eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dzierżawa zamrażarki niskotemperaturowej do przechowywania mrożonego koncentratu krwinek czerwonych (MKKCz)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-16

Warszawa: Dzierżawa zamrażarki niskotemperaturowej do przechowywania mrożonego koncentratu krwinek czerwonych (MKKCz)
Numer ogłoszenia: 38523 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ , ul. Koszykowa 78, 00-671 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6 845 557, faks 022 6 845 135.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa zamrażarki niskotemperaturowej do przechowywania mrożonego koncentratu krwinek czerwonych (MKKCz).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa zamrażarki niskotemperaturowej do przechowywania mrożonego koncentratu krwinek czerwonych (MKKCz). Ilość: 1 sztuka. Specyfikacja techniczna zamrażarki niskotemperaturowej: 1. Posiada znak CE. 2. Posiada Deklarację zgodności. 3. Wykonanie zamrażarki - pionowe (szafowe). 4. Pojemność użytkowa od 700 do 730 litrów. 5. Izolacja zamrażarki wykonana w technologii półpróżniowej. 6. Zakres nastawiania temperatury -50 st.C do -86 st.C. 7. Dokładność regulacji temperatury ?1 st.C. 8. Szerokość zewnętrzna zamrażarki nie większa niż 1020 mm. 9. Głębokość zewnętrzna zamrażarki nie większa niż 880 mm. 10. Wysokość zewnętrzna zamrażarki nie większa niż 2020 mm. 11. Układ chłodzenia kaskadowy, dwu-kompresorowy. 12. Jedne drzwi zewnętrzne i dwoje wewnętrznych. 13. Drzwi wewnętrzne izolowane z zamknięciem na zatrzask - nie dopuszcza się zamknięcia na magnes. 14. Drzwi zewnętrzne z zamknięciem mechanicznym i możliwością założenia kłódki - zamknięcie drzwi zewnętrznych nie może być wyposażone w zamek elektromagnetyczny. 15. Zamrażarka wyposażona w minimum 3 półki z regulacją wysokości 16. Panel sterowania ze zintegrowanym wyświetlaczem umiejscowiony w górnej części urządzenia maksymalnie do 30cm poniżej górnej krawędzi obudowy. 17. Sterownik mikroprocesorowy z wyświetlaczem typu LED 18. Jeżeli sterownik umożliwia wyświetlanie komunikatów tekstowych muszą one być podawane w języku polskim lub angielskim. 19. Sterownik wyposażony w alarmy o niekontrolowanym wzroście lub spadku temperatury w zamrażarce, niedomknięciu drzwi, zaniku zasilania, zanieczyszczeniu filtra skraplacza, konieczności wymiany zużytych komponentów 20. Zamrażarka wyposażona w zamek umożliwiający zamknięcie drzwi zewnętrznych na klucz 21. Zamrażarka wyposażona w kółka samonastawne do łatwego przemieszczania urządzenia. 22. Maksymalna waga urządzenia nie większa niż 350 kg. 23. Wbudowany system diagnostyczny z wyświetlaniem kodów błędów informujących o nieprawidłowej temperaturze otoczenia, zbyt niskim napięciu zasilania, przeładowaniu zamrażarki, usterkach czujników 24. Poziom głośności pracy urządzenia nie większy niż 51 dB 25. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski. 26. Wykonawca zapewni Zamawiającemu bezpłatny, autoryzowany serwis gwarancyjny urządzenia w czasie trwania umowy, w tym wszystkie materiały eksploatacyjne. Serwis obejmuje m.in. przeglądy techniczne i walidację urządzenia minimum raz w roku oraz po każdej ewentualnej naprawie i regulacji, bezpłatne naprawy oraz regulacje urządzenia stosowanie do sytuacji, ponosząc koszty dojazdu serwisanta. 27. Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 28. Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację, uruchomienie i bezpłatne szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia, zakończonego podpisaniem protokołu przekazania nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. 29. Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim. 30. Zamawiający nie będzie ponosić żadnych innych kosztów związanych z korzystaniem z dzierżawionego urządzenia za wyjątkiem czynszu dzierżawnego. 31. Serwis dostępny 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Numery telefonów kontaktowych podane zostaną wraz z protokołem przekazania. 32. Wykonawca zapewnia, że czas podjęcia działań przez serwis nie przekroczy 48h od momentu wezwania, a maksymalny czas usunięcia usterki nie przekroczy 48h od momentu wezwania serwisu przez Zamawiającego 33. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii w powyższym terminie Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym. 34. Zamawiający zobowiązuje się zwrócić aparat Wykonawcy po okresie obowiązywania umowy, w stanie nie pogorszonym poza normalnym stopień zużycia wynikającym z prawidłowej eksploatacji aparatu. Wykonawca dokona na własny koszt demontażu i transportu aparatu. Przekazanie aparatu potwierdzone zostanie odpowiednim protokołem podpisanym przez strony. Wymagane w ofercie dokumenty: 1. dokument CE, 2. deklaracja zgodności, 3. instrukcja w języku polskim, 4. specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.30.00 - Urządzenia chłodnicze i mrożące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.1. Przystępując do postępowania wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 500,00PLN. 1.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wadium może być wnoszone w: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 257). 1.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 58 1060 0076 0000 3300 0039 8185 prowadzony przez Bank BPH. Na poleceniu przelewu proszę wpisać: wadium sprawa nr 14/D/2012.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dokumentów określonych w arkuszu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wckik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Koszykowa 78 00-671 Warszawa 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Koszykowa 78 00-671 Warszawa 1 Kancelaria ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.