eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławekprogram energooszczędny - wymiana okien w 2006 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-26

POZYCJA 38513

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Włocławek: program energooszczędny - wymiana okien w 2006 r. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Włocławek, do kontaktów: Zdzisław Kozłowski, ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4144000, fax 4144257, e-mail: zamowienia@um.wlocl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wloclawek.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek Wydział Inwestycji, pok. 506, Zdzisław Kozłowski, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (054) 414 -43-23, fax (054) 414-42-57, e-mail: zkozlowski@um.wlocl.pl, www.wloclawek.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek Wydział Inwestycji, pok. 506, Zdzisław Kozłowski, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (054) 414 -43-23, fax (054) 414-42-57, e-mail: zkozlowski@um.wlocl.pl, www.wloclawek.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Włocławek Biuro Obsługi Mieszkańców Hol budynku A na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek, Zdzisław Kozłowski, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (054) 414 -43-23, fax (054) 414-42-57, e-mail: zkozlowski@um.wlocl.pl, www.wloclawek.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: program energooszczędny - wymiana okien w 2006 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wybrane szkoły i przedszkola na terenie miasta Włocławek. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 652 okien PCV oraz 10 drzwi balkonowych wraz z wymianą w 15 obiektach oświatowych we Włocławku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku dostawy okien o wymaganych przez Zamawiającego parametrach: certyfikat zgodności lub aktualna aprobata techniczna Instytutu Techniki Budowlanej 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku dostawy okien o wymaganych przez Zamawiającego parametrach: świadectwo - ocenę higieniczną - Atest Państwowego Zakładu Higieny - upoważniające do stosowania w obiektach oświatowych. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku dostawy okien o wymaganych przez Zamawiającego parametrach: świadectwo - certyfikaty na okucia i szyby zespolone. 4. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku dostawy okien o wymaganych przez Zamawiającego parametrach: świadectwo - orzeczenie określające wskaźnik zapalności i spalania materiału. 5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku dostawy okien o wymaganych przez Zamawiającego parametrach: świadectwo - zaświadczenie producenta , że oferowane profile nie zawierają kadmu i ołowiu. 6. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku dostawy okien z szybami o wymaganych przez Zamawiającego parametrach: współczynnik K < 1,8 W/m2K. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.42.11.20 - Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 652 okien PCV oraz 10 drzwi balkonowych z PCV wraz z wymianą w 15 obiektach oświatowych we Włocławku polegająca na wymianie istniejących okien drewnianych na okna PCV wraz z wymianą podokienników zewnętrznych oraz uzupełnieniem i zatarciem na gładko ubytków tynków ościeży wewnętrznych i zewnętrznych a także, w razie konieczności, demontażem i powtórnym montażem istniejącego okratowania otworów i rolet zaokiennych oraz dodatkowo olistwowaniem nadmiernie widocznych elementów pianki montażowej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wadium w kwocie 12 600,00 zł., w tym: a) 5 500,00 zł dla Zadania I, b) 700,00 zł dla Zadania II, c) 2 100,00 zł dla Zadania III, d) 1 300,00 zł dla Zadania IV, e) 800,00 zł dla Zadania V, f) 2 200,00 zł dla Zadania VI. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien: 1. zrealizować w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Fakt realizacji musi zostać poświadczony dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. posiadać potencjał kadrowy (własny lub wyrażający pisemnie gotowość współpracy) minimum edną osobę z odpowiednimi uprawnieniami + wpis na listę członków właściwej izby (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. Nr 207, z 2003 r. poz. 2016 / ) z przynajmniej 5 letnim stażem pracy od momentu uzyskania uprawnień, do obsadzenia stanowiska kierownika budowy - uprawnienia konstrukcyjno - budowlane, 3. posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, dla szkód wyrządzonych nie wykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac, na min. 100.000 zł. 4. posiadać przychód ze sprzedaży towarów i usług za ostatni rok obrotowy minimum 400.000,00 zł., 5. udzielić gwarancji na oferowaną stolarkę PCV na okres zgodny z kartami gwarancyjnymi producentów, jednak nie krótszy niż 60 m-cy, na pozostałe wbudowane materiały gwarancji zgodnej z kartami gwarancyjnymi producentów wbudowanych materiałów oraz rękojmi na towarzyszące roboty budowlane na okres 36 miesięcy od daty ostatecznego odbioru robót na poszczególnych zadaniach. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych dokumentów z uwzględnieniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku z późniejszymi zmianami oraz zgodnej ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 2. Dokumenty potwierdzające, że roboty, zostały wykonane należycie. 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 4. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz zdanymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. (w odniesieniu do osób prawnych dot. wszystkich urzędujących członków władz). 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. 9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 12. