eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa materiałów promocyjnych i gadżetów reklamowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-03

Olsztyn: Dostawa materiałów promocyjnych i gadżetów reklamowych.
Numer ogłoszenia: 383858 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie , ul. Świętej Barbary 9, 10-026 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5220201, faks 089 5220209.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzki Fundusz Celowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych i gadżetów reklamowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuję wykonanie i dostawę: a) torby papierowe - 400 szt; b) notatnik format A5 - 300 szt. c) kalendarz plakatowy na 2010 - 200 szt. d) pamięć do przechowywania danych(Pen driver) 2 GB - 200 szt. e) podkładki pod mysz - kalendarz - 200 szt. f) pamięć do przechowywania danych (Pen driver) 4 GB - 100 szt. g) torba ekologiczna z nadrukiem - 100 szt. h) roll - up (panel informacyjny) z nadrukiem o wymiarach min. 1000 mm x 2000 mm, nadruk w pełnym kolorze - 1 szt. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Na część I składają się elementy z pkt. 1 od lit. a - e. Na cześć II składają się elementy z pkt. 1 od lit. f - h. 3). Dodatkowe wymagania a) Oferowany roll-up, materiały promocyjne i gadżety reklamowe muszą być fabrycznie nowe. b) Zamawiający żąda dołączenia do oferty próbek wszystkich materiałów promocyjnych i gadżetów reklamowych (za wyjątkiem roll - up), w ilości jednej sztuki każdego z materiałów i gadżetów. c) Próbki dołączone do oferty muszą spełniać wszelkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia co do jakości i parametrów technicznych, za wyjątkiem nadruków oraz logo. d) Koszt przygotowania i dostarczenia próbek ponosi Wykonawca. Zamawiający zwróci na wniosek Wykonawcy, którego oferta nie została wybrana, złożone przez niego próbki. e) Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych tj. zawierających odpowiedniki, o parametrach nie niższych pod względem jakości i parametrów technicznych niż produkty wskazane przez Zamawiającego. f) Wykonawca, który powołuję się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. g) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą zostać oznakowane zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności. Dla części I z uwzględnieniem indywidualnych wymogów dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, a dla części II - Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013. Księga Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności stanowi załącznik nr 1 do Strategii Komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2007 - 2013.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 18.93.70.00 - Torebki do pakowania towarów 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.97.92 - Kalendarze 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 18.93.60.00 - Torby włókiennicze 35.26.10.00 - Panele informacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfosigw.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat RCPŚ w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie w sekretariacie RCPŚ.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Funduszu Spójności w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów promocyjnych i gadżetów reklamowych - PO IiŚ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuję wykonanie i dostawę: a) toreb papierowych - 400 szt; b) notatników - format A5 - 300 szt. c) kalendarzy plakatowy na 2010 - 200 szt. d) pamięci do przechowywania danych (Pen driver) 2 GB - 200 szt. e) podkładek pod mysz - kalendarz - 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0, 18.93.70.00-6, 22.81.50.00-6, 30.19.97.92-8, 30.23.45.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. jakość materiałów promocyjnych - 60

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych i gadżetów reklamowych - RPO WiM 2007 - 2013..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuję wykonanie i dostawę: a) pamięci do przechowywania danych (Pen driver) 4 GB - 100 szt. b) toreb ekologicznych z nadrukiem - 100 szt. c) roll - up (panel informacyjny) z nadrukiem o wymiarach min. 1000 mm x 2000 mm, nadruk w pełnym kolorze - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0, 30.23.45.00-3, 18.93.60.00-9, 35.26.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość materiałów promocyjnych - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.