eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla Przychodni przy ul. Żeromskiego 33, Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP ZOZ w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-20

Warszawa: Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla Przychodni przy ul. Żeromskiego 33, Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP ZOZ w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 382036 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326710 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4291091, faks 022 6214364.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla Przychodni przy ul. Żeromskiego 33, Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP ZOZ w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w celu dostosowania budynku i jego powierzchni do bieżących potrzeb Przychodni przy ul. Żeromskiego 33. Przedmiot zamówienia obejmuje : 1. Wykonanie w 6 egzemplarzach w formie papierowej + 2 w wersji elektronicznej, projektów budowlanych i wykonawczych dla Przychodni przy ul. Żeromskiego 33: 1). wielobranżowego projektu dostosowania budynku Przychodni do obowiązujących przepisów PPOŻ; 2).wielobranżowego projektu na remont i przebudowę w budynku Przychodni pomieszczeń na parterze: a)ginekologii z węzłem sanitarnym w obrębie gabinetu, b)kardiologii- wyposażonych w EKG i inny sprzęt medyczny c)POZ - dwa gabinety, d)diabetologii, e)stomatologii na dwa stanowiska unitów, f)szatni dla pacjentów i dla personelu, g) pokoju dla kierownika, pielęgniarek, socjalnego oraz pomieszczenia na kartoteki. 3).wymiany przyłącza wody użytkowej); 4). wymiany poziomej instalacji kanalizacyjnej wraz z przyłączem do sieci kanalizacji sanitarnej; 5).instalacji teletechnicznej i komputerowej dla całego budynku; 6).instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz alarmowania pożarowego dla całego budynku i terenu zewnętrznego; 2.Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych. 3.Opracowanie wstępnej koncepcji rozmieszczenia gabinetów lekarskich i innych pomieszczeń użytkowych z uwzględnieniem wymogów sanitarnych w oparciu o obowiązujące przepisy prawne; przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu. 4.Opracowanie programu dostosowania aktualnych pomieszczeń do nowych potrzeb Przychodni z przeznaczeniem na gabinety lekarskie i inne pomieszczenia pomocnicze. 5.Naniesienie zmian na uprzednio wykonanej dokumentacji projektowej, wynikających z nowych potrzeb określonych w zatwierdzonej wstępnej koncepcji rozmieszczenia gabinetów lekarskich i innych pomieszczeń użytkowych. 6.Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. szt.3 + 3 w wersji elektronicznej 7.Uzgodnienie w/w projektów z: Wojskowym Inspektorem Sanitarnym WOMP, BHP, Delegatury Wojskowej Ochrony P.Poż., MPWiK, Komisją Oceny Projektów Inwestycyjnych zgodnie z Decyzją nr 7/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 14 stycznia 2008r. z późniejszymi zmianami oraz zapewnienie sprawdzenia projektów pod względem zgodności z przepisami. 8. Wykonanie przedmiarów robót. szt.3 + 3 w wersji elektronicznej 9.Wykonanie kosztorysów inwestorskich (metodą kalkulacji szczegółowej). szt.3 + 3 w wersji elektronicznej 10.Opracowanie programu inwestycji szt.4 +2 w wersji elektronicznej 11.Opracowanie zestawienia kosztów zadania szt.4 +2 w wersji elektronicznej 12.Opracowanie programu organizacyjno-użytkowego uwzględniającego nowe potrzeby Zamawiającego. szt.4 +2 w wersji elektronicznej 13. Nadzór autorski nad realizacją projektów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Galicki, Sypniewski - Architekci s.c., ul. Kinowa 20/23, 04-017 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79950,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 156210,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.