Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-16
Warszawa: P_50_LEKI_2011 na dostawę produktów leczniczych i wyrobów medycznych w podziale na grupy asortymentowe do Apteki Szpitala
Numer ogłoszenia: 382252 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P_50_LEKI_2011 na dostawę produktów leczniczych i wyrobów medycznych w podziale na grupy asortymentowe do Apteki Szpitala.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i materiałów medycznych do apteki Szpitala w podziale na 14 Grup asortymentowych. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy określone niniejszą Specyfikacją leki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktów leczniczych i wyrobów medycznych w podziale na następujące grupy asortymentowe: Grupa asortymentowa 1 - Leki różne 1 Grupa asortymentowa 2 - Antybiotyki i chemioterapeutyki Grupa asortymentowa 3 - Płyny infuzyjne i preparaty do żywienia pozajelitowego Grupa asortymentowa 4 - Narkotyki i psychotropy Grupa asortymentowa 5 - Mleka Grupa asortymentowa 6 - Albuminy Grupa asortymentowa 7 - Immunoglobuliny Grupa asortymentowa 8 - Import docelowy Grupa asortymentowa 9 - Leki różne 2 Grupa asortymentowa 10 - Chemikalia Grupa asortymentowa 11 - Hemostatyki Grupa asortymentowa 12 - Leki różne 3 Grupa asortymentowa 13 - Leki różne 4 Grupa asortymentowa 14 - Antybiotyki różne 2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w podziale na grupy asortymentowe- formularz cenowy - załącznik Nr 2. Grupy asortymentowe nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14 muszą zawierać pełen asortyment wyspecyfikowanych produktów leczniczych i wyrobów medycznych w danym pakiecie. 3. Miejsce dostawy leków w podziale na 14 grup asortymentowych: sukcesywne dostawy leków do Apteki Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej-Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. 4. Wielkość i asortyment dostaw będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości leków mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zapotrzebowania NA CITO w ciągu 6 godzin od złożenia zamówienia (dotyczy wszystkich grup asortymentowych), NA RATUNEK w ciągu max 3 godz. od momentu zgłoszenia zamówienia przez Aptekę, (dotyczy grup asortymentowych nr 6,7,12,13,14.) 6. Termin dostarczenia zamawianego towaru - maksymalnie do 48 godzin (2 dni robocze) od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon potwierdzony faxem), lub e-mail 7. Minimalny okres ważności dostarczanych leków musi wynosić minimum 12 miesięcy- od daty dostawy. 8. Oprócz faktury VAT (dokument papierowy) musi być dostarczona dyskietka/płyta CD nagrana w systemie DATA FARM lub DR MALICKI. 9. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej niż podana wielkości,- zapotrzebowanie na dany lek powinno być wówczas odpowiednio przeliczone, a ilość szt. w opakowaniach zgodna z zamówieniem (w przypadku wartości ułamkowych opakowania należy zaokrąglić je do pełnego w górę). 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla grup asortymentowych nr 5 - Mleka., o podobnym składzie, nie gorszej jakości niż wskazane w SIWZ 11. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 33.60.00.00-6; 33.65.10.00-8; 33.69.21.00-8; 33.64.11.00-6; 33.69.00.00-3; 33.66.10.00-1; 33.66.11.00-2; 33.66.12.003; 33.66.17.00-8; 15.62.21.10-8; 24.31.50.00-5; 24.31.33.20-0; 24.30.00.00-7 09.22.13.00-7; 09.22.12.00-6; 24.95.14.00-9; 33.61.70.00-8; 33.62.12.00-1; 33.62.13.00-2; 33.62.20.00-6; 33.62.22.00-8; 33.62.23.00-9; 33.62.25.00-1; 33.62.27.00-3; 33.63.10.00-2; 33.63.11.00-3; 33.64.12.00-7; 33.64.13.00-8; 33.64.22.00-4; 33.67.50.00-2; 33.61.00.00-9; 33.61.10.00-6; 33.61.20.00-3; 33.61.30.00-0; 33.6140.00-7; 33.66.16.00-6; 33.63.21.00-0; 33.66.12.00-3; 33.69.20.00-7; 33.69.25.00-2; 33.69.27.00-4; 33.68.00.00-0; 33.69.00.00-3; 33.66.21.00-9; 33.69.21.00-8; 33.62.20.00-6; 33.14.15.50-0; 33.66.10.00-1; 33.61.20.00-3; 33.63.11.00-3; 33.65.15.00-3; 33651000-8; 33.65.15.00-3; 33.69.21.00-8; 33.66.10.00-1;33.14.11.27 12. Wykonawca może zaoferować wyłącznie produkty lecznicze dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej- zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2008.,Nr 45, poz.271 ze zm.) Dokumenty do wglądu na każde żądanie Zamawiającego. 13. Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby medyczne, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2010r.Nr 107, poz 679 ze zm.).oraz zgodnie z przepisami ustawy Prawo Farmaceutyczne, i przepisami wykonawczymi. Dokumenty do wglądu na każde żądanie Zamawiającego. 14. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyrób z opisem, instrukcją użytkowania, etykietą sporządzoną w języku polskim. 15. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na każde wezwanie Zamawiającego Kart Charakterystyki produktu leczniczego, zaoferowanego zgodnie z załącznikiem 2 do formularza cenowego. 16. Wykonawca zobowiązany jest zaproponować lek do przetargu zgodnie z jego aktualną rejestracją. W przypadku przewidywanego zakończenia rejestracji leku, Wykonawca zobowiązany jest umieszczać w swojej propozycji przetargowej lek będący w stałej produkcji, zapewniając w ten sposób ciągłość dostaw. Jeżeli nie jest to możliwe, bezwzględnie dołączyć razem ze świadectwem rejestracji informacje o kończącej się dacie ważności rejestru..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.10.00-8, 33.69.21.00-8, 15.62.21.81-8, 24.31.33.20-0, 24.30.00.00-7, 09.22.13.00-7, 09.22.12.00-6, 24.95.14.00-9, 33.61.70.00-8, 33.62.12.00-1, 33.62.13.00-2, 33.62.20.00-6, 33.62.22.00-8, 33.62.23.00-9, 33.62.25.00-1, 33.62.27.00-3, 33.63.10.00-2, 33.63.11.00-3, 33.64.12.00-7, 33.64.13.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualne zezwolenie na obrót produktami leczniczymi. Należy przedstawić jeden z dokumentów: 1. Kopia aktualnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające - odpowiednio wymagane zezwolenie. 2. Kopia aktualnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie, jeżeli wykonawca jest wytwórcą. 3. W przypadku Wykonawcy prowadzącego hurtownię farmaceutyczną lub skład konsygnacyjny albo celny - zezwolenie na jego prowadzenie zawierające uprawnienia przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi a. formularz oferty (według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ) b. formularz cenowy (według wzoru załącznik nr 2 do SIWZ) c. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia Wykonawcy, z którego będzie wynikało, że Wykonawca oferuje Zamawiającemu produkty posiadające aktualne dopuszczenie do obrotu w kraju i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego d. w przypadku zakończonej produkcji leku wymagane jest dodatkowo dołączenie pisma od producenta o braku produkcji e. w przypadku składania oferty równoważnej (dotyczy grypy asortymentowej 5 - Mleka) należy załączyć opis oferowanego produktu zawierający skład mleka, jego właściwości i zastosowanie f. pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy brutto nie może ulec zmianie); - zmniejszenia / zwiększenia ilości dostarczanego towaru w ramach grupy asortymentowej - terminu wykonania zamówienia (skrócenie terminu zamówienia w przypadku wykorzystania wartości umowy lub wydłużenie terminu zamówienia w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w ciągu 12 miesięcy); - zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów; - zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekreatriat w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa asortymentowa 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki różne 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.10.00-8, 33.69.21.00-8, 33.64.11.00-6, 33.69.00.00-3, 33.66.10.00-1, 33.66.11.00-2, 33.66.12.00-3, 33.66.17.00-8, 15.62.21.10-8, 24.31.50.00-5, 24.31.33.20-0, 24.30.00.00-7, 09.22.13.00-7, 09.22.12.00-6, 24.95.14.00-9, 33.61.70.00-8, 33.62.12.00-1, 33.62.13.00-2, 33.62.20.00-6, 33.62.22.