eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I PARKINGÓW W MYSZKOWIE - W SEZONIE ZIMOWYM 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-05

Myszków: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I PARKINGÓW W MYSZKOWIE - W SEZONIE ZIMOWYM 2012/2013
Numer ogłoszenia: 383200 - 2012; data zamieszczenia: 05.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I PARKINGÓW W MYSZKOWIE - W SEZONIE ZIMOWYM 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą Zimowe utrzymanie dróg gminnych i parkingów w Myszkowie - w sezonie zimowym 2012/2013. 2. Kod CPV zamówienia: 90.62.00.00 - 9 - usługi odśnieżania, 90.63.00.00 - 2 - usługi usuwania oblodzeń. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: 1) Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych w sezonie zimowym 2012/2013 - część 1 zamówienia; 2) Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych w sezonie zimowym 2012/2013 - część 2 zamówienia; 3) Zimowe utrzymanie w Myszkowie parkingów gminnych w sezonie zimowym 2012/2013 - część 3 zamówienia. 4. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia. Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych w sezonie zimowym 2012/2013 (część 1 zamówienia) obejmuje: 1) Odśnieżanie dróg o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych o łącznej długości dróg: 74,599 km, 2) Usuwanie (zwalczanie) śliskości zimowej na odcinkach dróg o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych o łącznej długości dróg: 36,280 km. Szczegółową lokalizację prac i zakres prac określono w Wykazie dróg gminnych w Myszkowie o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2012/2013 - załącznik nr 1 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi zimowego utrzymania dróg o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2012/2013 - załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych w sezonie zimowym 2012/2013 (część 2 zamówienia) obejmuje: 1) Odśnieżanie dróg o nawierzchniach gruntowych o łącznej długości dróg: 47,980 km. 2) Usuwanie (zwalczanie) śliskości zimowej na odcinkach dróg o nawierzchniach gruntowych o łącznej długości:0,200 km. Szczegółową lokalizację prac i zakres prac określono w Wykazie dróg gminnych w Myszkowie o nawierzchniach gruntowych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2012/2013 - załącznik nr 3 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi zimowego utrzymania dróg o nawierzchniach gruntowych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2012/2013 - załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia. Zimowe utrzymanie w Myszkowie parkingów gminnych w sezonie zimowym 2012/2013 (część 3 zamówienia) obejmuje odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej na nawierzchniach parkingów o łącznej powierzchni 11.188,5 m2. Szczegółową lokalizację prac i zakres prac określono w Wykazie parkingów gminnych w Myszkowie, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2012/2013 - załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi zimowego utrzymania parkingów, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2012/2013 - załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Każdy z wykonawców może składać oferty na każdą część zamówienia, wymienioną w SIWZ, co oznacza możliwość złożenia ofert przez Wykonawcę na wszystkie części zamówienia. 8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w odniesieniu do usługi określonej w części 2 zamówienia, do wysokości 20% wartości ww. zamówienia podstawowego. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom na zakres usługi wskazany w ofercie. 10. Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje: 1) Składania ofert wariantowych; 2) Zawarcia umowy ramowej; 3) Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) Wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) Rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w odniesieniu do usługi określonej w części 2 zamówienia (Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych w sezonie zimowym 2012/2013), do wysokości 20% wartości ww. zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania w części 1 zamówienia każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500,00zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100). 2. Przystępując do niniejszego postępowania w części 2 zamówienia każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00zł (słownie złotych: tysiąc pięćset 00/100). 3. Przystępując do niniejszego postępowania w części 3 zamówienia każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 600,00zł (słownie złotych: sześćset 00/100). 4. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu, podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 7. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Międzypowiatowym Banku Spółdzielczym Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP 271.12.2012 - Gmina Myszków - akcja zima 2012/2013 - część 1,2,3 (należy wybrać) zamówienia. (Należy pamiętać o wpisaniu numeru odpowiadającego części zamówienia). 8. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania w/w kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1 zamówienia - a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) w wykazie wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykaże przynajmniej jedną usługę polegającą na zimowym odśnieżaniu dróg na drogach o nawierzchniach utwardzonych o łącznej długości nie mniejszej niż 70 km i usuwaniu śliskości zimowej na drogach utwardzonych o łącznej długości nie mniejszej niż 30 km oraz załączy dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie. Zamawiający dopuszcza podanie przez Wykonawcę zamiennie: przynajmniej jednej usługi polegającej na zimowym odśnieżaniu dróg na drogach o nawierzchniach utwardzonych o łącznej długości nie mniejszej niż 70 km i przynajmniej jednej usługi polegającej na usuwaniu śliskości zimowej na drogach utwardzonych o łącznej długości nie mniejszej niż 30 km oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że w wykazana usługa została wykonana należycie. dla części 2 zamówienia - a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) w wykazie wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykaże przynajmniej jedną usługę polegającą na zimowym odśnieżaniu dróg o dowolnych nawierzchniach o łącznej długości nawierzchni w ramach wykazanej usługi nie mniejszej niż 40 km oraz załączy dokument potwierdzający przez odbiorcę usługi, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Zamawiający dopuszcza podanie przez Wykonawcę zamiennie dwóch usług o łącznych zakresach (sumie zakresów) spełniających ww. warunek. dla części 3 zamówienia - a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) w wykazie wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykaże przynajmniej jedną usługę polegającą na zimowym odśnieżaniu terenów utwardzonych i usuwaniu śliskości zimowej na terenach o nawierzchniach utwardzonych o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 10.000 m2 (dopuszcza się powierzchnie dróg utwardzonych) oraz załączy dokument potwierdzający przez odbiorcę usługi, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Zamawiający dopuszcza podanie zamiennie przez Wykonawcę dwóch usług o łącznych zakresach (sumie zakresów) spełniających ww. warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1 zamówienia - a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) w wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej: - 3 jednostkami samochodowymi z hydraulicznie podnoszonym czołowym pługiem lemieszowym i piaskarko-solarkami wyposażonymi w dozowniki i rozsypywacze, wyposażonymi w nadajniki GPS lub równoważne, nadające sygnały telematyczne, umożliwiające po zainstalowaniu odpowiedniego oprogramowania na komputerze u Zamawiającego i Wykonawcy: - identyfikację używanego sprzętu, - ustalenie bieżącej lokalizacji pracujących jednostek sprzętowych, - ustalenie bieżącej lokalizacji niepracujących jednostek sprzętowych (sprzęt w trakcie postoju), - ustalenie czynności wykonywanych przez jednostki sprzętowe, - zapis lokalizacji i czynności wykonanych przez każdą z jednostek sprzętowych. - 1 ciągnikiem z hydraulicznie podnoszonym czołowym pługiem lemieszowym, wyposażonym w nadajnik GPS lub równoważny, nadający sygnał telematyczny, umożliwiający po zainstalowaniu odpowiedniego oprogramowania na komputerze u Zamawiającego i Wykonawcy: - identyfikację używanego sprzętu, - ustalenie bieżącej lokalizacji pracującej jednostki sprzętowej, - ustalenie bieżącej lokalizacji niepracującej jednostki sprzętowej (sprzęt w trakcie postoju), - ustalenie czynności wykonywanych przez jednostkę sprzętową, - zapis lokalizacji i czynności wykonanych przez jednostkę sprzętową, oraz poda dla każdego z wymienionych urządzeń informację o podstawie dysponowania nimi. dla części 2 zamówienia - a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) w wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej: 2 ciągnikami z hydraulicznie podnoszonym czołowym pługiem lemieszowym, 1 ładowarką o pojemności łyżki min. 2 m3, 1 koparko-ładowarką, oraz poda dla każdego z wymienionych urządzeń informację o podstawie dysponowania nimi. dla części 3 zamówienia - a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) w wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej: - 1 ciągnikiem z hydraulicznie podnoszonym czołowym pługiem lemieszowym, - 1 ładowarką lub koparko-ładowarką, - 1 odśnieżarką samojezdną lub prowadzoną, - 1 samochodem z piaskarko-solarką wyposażoną w dozownik i rozsypywacz, - 1 samochodem samowyładowczym o ładowności powyżej 6 MgN, oraz poda dla każdego z wymienionych urządzeń informację o podstawie dysponowania nimi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1 zamówienia - a) w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości - niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją dotycząca zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej 5 osobami, w tym: 1 osobą kierującą wykonaniem usługi i kontrolującą jakość wykonania usługi, 4 kierowcami (operatorami wykazanych urządzeń Wykonawcy) - poprzez podanie: imion i nazwisk osób, zakresu wykonywanych przez wymienione osoby czynności, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami. dla części 2 zamówienia - a) w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości - niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją dotycząca zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej 5 osobami, w tym: 1 osobą kierującą wykonaniem usługi i kontrolującą jakość wykonania usługi, 4 kierowcami (operatorami wykazanych urządzeń Wykonawcy) - poprzez podanie: imion i nazwisk osób, zakresu wykonywanych przez wymienione osoby czynności, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami. dla części 3 zamówienia - a) w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości - niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z informacją dotyczącą zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej 6 osobami, w tym: 1 osobą kierującą wykonaniem usługi i kontrolującą jakość wykonanej usługi, 5 kierowcami (operatorami wykazanych urządzeń Wykonawcy) - poprzez podanie: imion i nazwisk osób, zakresu wykonywanych przez wymienione osoby czynności, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1 zamówienia - a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca potwierdzi, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 50 000,00 zł; dla części 2 zamówienia - a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca potwierdzi, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 12 000,00 zł; dla części 3 zamówienia - a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca potwierdzi, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 10 000,00 zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwa Wykonawców występujących wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Myszkowa, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, Referat Zamówień Publicznych, pokój 57..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Kościuszki nr 26 w Myszkowie w pokoju 109 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.