Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-20
Gdynia: Przetarg nieograniczony poniżej 200.000 euro na opracowanie identyfikacji wizualnej, wykonanie strony internetowej, wykonanie materiałów promocyjnych, opracowanie systemu orientacji przestrzennej i kreację kampanii wizerunkowej w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni
Numer ogłoszenia: 382860 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdyńskie Centrum Innowacji Jednostka Budżetowa , Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. +48 58 698 21 50, faks +48 58 698 21 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony poniżej 200.000 euro na opracowanie identyfikacji wizualnej, wykonanie strony internetowej, wykonanie materiałów promocyjnych, opracowanie systemu orientacji przestrzennej i kreację kampanii wizerunkowej w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się: 1. Projekt identyfikacji wizualnej PPNT; 2. Projekty graficzne produktów promocyjnych; 3. Projekty graficzne - elementy elektroniczne; 4. Wykonanie strony internetowej; 5. Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych; 6. System orientacji przestrzennej w obiektach PPNT; 7. Kampania wizerunkowa PPNT po wprowadzeniu wszystkich zmian (rebrandingu).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 72.24.30.00 - Usługi programowania 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie potwierdzone wykonaniem w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a. co najmniej jednej usługi polegającej na zaprojektowaniu i wdrożeniu identyfikacji wizualnej o wartości co najmniej 25 000,00 PLN; b. co najmniej jednej usługi polegającej na zaprojektowaniu systemu orientacji przestrzennej o wartości co najmniej 30 000,00 PLN; c. co najmniej jednej usługi, która polegała na stworzeniu strony internetowej umożliwiającej zarządzanie treścią, d. co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu i dostawie materiałów promocyjnych o wartości co najmniej 50 000,00 PLN
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy formularz ofertowy lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych od oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 2. wstępne projekty koncepcji graficznej, obejmujące a. Logo - propozycje odświeżenia logo PPNT, przy zachowaniu motywu łuków, charakterystycznego dla brył budynków PPNT - hal łukowych i frontu nowego budynku biurowo-laboratoryjnego PPNT, w polskiej i angielskiej wersji językowej, w wersjach: bez podpisu, z podpisem - Pomorski Park Naukowo-Technologiczny w Gdyni, z podpisem - Pomorski Park Naukowo-Technologiczny, z podpisem -Gdynia b. wizytówkę dwustronną, c. pendrive, d. layout strony głównej i wybranej podstrony internetowej, e) tablice kierunkowe przy wyjściach z wind i klatek schodowych, na poszczególnych piętrach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Zgodność z bieżącymi trendami, atrakcyjność - 50
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie : 1) odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części umowy i związana z tym zmiana wynagrodzenia, 2) zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 3) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku: a) wystąpienia przyczyn obiektywnych, niepozwalających na zrealizowanie zamówienia w terminie; b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 4) podwykonawców; 5) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 6) zmiana sposobu płatności, terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppnt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdyńskie Centrum Innowacji Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdynia, 81-451 Gdynia, Al. Zwycięstwa 96/98 pok.A508.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Gdyńskie Centrum Innowacji Jednostka Budżetowa, adres: Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, wejście do budynku A, V piętro pok. A5.10 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania likwidacja pieców na opał stały
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD.
- Dostosowanie jednostki r/v IMOR na potrzeby pracy z systemem holowanych pojazdów ROTV wraz z magnetometrami na podstawie dokumentacji wykonawczej - powtórne
- Dostawa aparatury medycznej na Oddział Hematologii Jednego w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni w ramach projektu "Rozbudowa Oddziału Hematologii i Transplantologii Szpiku ..."
- Wykonanie robót budowlanych pn: "Budowa oświetlenia ul. Miedzianej w Gdyni"
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy zadaszonego lodowiska na terenie położonym przy ul. Kazimierza Górskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja Polsko-Japońskiego Forum Inwestycyjnego w Japonii
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjno-reklamowych
- Dostawa materiałów konferencyjnych i promocyjnych na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Sukcesywny druk wraz z oprawą i dostarczaniem książek, czasopism oraz akcydensów na potrzeby Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Działania edukacyjne oraz informacyjno-promocyjne dla ZZO Olszowa Sp. z o.o. w ramach programu FENX.01.04.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.