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa asortymentowa 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antybiotyki i chemioterapeutyki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.10.00-8, 33.69.21.00-8, 33.64.11.00-6, 33.69.00.00-3, 33.66.10.00-1, 33.66.11.00-2, 33.66.12.00-3, 33.66.17.00-8, 15.62.21.10-8, 24.31.50.00-5, 24.31.33.20-0, 24.30.00.00-7, 09.22.13.00-7, 09.22.12.00-6, 24.95.14.00-9, 33.61.70.00-8, 33.62.12.00-1, 33.62.13.00-2, 33.62.20.00-6, 33.62.22.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa asortymentowa 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny infuzyjne i preparaty do żywienia pozajelitowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.10.00-8, 33.69.21.00-8, 33.64.11.00-6, 33.69.00.00-3, 33.66.10.00-1, 33.66.11.00-2, 33.66.12.00-3, 33.66.17.00-8, 15.62.21.10-8, 24.31.50.00-5, 24.31.33.20-0, 24.30.00.00-7, 09.22.13.00-7, 09.22.12.00-6, 24.95.14.00-9, 33.61.70.00-8, 33.62.12.00-1, 33.62.13.00-2, 33.62.20.00-6, 33.62.22.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa asortymentowa 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narkotyki i psychotropy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.10.00-8, 33.69.21.00-8, 33.64.11.00-6, 33.69.00.00-3, 33.66.10.00-1, 33.66.11.00-2, 33.66.12.00-3, 33.66.17.00-8, 15.62.21.10-8, 24.31.50.00-5, 24.31.33.20-0, 24.30.00.00-7, 09.22.13.00-7, 09.22.12.00-6, 24.95.14.00-9, 33.61.70.00-8, 33.62.12.00-1, 33.62.13.00-2, 33.62.20.00-6, 33.62.22.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa asortymentowa 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.10.00-8, 33.69.21.00-8, 33.64.11.00-6, 33.69.00.00-3, 33.66.10.00-1, 33.66.11.00-2, 33.66.12.00-3, 33.66.17.00-8, 15.62.21.10-8, 24.31.50.00-5, 24.31.33.20-0, 24.30.00.00-7, 09.22.13.00-7, 09.22.12.00-6, 24.95.14.00-9, 33.61.70.00-8, 33.62.12.00-1, 33.62.13.00-2, 33.62.20.00-6, 33.62.22.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa asortymentowa 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Albuminy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.10.00-8, 33.69.21.00-8, 33.64.11.00-6, 33.69.00.00-3, 33.66.10.00-1, 33.66.11.00-2, 33.66.12.00-3, 33.66.17.00-8, 15.62.21.10-8, 24.31.50.00-5, 24.31.50.00-5, 24.31.33.20-0, 24.60.00.00-7, 09.22.13.00-7, 09.22.12.00-6, 24.95.14.00-9, 33.61.70.00-8, 33.62.25.00-1, 33.62.12.00-1, 33.62.13.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa asortymentowa 7 - Immunoglobuliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Immunoglobuliny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.10.00-8, 33.69.21.00-8, 33.64.11.00-6, 33.69.00.00-3, 33.66.10.00-1, 33.66.11.00-2, 33.66.12.00-3, 33.66.17.00-8, 15.62.21.10-8, 24.31.50.00-5, 24.31.33.20-0, 24.30.00.00-7, 09.22.13.00-7, 09.22.12.00-6, 24.95.14.00-9, 33.61.70.00-8, 33.62.12.00-1, 33.62.13.00-2, 33.62.20.00-6, 33.62.22.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Grupa asortymentowa 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Import docelowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.10.00-8, 33.69.21.00-8, 33.64.11.00-6, 33.69.00.00-3, 33.66.10.00-1, 33.66.11.00-2, 33.66.12.00-3, 33.66.17.00-8, 15.62.21.10-8, 24.31.50.00-5, 24.31.33.20-0, 24.30.00.00-7, 09.22.13.00-7, 09.22.12.00-6, 24.95.14.00-9, 33.61.70.00-8, 33.62.12.00-1, 33.62.13.00-2, 33.62.20.00-6, 33.62.22.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Grupa asortymentowa 9 - Leki różne 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki różne 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.10.00-8, 33.69.21.00-8, 33.64.11.00-6, 33.69.00.00-3, 33.66.10.00-1, 33.66.11.00-2, 33.66.12.00-3, 33.66.17.00-8, 15.62.21.10-8, 24.31.50.00-5, 24.31.33.20-0, 24.30.00.00-7, 09.22.13.00-7, 09.22.12.00-6, 24.95.14.00-9, 33.61.70.00-8, 33.62.12.00-1, 33.62.13.00-2, 33.62.20.00-6, 33.62.22.