eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wyboji w nawierzchni bitumicznej jezdni dróg powiatowych powiatu oświęcimskiego według trzech zadańZadanie Nr 1 - Remont cząstkowy wyboji i uszkodzeń nawierzchni masą mineralno asfaltową na gorąco, Zadanie Nr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-24

Oświęcim: Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wyboji w nawierzchni bitumicznej jezdni dróg powiatowych powiatu oświęcimskiego według trzech zadań: Zadanie Nr 1 - Remont cząstkowy wyboji i uszkodzeń nawierzchni masą mineralno asfaltową na gorąco, Zadanie Nr 2 - Remont cząstkowy wyboji i uszkodzeń nawierzchni kruszywem mineralnym i emulsją asfaltową, Zadanie Nr 3 - Remont cząstkowy pęknięć w nawierzchni jezdni masą asfaltową zalewową
Numer ogłoszenia: 38285 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu , ul. Stanisławy Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8430622, faks 033 8433593.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wyboji w nawierzchni bitumicznej jezdni dróg powiatowych powiatu oświęcimskiego według trzech zadań: Zadanie Nr 1 - Remont cząstkowy wyboji i uszkodzeń nawierzchni masą mineralno asfaltową na gorąco, Zadanie Nr 2 - Remont cząstkowy wyboji i uszkodzeń nawierzchni kruszywem mineralnym i emulsją asfaltową, Zadanie Nr 3 - Remont cząstkowy pęknięć w nawierzchni jezdni masą asfaltową zalewową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy realizacji zadania pn: Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wyboji w nawierzchni bitumicznej jezdni dróg powiatowych powiatu oświęcimskiego , gdzie 1) Zakres dla Zadania Nr 1 obejmuje m.in.: a) Remont cząstkowy wyboji i uszkodzeń nawierzchni masą asfaltową - przy użyciu recyklera, kotła lub termosu do asfaltu i dotyczy remontu wyboji w nawierzchni asfaltowej w trybie pilnym przy niskich temperaturach powietrza, przy użyciu recyklera, kotła np. transportowo-produkcyjnego, do podgrzewania, grzania, topienia lub przerobu asfaltu lub destruktu asfaltowego (kory nawierzchni asfaltowej), lub tp., ewentualnie przy użyciu termosu przewoźnego do masy asfaltowej, który obejmuje m.in: - wyrównanie krawędzi wyboju do prostokątnego kształtu, - oczyszczenie uszkodzenia nawierzchni z rumoszu na pryzmę na poboczu, - skropienie brzegów naprawianego miejsca rozgrzanym bitumem, - uzupełnienie wyboju masą asfaltową, - zagęszczenie naprawianego miejsca, - posypanie piaskiem i zatarcie, - wywiezienie pryzm rumoszu z pobocza. 2) Zakres dla zadania Nr 2 obejmuje m.in.: a) Remont cząstkowy wyboji i uszkodzeń nawierzchni kruszywem mineralnym i emulsją asfaltową, mechanicznie - przy użyciu remontera na gorąco i dotyczy remontu wybojów w nawierzchni asfaltowej przy temperaturze nawierzchni asfaltowej i powietrza powyżej 10stopni C , przy użyciu remontera na gorąco do wykonywania remontów cząstkowych, który obejmuje m.in.:. - ewentualne wyrównanie krawędzi wyboju do regularnych kształtów, - oczyszczenie uszkodzenia nawierzchni z rumoszu na pryzmę na poboczu, - skropienie naprawianego miejsca rozgrzanym bitumem, - uzupełnienie wyboju z remontera tłuczniem i bitumem, - posypanie piaskiem lub drobnym tłuczniem, - wywiezienie pryzm z pobocza. 3) Zakres dla Zadania Nr 3 obejmuje m.in.: a) Remont cząstkowy pęknięć w nawierzchni jezdni masą asfaltową zalewową na gorąco i dotyczy remontu pęknięć w nawierzchni asfaltowej przy temperaturze nawierzchni asfaltowej i powietrza powyżej 10stopni C oraz obejmuje m.in.: - oczyszczenie pęknięcia z rumoszu na pryzmę na poboczu, - oczyszczenie wgłębne przez przedmuchanie sprężonym powietrzem, - zalanie naprawianego miejsca rozgrzaną masa zalewową bitumiczną, - posypanie piaskiem lub drobnym tłuczniem, - wywiezienie pryzm z pobocza. b) Remont cząstkowy uszkodzeń nawierzchni i dotyczy remontu wyboji w nawierzchni asfaltowej sięgających do podbudowy i obejmuje m.in. : - oczyszczenie uszkodzenia nawierzchni i podbudowy z rumoszu na pryzmę na poboczu, - uzupełnienie podbudowy kruszywem i zagęszczenie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i sposób ich wykonania został określony w przedmiarze robót i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego udzielenia dotychczasowemu wykonawcy, zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedno zamówienie: - dla Zadania Nr 1 o wartości min. 100.000 