eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinSukcesywne dostawy olejów silnikowych i smarnych, smarów, płynów eksploatacyjnych, płynów do spryskiwaczy oraz środków czyszczących do pojazdów samochodowych, motocykli i łodzi

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-11-16

Szczecin: Sukcesywne dostawy olejów silnikowych i smarnych, smarów, płynów eksploatacyjnych, płynów do spryskiwaczy oraz środków czyszczących do pojazdów samochodowych, motocykli i łodzi
Numer ogłoszenia: 381716 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy olejów silnikowych i smarnych, smarów, płynów eksploatacyjnych, płynów do spryskiwaczy oraz środków czyszczących do pojazdów samochodowych, motocykli i łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olejów silnikowych i smarnych, smarów, płynów eksploatacyjnych, płynów do spryskiwaczy oraz środków czyszczących do pojazdów samochodowych, motocykli i łodzi część I - dostawa olejów silnikowych i smarnych, smarów, płynów eksploatacyjnych do pojazdów samochodowych, motocykli i łodzi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zamawianych produktów stanowi zał. nr 3, część II - dostawa płynów do spryskiwaczy oraz samochodowych środków czyszczących, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zamawianych produktów stanowi zał. nr 4. Do każdej części: 1.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do SOS nr 1 ul. Wernyhory 5 w Szczecinie i SOS nr 2 ul. Szczecińska w Koszalinie oraz do rozładunku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2.Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty dostarczane były w oryginalnych opakowaniach producenta, szczelnie zamkniętych i zabezpieczonych przed ewentualnym wyciekiem, o pojemnościach opakowań określonych w załącznikach nr 3 i 4. Na opakowaniu lub etykiecie powinny znajdować się w szczególności następujące informacje: nazwa produktu, nazwa producenta, pojemność, data produkcji. termin realizacji zamówienia : do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, 3.Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00, 4.Zamawiający wymaga aby dostarczone produkty były z bieżącej produkcji (maksymalnie 6 miesięcy od daty produkcji), a ich termin przydatności do użycia nie powinien być krótszy niż 24 miesiące..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.50-2, 09.21.11.00-2, 09.21.10.00-1, 24.96.10.00-8, 24.95.11.00-6, 39.83.15.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W cześć I 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 500,00 zł. 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 28.11.2011 r. do godziny 11.30, a kopię potwierdzenia jego wniesienia należy załączyć do oferty. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mow w art. 46 ust. 3 uPzp W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. W części II Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego żąda załączenia do złożonej oferty: - dla olejów silnikowych i smarnych oraz płynów eksploatacyjnych: - kart charakterystyki, informacji technicznej o oferowanych produktach oraz oficjalnych aprobat/norm producentów samochodów/silników (wydruków ze stron internetowych) potwierdzających spełnienie przez oferowane produkty wymagań Zamawiającego ujęte w załączniku nr 3. Zamawiający nie dopuszcza produktów tylko rekomendowanych przez producenta oleju. - dla smarów i płynów do spryskiwaczy - kart charakterystyki oraz informacji technicznej o oferowanych produktach ujętych w załączniku nr 4

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej (załącznik do siwz nr 1 ). 2. Wypełnione/y i podpisane/y formularz/e kalkulacji cenowej (załączniki nr 3 lub 4 do siwz).3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m.in. odpis KRS, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz pozostałe dokumenty muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. X ust. 6 siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Piotra i Pawła 4/5, w Zespole ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Piotra i Pawła 4/5, w Zespole ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa olejów silnikowych i smarnych, smarów, płynów eksploatacyjnych do pojazdów samochodowych, motocykli i łodzi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa olejów silnikowych i smarnych, smarów, płynów eksploatacyjnych do pojazdów samochodowych, motocykli i łodzi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zamawianych produktów stanowi zał. nr 3. 1.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do SOS nr 1 ul. Wernyhory 5 w Szczecinie i SOS nr 2 ul. Szczecińska w Koszalinie oraz do rozładunku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2.Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty dostarczane były w oryginalnych opakowaniach producenta, szczelnie zamkniętych i zabezpieczonych przed ewentualnym wyciekiem, o pojemnościach opakowań określonych w załącznikach nr 3 i 4. Na opakowaniu lub etykiecie powinny znajdować się w szczególności następujące informacje: nazwa produktu, nazwa producenta, pojemność, data produkcji. termin realizacji zamówienia : do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, 3.Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00, 4.Zamawiający wymaga aby dostarczone produkty były z bieżącej produkcji (maksymalnie 6 miesięcy od daty produkcji), a ich termin przydatności do użycia nie powinien być krótszy niż 24 miesiące..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.16.50-2, 09.21.11.00-2, 09.21.10.00-1, 24.96.10.00-8, 24.95.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa płynów do spryskiwaczy oraz samochodowych środków czyszczących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa płynów do spryskiwaczy oraz samochodowych środków czyszczących, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szacunkowe ilości zamawianych produktów stanowi zał. nr 4. 1.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do SOS nr 1 ul. Wernyhory 5 w Szczecinie i SOS nr 2 ul. Szczecińska w Koszalinie oraz do rozładunku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2.Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty dostarczane były w oryginalnych opakowaniach producenta, szczelnie zamkniętych i zabezpieczonych przed ewentualnym wyciekiem, o pojemnościach opakowań określonych w załącznikach nr 3 i 4. Na opakowaniu lub etykiecie powinny znajdować się w szczególności następujące informacje: nazwa produktu, nazwa producenta, pojemność, data produkcji. termin realizacji zamówienia : do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, 3.Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00, 4.Zamawiający wymaga aby dostarczone produkty były z bieżącej produkcji (maksymalnie 6 miesięcy od daty produkcji), a ich termin przydatności do użycia nie powinien być krótszy niż 24 miesiące..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.32.23.20-6, 39.83.15.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.