eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › AD-II.272.14.2011 Zamówienie na usługi wykonania i dostawy kalendarzy ściennych i terminarzy książkowych na 2012 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-17

Nowy Sącz: AD-II.272.14.2011 Zamówienie na usługi wykonania i dostawy kalendarzy ściennych i terminarzy książkowych na 2012 r
Numer ogłoszenia: 383474 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277975 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD-II.272.14.2011 Zamówienie na usługi wykonania i dostawy kalendarzy ściennych i terminarzy książkowych na 2012 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wykonania i dostawy kalendarzy ściennych i terminarzy książkowych na 2012 r. wraz z tłoczeniem logo powiatu nowosądeckiego - terminarz książkowy na 2012 rok: format zbliżony do A4 - ok. 205x280 mm; nakład 600 szt.; układ tygodniowy (tydzień na dwóch stronach) pionowy lub poziomy; notes teleadresowy zintegrowany z blokiem, część informacyjna, piktogramy pór roku, modułowy podział godzin, mapa polityczna Europy, mapy samochodowe min.: Polski, Niemiec, Czech i Słowacji, mapa administracyjna Polski; drukowane registry; kolorystyka wnętrza: szaro-zielona lub szaro-bordowa lub szaro-granatowa; papier offset 90g/m2 biały, kalendarium w językach: PL, GB, D, RU; tasiemka standardowa dopasowana do kolorystyki wnętrza terminarza; perforacja narożników, proste narożniki bloku i okładki; zintegrowany notes teleadresowy; wyklejka indywidualna zintegrowana z okładką z przodu i tyłu terminarza wg dostarczonego w pliku cdr projektu, druk wyklejki 4+0; wklejka z tyłu terminarza 2-kartkowa (4-stronicowa), papier kreda 120g/m2, druk 4+4 wg dostarczonego w pliku cdr projektu; oprawa w okleinach w kolorze czarnym i jasnozielonym z tłoczeniem na spad wg dostarczonego w pliku cdr projektu, okleina czarna typu Aurora B1810 lub równoważna (okleina w kolorze czarnym, gumowana o fakturze płótna), okleina jasnozielona typu Lumena A1117 lub równoważna (okleina w kolorze jasnozielonym, deseniowa czyli cieniowana, z połyskiem, termoprzebarwialna), połączenie oklein i tłoczenie zgodnie z poniższą wizualizacją: - kalendarz ścienny trójdzielny na 2012 rok: format 335x765 mm (+-50 mm); nakład 1100 szt.; kalendaria: trzy osobne standardowe kalendaria dwukolorowe w kolorystce czarno-zielonej lub czarnoczerwonej, druk na papierze offsetowym 80 g/m2, kalendarium w trzech językach PL, GB, D, numeracja tygodni, imieniny, 12 kartek w bloku kalendarium, bieżący miesiąc wyróżniony kolorystycznie - jasnozielone tło, miesiące poprzedni i następny - białe tło; główka: druk 4+0, foliowana folią błysk, wypukła, podklejona, wg indywidualnego dostarczonego w pliku cdr projektu, dziurka do zawieszania, plecy kalendarza: karton 350 g/m2, druk 4+0, nadruk poniżej kalendarium i pomiędzy kalendariami, uszlachetnienie lakierem dyspersyjnym, bigowanie na trzy części; pasek z przezroczystego tworzywa z okienkiem do zaznaczania daty; koperta: kartonowa z nadrukiem na kopercie wg indywidualnego dostarczonego w pliku cdr projektu UWAGA : Zamawiający wymaga aby wybrany w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania Wykonawca dostarczył Zamawiającemu przed przystapieniem do realizacji umowy próbki oklein do akceptacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • YANAKA VISION Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 11, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43419,00

  • Oferta z najniższą ceną: 43419,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43679,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.