Ogłoszenie z dnia 2005-08-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu laparoskopowego jednorazowego użytku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Warszawa-Śródmieście, do kontaktów: Władysław Wilczyński, ul. Solec 93, 00-382 Warszawa, tel. 48 22 625 31 11, fax 48 22 625 31 11, e-mail: zamówienia.publiczne@cmsolec.pl, www.cmsolec.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, dr. Wojciech Strzyżewski, dr Jacek Bierca, ul. Solec 93, 00-382 Warszawa, tel. 48 22 625 22 31 wew. 284, 295, fax 48 22 625 31 11, e-mail: zamówienia.publiczne@cmsolec.pl, www.cmsolec.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Dział Zamówień Publicznych, Monika Mitrowska, ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa, tel. 48 22 621 70 60, fax 48 22 622 10 02, e-mail: zamówienia.publiczne@cmsolec.pl, www.cmsolec.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Dział Zamówień Publicznych, Monika Mitrowska, ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa, tel. 48 22 621 70 60, fax 48 22 622 10 02, e-mail: zamówienia.publiczne@cmsolec.pl, www.cmsolec.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu laparoskopowego jednorazowego użytku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu laparoskopowego jednorazowego użytku, podzielonych na 10 pakietów. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Śródmiejski Szpital Urazowy Warszawa ul. Solec 93. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa sprzętu laparoskopowego jednorazowego użytku, podzielonych na 10 pakietów. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 5 380,00 PLN (łącznie wadium na wszystkie części zamówienia). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie z warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: oferowana cena - 90% termin realizacji dostaw - 10% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 82/XVII/Zp847/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.09.2005, cena - 36,6 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka/przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.09.2005 godzina 12:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.09.2005, godzina 14:00, Śródmiejski Szpital Urazowy Warszawa ul. Solec 93 - sala konferencyjna.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 1 Sprzęt laparoskopowy jednorazowego użytku. 3) Zakres lub wartość: 5 pozycji w pakiecie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 2 Sprzęt laparoskopowy jednorazowego użytku. 3) Zakres lub wartość: 3 pozycje w pakiecie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 3 Sprzęt laparoskopowy jednorazowego użytku. 3) Zakres lub wartość: 2 pozycje w pakiecie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 4 Sprzęt laparoskopowy jednorazowego użytku. 3) Zakres lub wartość: 2 pozycje w pakiecie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 5 Sprzęt laparoskopowy jednorazowego użytku. 3) Zakres lub wartość: 2 pozycje w pakiecie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 6 Sprzęt laparoskopowy jednorazowego użytku. 3) Zakres lub wartość: 4 pozycje w pakiecie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 7 Sprzęt laparoskopowy jednorazowego użytku. 3) Zakres lub wartość: 9 pozycji w pakiecie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 8 Sprzęt laparoskopowy jednorazowego użytku. 3) Zakres lub wartość: 8 pozycji w pakiecie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 9 Sprzęt laparoskopowy jednorazowego użytku. 3) Zakres lub wartość: 1 pozycja w pakiecie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pakiet nr 8 Sprzęt laparoskopowy jednorazowego użytku. 3) Zakres lub wartość: 1 pozycja w pakiecie 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 42 w budynku przy al. Niepodległości 132/136 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Wykonywanie usług weterynaryjnych na rzecz Lasów Miejskich - Warszawa.
- Dostawa materiałów oraz sprzętu do sterylizacji
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urządzeń medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- KZP/11/2025 Dostawa klastra IT HE
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.