Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-08
Chełm: Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób dializowanych
Numer ogłoszenia: 38550 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie , ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5623247, 5623254, faks 082 5623247.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób dializowanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest transport osób na zabiegi hemodializy wykonywany przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Przedmiotem zamówienia jest transport osób na zabiegi hemodializy wykonywane w Ośrodku Dializ (tj. transport osób na zabieg, na ulicę Szpitalną nr 53b - budynek Przychodni Przyszpitalnej 1-D I piętro) oraz transport osób po zabiegu pod wskazany adres zamieszkania). 2. Wykonawca wykonywać będzie usługi na rzecz osób uprawnionych do bezpłatnych świadczeń zdrowotnych, na terenie działania Samodzielnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie. Przedmiot zamówieni obejmuje: 1) pomoc w pokonywaniu przez osoby dializowane odległości dom - samochód - Ośrodek Dializ i odwrotnie w tym zapewnienie pomocy przy wyjściu z domu, doprowadzeniu do Ośrodka Dializ oraz odprowadzenie pod drzwi domu/mieszkania, 2) pomoc przy ważeniu i położeniu do łóżka dializacyjnego osób niesprawnych ruchowo; 3) transport osób dializowanych w stanie ciężkim w pozycji leżącej. W trakcie wykonywania takiej usługi wymagana jest oprócz kierowcy obecność dodatkowej osoby do przenoszenia pacjenta na noszach. 4) transport osób dializowanych niepełnosprawnych ruchowo (po amputacjach, niewidomych itp) oraz poruszających się na wózkach inwalidzkich..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: 1)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych [wg załączonego druku - załącznik nr 3 do siwz]; 2)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek i posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych [wg załączonego druku - załącznik nr 3 do siwz];
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełnuiony jeżeli Wykonawca przedłoży: 1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych [wg załączonego druku - załącznik nr 3 do siwz]; 2)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami- wymagane jest posiadanie: przynajmniej trzech samochodów z 7 miejscami dla osób dializowanych siedzących lub 4 miejsc siedzących i jednego leżącego, spełniające wymagania określone w Dziale I ust. 9 lub cztery samochody z 4 miejscami siedzącymi dla osób dializowanych + jedno miejsce dla osoby leżącej, spełniające wymagania określone w Dziale I ust. 10 lub konfiguracja powyższych samochodów umożliwiająca jednoczesny transport 14 osób Zamawiający wymaga podania w wykazie numerów rejestracyjnych wszystkich wykazanych środków transportu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: 1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych [wg załączonego druku - załącznik nr 3 do siwz]; 2)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,, a także do zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; wymagane jest dysponowanie osobami, które posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia w liczbie zapewniającej obsadę wykazanych środków transportu + osoby do pomocy przy transporcie osób na noszach, które spełniają wymagania określone w Dziale I ust. 11 oraz osoby odpowiedzialnej za kontrolę nad przebiegiem realizacji przedmiotu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca przedłoży: 1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych [wg załączonego druku - załącznik nr 3 do siwz]; 2.opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieni; wymagana jest polisa o sumie gwarancyjnej nie niższej niż 50 000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z załączonych dokumentów musi bezpośrednio wynikać, iż załączona polisa została opłacona.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz ofertowy [wg załączonego wzoru - zał. nr 1] 2.Wypełniony formularz cenowy [wg załączonego wzoru - zał. nr 2] 3.W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ust.12 pkt.3. 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 5.W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej; 6.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 6.Potwierdzenie terminu płatności - 30 dni od daty doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego (załącznik nr 1 )
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/spwss_chelm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie; 22-100 Chełm, ul. Ceramiczna nr 1, pokój nr 209.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie; 22-100 Chełm ul. Ceramiczna nr 1 (I piętro - Kancelaria Szpitala).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Wymiana serwerów wraz z macierzą i odtworzenie danych zintegrowanego systemu zarządzania szpitalem
- Przeglądy techniczne oraz czyszczenie separatorów ropopochodnych, osadników i separatora tłuszczowego usytuowanych w Komendzie Nadbużańskiego OSG oraz podległych Placówkach SG
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE"
- Przebudowa budynku dydaktycznego ZST w Chełmie w ramach realizacji projektu "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Chełmie w dziedzinie mechatronika"
- "Remont uszkodzonych płyt betonowych nawierzchni dróg i placów oraz odwodnienia liniowego" - DPG w Hrebennem
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz osób starszych na planowane wycieczki
- Dowóz dzieci z terenu Gminy Aleksandrów Łódzki do szkół podstawowych
- Dowóz dzieci i uczniów do szkół podstawowych i zespołów szkolno - przedszkolnych na terenie gminy Nakło nad Notecią oraz na zajęcia na basenie w roku szkolnym 2025/2026
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2025/2026
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Piłsudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w Łęcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w Łęcznej -01.09-19.12.2025r.
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienie sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.