zł brutto, - dla Zadania Nr 2 o wartości 50.000 zł brutto, - dla zadania Nr 3 o wartości 50.000 zł brutto, polegające na wykonaniu robót w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltobetonowej jezdni, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawcy winni posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunku udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie zdarzeń, których w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć, którym nie można było zapobiec, ani którym nie można przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zadanie. Dotyczy to w szczególności: a)wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na realizację robót zgodnie z warunkami określonymi w SST np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, długotrwałe wysokie temperatury, itp b) gdy zmianie ulegną powszechnie obowiązujące przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, c) w razie wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy. 2. Zmiana postanowień umowy z uwagi na wystąpienie powyższych lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, może nastąpić pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu, ul. St. Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim, - pok. Nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu, ul. St. Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim, - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy wyboji i uszkodzeń nawierzchni masą mineralno asfaltową na gorąco,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres dla Zadania Nr 1 obejmuje m.in.: a) Remont cząstkowy wyboji i uszkodzeń nawierzchni masą asfaltową - przy użyciu recyklera, kotła lub termosu do asfaltu i dotyczy remontu wyboji w nawierzchni asfaltowej w trybie pilnym przy niskich temperaturach powietrza, przy użyciu recyklera, kotła np. transportowo-produkcyjnego, do podgrzewania, grzania, topienia lub przerobu asfaltu lub destruktu asfaltowego (kory nawierzchni asfaltowej), lub tp., ewentualnie przy użyciu termosu przewoźnego do masy asfaltowej, który obejmuje m.in: - wyrównanie krawędzi wyboju do prostokątnego kształtu, - oczyszczenie uszkodzenia nawierzchni z rumoszu na pryzmę na poboczu, - skropienie brzegów naprawianego miejsca rozgrzanym bitumem, - uzupełnienie wyboju masą asfaltową, - zagęszczenie naprawianego miejsca, - posypanie piaskiem i zatarcie, - wywiezienie pryzm rumoszu z pobocza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy wyboji i uszkodzeń nawierzchni kruszywem mineralnym i emulsją asfaltową,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dla zadania Nr 2 obejmuje m.in.: a) Remont cząstkowy wyboji i uszkodzeń nawierzchni kruszywem mineralnym i emulsją asfaltową, mechanicznie - przy użyciu remontera na gorąco i dotyczy remontu wybojów w nawierzchni asfaltowej przy temperaturze nawierzchni asfaltowej i powietrza powyżej 10stopni C , przy użyciu remontera na gorąco do wykonywania remontów cząstkowych, który obejmuje m.in.:. - ewentualne wyrównanie krawędzi wyboju do regularnych kształtów, - oczyszczenie uszkodzenia nawierzchni z rumoszu na pryzmę na poboczu, - skropienie naprawianego miejsca rozgrzanym bitumem, - uzupełnienie wyboju z remontera tłuczniem i bitumem, - posypanie piaskiem lub drobnym tłuczniem, - wywiezienie pryzm z pobocza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont cząstkowy pęknięć w nawierzchni jezdni masą asfaltową zalewową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dla Zadania Nr 3 obejmuje m.in.: a) Remont cząstkowy pęknięć w nawierzchni jezdni masą asfaltową zalewową na gorąco i dotyczy remontu pęknięć w nawierzchni asfaltowej przy temperaturze nawierzchni asfaltowej i powietrza powyżej 10 stopni C oraz obejmuje m.in.: - oczyszczenie pęknięcia z rumoszu na pryzmę na poboczu, - oczyszczenie wgłębne przez przedmuchanie sprężonym powietrzem, - zalanie naprawianego miejsca rozgrzaną masa zalewową bitumiczną, - posypanie piaskiem lub drobnym tłuczniem, - wywiezienie pryzm z pobocza. b) Remont cząstkowy uszkodzeń nawierzchni i dotyczy remontu wyboji w nawierzchni asfaltowej sięgających do podbudowy i obejmuje m.in. : - oczyszczenie uszkodzenia nawierzchni i podbudowy z rumoszu na pryzmę na poboczu, - uzupełnienie podbudowy kruszywem i zagęszczenie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.