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość min. 100.000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Wpłata w kasie Urzędu Miasta przy ul. Zielony Rynek 11/13 we Włocławku. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.08.2006, godzina 10:00, Urząd Miasta Włocławek , Zielony Rynek 11/13, sala 302.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: WYMIANA OKIEN W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH. 1) Krótki opis: Przedmiotem zadania jest dostawa wraz z wymianą okien drewnianych na okna PCV. Zakres prac obejmuje: wymianę istniejących okien drewnianych na okna PCV wraz z wymianą podokienników zewnętrznych oraz uzupełnienie i zatarcie na gładko ubytków tynków ościeży wewnętrznych i zewnętrznych a także, w razie konieczności, demontaż i powtórny montaż istniejącego okratowania otworów oraz dodatkowo olistwowanie nadmiernie widocznych elementów pianki montażowej (po zabezpieczeniu pianki przed utlenianiem). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00, 45.42.11.20, 45.45.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Szkoła Podstawowa Nr 2 - 34 okna, Szkoła Podstawowa nr 3 im Mikołaja Kopernika - 20 okien, Szkoła Podstawowa nr 10 im. Drugiej Armii Wojska Polskiego - 20 okien, Szkoła Podstawowa nr 14 - 71 okien, Szkoła Podstawowa Nr 20 im. mjra H. Sucharskiego - 29 okien, Zespół Szkół Nr 9 - 33 okna, Zespół Szkół Integracyjnych Nr 1 im. Szarych Szeregów - 21 okien. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: WYMIANA OKIEN W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH SPECJALNYCH. 1) Krótki opis: Przedmiotem zadania jest dostawa wraz z wymianą okien drewnianych na okna PCV. Zakres prac obejmuje: wymianę istniejących okien drewnianych na okna PCV wraz z wymianą podokienników zewnętrznych oraz uzupełnienie i zatarcie na gładko ubytków tynków ościeży wewnętrznych i zewnętrznych a także, w razie konieczności, demontaż i powtórny montaż istniejącego okratowania otworów oraz dodatkowo olistwowanie nadmiernie widocznych elementów pianki montażowej (po zabezpieczeniu pianki przed utlenianiem). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00, 45.42.11.20, 45.45.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Zespół Szkół Nr 3 im. M. Grzegorzewskiej - 41 okien. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: WYMIANA OKIEN W PRZEDSZKOLACH. 1) Krótki opis: Przedmiotem zadania jest dostawa wraz z wymianą okien drewnianych na okna PCV. Zakres prac obejmuje: wymianę istniejących okien drewnianych na okna PCV wraz z wymianą podokienników zewnętrznych oraz uzupełnienie i zatarcie na gładko ubytków tynków ościeży wewnętrznych i zewnętrznych a także, w razie konieczności, demontaż i powtórny montaż istniejącego okratowania otworów oraz dodatkowo olistwowanie nadmiernie widocznych elementów pianki montażowej (po zabezpieczeniu pianki przed utlenianiem). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00, 45.42.11.20, 45.45.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Przedszkole Publiczne Nr 8 - 43 okna, Przedszkole Nr 12 - 61 okien, Przedszkole Nr 30 - 86 okien + 10 drzwi balkonowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: WYMIANA OKIEN W GIMNAZJACH. 1) Krótki opis: Przedmiotem zadania jest dostawa wraz z wymianą okien drewnianych na okna PCV. Zakres prac obejmuje: wymianę istniejących okien drewnianych na okna PCV wraz z wymianą podokienników zewnętrznych oraz uzupełnienie i zatarcie na gładko ubytków tynków ościeży wewnętrznych i zewnętrznych a także, w razie konieczności, demontaż i powtórny montaż istniejącego okratowania otworów oraz dodatkowo olistwowanie nadmiernie widocznych elementów pianki montażowej (po zabezpieczeniu pianki przed utlenianiem). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00, 45.42.11.20, 45.45.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Gimnazjum nr 1 im. K. I. Gałczyńskiego - 74 okna. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: WYMIANA OKIEN W LICEACH OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH. 1) Krótki opis: Przedmiotem zadania jest dostawa wraz z wymianą okien drewnianych na okna PCV. Zakres prac obejmuje: wymianę istniejących okien drewnianych na okna PCV wraz z wymianą podokienników zewnętrznych oraz uzupełnienie i zatarcie na gładko ubytków tynków ościeży wewnętrznych i zewnętrznych a także, w razie konieczności, demontaż i powtórny montaż istniejącego okratowania otworów oraz dodatkowo olistwowanie nadmiernie widocznych elementów pianki montażowej (po zabezpieczeniu pianki przed utlenianiem). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00, 45.42.11.20, 45.45.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Liceum Ogólnokształcące nr II im. Mikołaja Kopernika - 26 okien. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: WYMIANA OKIEN W SZKOŁACH ZAWODOWYCH. 1) Krótki opis: Przedmiotem zadania jest dostawa wraz z wymianą okien drewnianych na okna PCV. Zakres prac obejmuje: wymianę istniejących okien drewnianych na okna PCV wraz z wymianą podokienników zewnętrznych oraz uzupełnienie i zatarcie na gładko ubytków tynków ościeży wewnętrznych i zewnętrznych a także, w razie konieczności, demontaż i powtórny montaż istniejącego okratowania otworów oraz dodatkowo olistwowanie nadmiernie widocznych elementów pianki montażowej (po zabezpieczeniu pianki przed utlenianiem). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00, 45.42.11.20, 45.45.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Zespół Szkół Budowlanych - 34 okna, Zespół Szkół Ekonomicznych im. S. Żeromskiego - 59 okien. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.11.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.