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Grupa asortymentowa 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chemikalia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.10.00-8, 33.69.21.00-8, 33.64.11.00-6, 33.69.00.00-3, 33.66.10.00-1, 33.66.11.00-2, 33.66.12.00-3, 33.66.17.00-8, 15.62.21.10-8, 24.31.50.00-5, 24.31.33.20-0, 24.30.00.00-7, 09.22.13.00-7, 09.22.12.00-6, 24.95.14.00-9, 33.61.70.00-8, 33.62.12.00-1, 33.62.13.00-2, 33.62.20.00-6, 33.62.22.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Grupa asortymentowa 11 - Hemostatyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hemostatyki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.10.00-8, 33.69.21.00-8, 33.64.11.00-6, 33.69.00.00-3, 33.66.10.00-1, 33.66.11.00-2, 33.66.12.00-3, 33.66.17.00-8, 15.62.21.10-8, 24.31.50.00-5, 24.31.33.20-0, 24.30.00.00-7, 09.22.13.00-7, 09.22.12.00-6, 24.95.14.00-9, 33.61.70.00-8, 33.62.12.00-1, 33.62.13.00-2, 33.62.20.22-6, 33.62.22.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Grupa asortymentowa 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki różne 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.10.00-8, 33.69.21.00-8, 33.64.11.00-8, 24.31.50.00-5, 24.31.33.20-0, 24.30.00.00-7, 09.22.13.00-7, 09.22.12.00-6, 24.95.14.00-9, 33.61.70.00-8, 33.62.12.00-1, 33.62.13.00-2, 33.62.20.00-6, 33.62.22.00-8, 33.69.00.00-3, 33.66.10.00-1, 33.66.11.00-2, 33.66.12.00-3, 33.66.17.00-8, 15.62.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Grupa asortymentowa 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki różne 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.10.00-8, 33.69.21.00-8, 33.64.11.00-6, 33.69.00.00-3, 33.66.10.00-1, 33.66.11.00-2, 33.66.12.00-3, 33.66.17.00-8, 15.62.21.10-8, 24.31.50.00-5, 24.31.33.20-0, 24.30.00.00-7, 09.22.13.00-7, 09.22.12.00-6, 24.95.14.00-9, 33.61.70.00-8, 33.62.12.00-1, 33.62.13.00-2, 33.62.20.00-6, 33.62.22.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Grupa asortymentowa 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antybiotyki różne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.10.00-8, 33.69.21.00-8, 33.64.11.00-6, 33.69.00.00-3, 33.66.10.00-1, 33.66.11.00-2, 33.66.12.00-3, 33.66.17.00-8, 15.62.21.10-8, 24.31.50.00-5, 24.31.33.20-0, 24.30.00.00-7, 09.22.13.00-7, 09.22.12.00-6, 24.95.14.00-9, 33.61.70.00-8, 33.62.12.00-1, 33.62.13.00-2, 33.62.20.00-6, 33.62.22.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie doposażenia lokalu przy ul. Dzielnej 7 w Warszawie na rzecz Specjalistycznej Poradni Profilaktyczno-Terapeutycznej dla dzieci i młodzieży ze środowisk zagrożonych alkoholizmem "OPTA"
- Realizacje w terenie zleceń dotyczących oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz zmian w geometrii pasa drogowego dla ulic m.st Warszawy będących w utrzymaniu (...)
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 719 od km 15+235 do km 18+755 (z wyłączeniem nawierzchni jezdni południowej w km 15+370 do 15+737) " - nr postępowania 071/24
- Dostawa i wymiana centrali klimatyzacyjnej N6-W6 w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie psychologii w Poliklinice w Radomiu, Przychodni Zdrowia Psychicznego
- Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Dostawy leków do znieczulenia wraz z dzierżawą parowników dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
- Dostawa środków czystości i higieny w obiektach w rejonie odpowiedzialności 6 WOG Ustka w 2024 roku.
- Dostawa leków w podziale na 3 pakiety do ROPS Branice.
- 34/24 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę leków
- Dostawa leków do Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
więcej: Parafina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.