony, o gramaturze 60-80 gm2 2000 szt. 6. Kołonotatnik ekologiczny A5 bez długopisu - wykonany z surowców naturalnych biodegradowalnych, złożony z minimum 80 kartek gładkich lub w kratkę; 4 projekty po 100 szt. razem 400 szt. 7. Płyty CD z okładką kartonową - okładka i tło płyty w kolorze białym 400 szt. 8. Tabliczka na drzwi - samoprzylepna, wymiar A5, płyta pleksi, akrylowa lub PCV, w kolorze białym 80 szt. 9. Teczka tekturowa na rzepy - karton jednostronny, lakierowany o gramaturze przynajmniej 245 gm2 w kolorze białym, teczka zapinana na rzepy, wewnątrz ring i klips, ze sztywnym grzbietem, wymiary 220x310 mm po złożeniu (dopuszczalne +/- 10 mm różnicy na każdym wymiarze), grzbiet teczki - 40-65 mm 800 szt. 10. Teczka składana - teczka kartonowa na dokumenty formatu A4 w kolorze białym, gramatura 300-350 g/m2, bez wiązania, zamykana na gumkę wzdłuż długiego boku, wycięcie na wizytówkę, klejone klapki, wierzch foliowany matowo, maksymalna grubość wypełnionej teczki - 40 mm (+/-10 mm) 800 szt. 11. Ekotorba - torba wykonana z filcu lub mieszaniny filcu i poliestru, w kolorze szarym lub czarnym, o wymiarach 450x350 mm; pasek lub dwa paski na ramię wykonane z taśmy tkanej lub skóropodobnej, regulowane, o długości maksymalnej do 130 cm 200 szt. 13. Teczka konferencyjna z notatnikiem i z rączką - teczka o formacie A4, w twardej oprawie skóropodobnej/ materiałowej, koloru czarnego, z rączką i zapięciem na suwak, grzbiet 6,5 cm 100 szt. 14. Ekoteczka konferencyjna z rączką - format A4, wewnątrz ring i uchwyt na długopis, z wycięciami do trzymania po dłuższej stronie boku teczki (rączka); oprawa twarda, kolor naturalny, wykonana z surowców naturalnych biodegradowalnych 4 projekty po 50 szt. razem 200 szt. 15. Wizytownik - etui na 10-20 wizytówek z czarnej skóry ekologicznej z zamknięciem, wnętrze aluminiowe (srebrne), wymiary 6,4x9,6 cm 100 szt. 16. Kubek z talerzykiem - kubek porcelitowy z talerzykiem, nietłukący się, pojemność ok. 180-250 ml (spodek podłużny długości ok. 150-175 mm); kolor zewnętrzny biały lub pomarańczowy 200 szt. 17. Zewnętrzna pamięć ze złączem USB, pendrive - pojemność minimum 8 GB, złącze USB 2.0 200 szt. 18. Ekosmycz - jednoczęściowa z tworzywa biodegradowalnego, materiał płaski, szerokość ok. 10 mm, długość po złożeniu ok. 45 cm, zakończona srebrnym, metalowym karabińczykiem; kolor biały lub pomarańczowy 200 szt. 19. Parasol - automatyczny lub manualny, długi, o średnicy 1100 mm x długość 900 mm, stelaż stalowy lub z włókna szklanego, materiał poliestrowy, kolor czarny lub beżowy;rączka drewniana lub plastikowa 200 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia okreslony został w załączniku nr 1 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (część I zamówienia). b) część II: 1. Filiżanka ze spodkiem Materiał - porcelana, gładka, bez wzorów, dopuszczalny relief ? Pojemność od 150ml do 180ml - 40 szt. ? Pojemność od 250ml do 280 ml - 50 szt. ? Pojemność od 250ml do 280 ml - 70 szt. ?Spodek okrągły pochodzący z tego samego modelu/wzoru co filiżanka 160 szt. 2. Cukiernica z przykrywką Materiał - porcelana, gładka, bez wzorów, dopuszczalny relief ? Pojemność od 200ml do 300ml 6 szt. ?3. Dzbanek - mlecznik Materiał - porcelana, gładka, bez wzorów, dopuszczalny relief ? Pojemność od 200ml do 300ml 6 szt. ?4. Talerz/półmisek do ciast Materiał - porcelana, gładka, bez wzorów, dopuszczalny relief ? Wielkość - długość/średnica około 180-290mm 4 szt. 5. Kubek ?Materiał - porcelana, gładka, bez wzorów, dopuszczalny relief ? Kolor zewnętrzny - biały ? Pojemność od 280ml do 330ml 500 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do wzoru umowy (część II) - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Odbiorcą przedmiotu zamówienia jest Ministerstwo Sprawiedliwości: a) części I: Departament Współpracy Międzynarodowej i Prawa Europejskiego, Wydział Programów Unii Europejskiej, 00-950 Warszawa, ul. Chopina 1, b) części II: Departament Informatyzacji i Rejestrów Sądowych, Wydział Rejestrów Sądowych, 00-454 Warszawa, ul. Czerniakowska 100. 3. Wykonawca dla części I i dla części II zamówienia udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy liczony od odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego. 4. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. 5. Inne informacje zawarte są także w załączniku nr 1A do SIWZ - Wzór umowy (część I) i w załączniku nr 1B do SIWZ - Wzór umowy (część II). 6. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: BDG-II-3710-29/11.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część I: Priorytet V Dobre Rządzenie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 5.3 Wsparcie na rzecz realizacji Strategii Lizbońskiej, Projekt nr 1 Modernizacja sposobu świadczenie usług przez wymiar sprawiedliwości, Zadanie nr 11 Zarządzanie projektem.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie i dostawa materiałów promujących wsparcie z EFS w ramach projektów realizowanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości w Priorytecie V Dobre Rządzenie PO KL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Media Consulting Agency Irina Chicherina, ul. Słotna 5, 53-023 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67992,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78080,40

  • Oferta z najniższą ceną: 78080,40 / Oferta z najwyższą ceną: 102273,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.