eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla Przychodni przy ul. Żeromskiego 33, Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP ZOZ w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-13

Warszawa: Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla Przychodni przy ul. Żeromskiego 33, Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP ZOZ w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 326710 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4291091, faks 022 6214364.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.cepelek.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla Przychodni przy ul. Żeromskiego 33, Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP ZOZ w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w celu dostosowania budynku i jego powierzchni do bieżących potrzeb Przychodni przy ul. Żeromskiego 33. Przedmiot zamówienia obejmuje : 1. Wykonanie w 6 egzemplarzach w formie papierowej + 2 w wersji elektronicznej, projektów budowlanych i wykonawczych dla Przychodni przy ul. Żeromskiego 33: 1). wielobranżowego projektu dostosowania budynku Przychodni do obowiązujących przepisów PPOŻ; 2).wielobranżowego projektu na remont i przebudowę w budynku Przychodni pomieszczeń na parterze: a)ginekologii z węzłem sanitarnym w obrębie gabinetu, b)kardiologii- wyposażonych w EKG i inny sprzęt medyczny c)POZ - dwa gabinety, d)diabetologii, e)stomatologii na dwa stanowiska unitów, f)szatni dla pacjentów i dla personelu, g) pokoju dla kierownika, pielęgniarek, socjalnego oraz pomieszczenia na kartoteki. 3).wymiany przyłącza wody użytkowej); 4). wymiany poziomej instalacji kanalizacyjnej wraz z przyłączem do sieci kanalizacji sanitarnej; 5).instalacji teletechnicznej i komputerowej dla całego budynku; 6).instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz alarmowania pożarowego dla całego budynku i terenu zewnętrznego; 2.Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych. 3.Opracowanie wstępnej koncepcji rozmieszczenia gabinetów lekarskich i innych pomieszczeń użytkowych z uwzględnieniem wymogów sanitarnych w oparciu o obowiązujące przepisy prawne; przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu. 4.Opracowanie programu dostosowania aktualnych pomieszczeń do nowych potrzeb Przychodni z przeznaczeniem na gabinety lekarskie i inne pomieszczenia pomocnicze. 5.Naniesienie zmian na uprzednio wykonanej dokumentacji projektowej, wynikających z nowych potrzeb określonych w zatwierdzonej wstępnej koncepcji rozmieszczenia gabinetów lekarskich i innych pomieszczeń użytkowych. 6.Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. szt.3 + 3 w wersji elektronicznej 7.Uzgodnienie w/w projektów z: Wojskowym Inspektorem Sanitarnym WOMP, BHP, Delegatury Wojskowej Ochrony P.Poż., MPWiK, Komisją Oceny Projektów Inwestycyjnych zgodnie z Decyzją nr 7/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 14 stycznia 2008r. z późniejszymi zmianami oraz zapewnienie sprawdzenia projektów pod względem zgodności z przepisami. 8. Wykonanie przedmiarów robót. szt.3 + 3 w wersji elektronicznej 9.Wykonanie kosztorysów inwestorskich (metodą kalkulacji szczegółowej). szt.3 + 3 w wersji elektronicznej 10.Opracowanie programu inwestycji szt.4 +2 w wersji elektronicznej 11.Opracowanie zestawienia kosztów zadania szt.4 +2 w wersji elektronicznej 12.Opracowanie programu organizacyjno-użytkowego uwzględniającego nowe potrzeby Zamawiającego. szt.4 +2 w wersji elektronicznej 13. Nadzór autorski nad realizacją projektów..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zamówienie polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju usługi tj. wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli zrealizował on w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi o wartości minimum 80000 zł. brutto każda, polegające na opracowaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej pomieszczeń z przeznaczeniem na gabinety lekarskie (adaptacja, przebudowa lub remont istniejących gabinetów lekarskich),a ocena spełnienia zostanie dokonana na podstawie dokumentu o którym mowa w pkt.X.A.2 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia,: - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej; - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz są członkami właściwych Izb Samorządów Zawodowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej dwie usługi o wartości minimum 80000 zł. brutto każda, polegające na opracowaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej pomieszczeń z przeznaczeniem na gabinety lekarskie (adaptacja, przebudowa lub remont istniejących gabinetów lekarskich).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego, po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie strony. Zmiany te zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zmówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: a) możliwość zmiany terminu realizacji, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) możliwość zmiany terminu realizacji z uwagi na przedłużające się uzgodnienia branżowe, co jest podstawą do zakończenia opracowania dokumentacji projektowej i wystąpienia o pozwolenie na budowę, c) zmianę osób odpowiedzialnych za realizacje ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego. d) Podana w umowie cena zawiera podatek VAT według stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy. W przypadku zmian podatkowych w tym zakresie - należność Wykonawcy zostanie odpowiednio zmieniona. Podatek VAT będzie naliczony w wysokości obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.cepelek.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pokój nr 3 w godzinach 7:30-14:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2013 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, kancelaria, pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.