To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-20
Gdańsk: Dostawa sprzętu chłodniczego dla jednostek Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 382152 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322452 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu chłodniczego dla jednostek Uniwersytetu Gdańskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Wspólny słownik zamówień (CPV): 39710000-2. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu chłodniczego, zwanego w dalszej części - sprzętem dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego w częściach (4 części): część I - dostawa dla Katedry Biologii Molekularnej, 80-308 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 59 część II - dostawa dla Katedry Zoologii Bezkręgowców i Parazytologii, 80-308 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 59 część III - dostawa dla Zakładu Biologii Molekularnej Wirusów (MWB UG i GU Med), 80-822 Gdańsk, ul. Kładki 24 część IV - dostawa dla Katedry Cytologii i Embriologii Roślin, 80-308 Gdańsk , ul. Wita Stwosza 59 3.Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 2 - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia (do SIWZ). 4.Wymagania stawiane dla sprzętu: 1)sprzęt musi odpowiadać wszystkim cechom określonym w załączniku nr 2 - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia (do SIWZ), 2)sprzęt musi być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy; pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3)w dniu składania ofert, sprzęt nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, 4)sprzęt musi posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego, 5)sprzęt musi posiadać deklarację zgodności CE (wydaną zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 nr 138 poz. 935 tj. z późn. zm.), 6)jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt musi mieć dołączoną do sprzętu, wykorzystującego energię, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203). 5.Wykonawca, dla potwierdzenia spełnienia wymagań technicznych oferowanego sprzętu, musi załączyć do oferty opisy lub karty katalogowe sprzętu wymienionego w załączniku nr 2 - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia (do SIWZ), dokumenty muszą pochodzić od producenta, z obowiązkiem poświadczenia ich autentyczności przez Wykonawcę. 6.Gwarancja nie krótsza niż: 24 miesiące 7.Termin rękojmi nie może zakończyć się przed terminem 3 miesięcy od zakończenia gwarancji. 8.Gwarancja będzie świadczona przez Wykonawcę oraz na koszt Wykonawcy w miejscu użytkowania sprzętu, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 9.Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się po odbiorze sprzętu tj. podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo - odbiorczego. 10.Gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy, tj. o czas liczony od zgłoszenia do usunięcia wady. 11.Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 14 dni zapewnia wymianę sprzętu na nowy, wolny od wad, w przypadku jego trzykrotnej awarii w okresie gwarancji. 12.W przypadku gdy Wykonawca nie wypełni warunków gwarancji lub wypełni je w sposób nienależyty, Zamawiający będzie uprawniony do usunięcia wad na ryzyko i koszt Wykonawcy zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie umowy. Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty. 13.Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzęcie jak i wszelkie wady fizyczne, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. 14.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu. 15.Wykonawca zapewnia: 1)że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi czas dostawy, 2)że poniesie: koszty dostawy, opakowania, transportu, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunek z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 3)obsługę gwarancyjną, 4)że dostarczy wraz z fakturą VAT, karty gwarancyjne i instrukcje obsługi, 16.Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie wady (przystąpienie do niezwłocznego usunięcia wady) - 3 dni robocze od dnia zgłoszenia wady (powiadomienia telefonicznego i/lub pocztą elektroniczną). 17.Czas naprawy - nie dłuższy niż 14 dni roboczych, w przypadku niemożności zrealizowania naprawy w tym terminie Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego o porównywalnych parametrach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa sprzętu chłodniczego dla Katedry Biologii Molekularnej UG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3135,27
Oferta z najniższą ceną: 3135,27 / Oferta z najwyższą ceną: 3229,61
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa sprzętu chłodniczego dla Katedry Zoologii Bezkręgowców i Parazytologii UG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1399,74
Oferta z najniższą ceną: 1399,74 / Oferta z najwyższą ceną: 1915,24
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa sprzętu chłodniczego dla Zakładu Biologii Molekularnej UG
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BMS Spólka Jawna T. Białowąs, Z. Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5320,49
Oferta z najniższą ceną: 5320,49 / Oferta z najwyższą ceną: 8708,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- 15/TP/2025 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH
- Usługa przeprowadzenia terenowych badań ankietowych wśród turystów odwiedzających cztery nadmorskie regiony dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
- Koszenie traw i chwastów w latach 2025-2027 z pasa drogi wojewódzkiej nr 214 na odcinku Łeba - Białogarda na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lęborku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem sprzętu AGD na potrzeby Domu Studenta nr 4 Politechniki Lubelskiej
- Gniezno stawia na rozwój usług społecznych - wyposażenie mieszkań wspomaganych, treningowych usytuowanych przy ul. Lecha i ul. Mogileńskiej w Gnieźnie
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Gozdowie (dostawa wyposażenia)
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia w ramach przebudowy i rozbudowy szkoły i przedszkola w Łachowie
- Dostawa wyposażenia kuchennego w ramach zadania pn.: "Przedszkole "Promyki Bałtyku" w Mścicach - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Będzino"
- Utworzenie 15 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 5 w Klubie Dziecięcym Klub Malucha w Borzechowie, Borzechów Kolonia 227, 24-224 Borzechów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.