Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-28
Leśnica: Szkolenia miękkie i specjalistyczne dla pracowników Urzędu Miejskiego w Leśnicy
Numer ogłoszenia: 38164 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Leśnicy , ul. 1-go Maja 9, 47-150 Leśnica, woj. opolskie, tel. 77 4615281.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia miękkie i specjalistyczne dla pracowników Urzędu Miejskiego w Leśnicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest zamówienie pn.: Szkolenia miękkie i specjalistyczne dla pracowników Urzędu Miejskiego w Leśnicy. Przedmiot zamówienia podzielono na cztery zadania tj.: Zadanie nr 1: Szkolenia miękkie podnoszące jakość obsługi klienta przez JST dla 32 BO. Zadanie nr 2: Kurs rachunkowości i podatków w JST dla 20 BO. Zadanie nr 3: Szkolenia służące podniesieniu jakości prawa stanowionego przez JST. Zadanie nr 4: Kurs ECDL CORE oraz ECDL ADVANCED lub kursy równoważne. II. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarto odpowiednio w załącznikach: dla zadania nr 1 w załączniku nr 1A do SIWZ, dla zadania nr 2 w załączniku nr 1B do SIWZ, dla zadania nr 3 w załączniku nr 1C do SIWZ, dla zadania nr 4 w załączniku nr 1D do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda, aby każda oferta była zabezpieczona wadium w wysokości (odpowiednio do zadania): w zadaniu nr 1: 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych PLN), w zadaniu nr 2: 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych PLN), w zadaniu nr 3: 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych PLN), w zadaniu nr 4: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych PLN). Wszelkie niezbędne informacje dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 8 SIWZ
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dla zadania nr 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): co najmniej jedno zamówienie dotyczące przygotowania i przeprowadzenia szkolenia wyjazdowego min. dwudniowego wraz usługą cateringu oraz noclegiem o wartości tego zamówienia nie mniejszej niż 50.000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). o Dla zadania nr 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): co najmniej jedno zamówienie dotyczące przygotowania i przeprowadzenia szkolenia wraz usługą cateringu o wartości tego zamówienia nie mniejszej niż 19.000 zł. brutto (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100). o Dla zadania nr 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): co najmniej jedno zamówienie dotyczące przygotowania i przeprowadzenia szkolenia wraz usługą cateringu o wartości tego zamówienia nie mniejszej niż 60.000 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). o Dla zadania nr 4: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): co najmniej jedno zamówienie dotyczące przygotowania i przeprowadzenia szkolenia pn.: Kurs ECDL CORE oraz ECDL ADVANCED lub kursy równoważne wraz usługą cateringu o wartości tego zamówienia nie mniejszej niż 80.000 zł. brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje min. jednym wykładowcą, który będzie posiadać wyższe wykształcenie i który w okresie 2 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził, co najmniej 5 szkoleń z zakresu tematycznego zgodnego z tematem w odniesieniu do każdego zadania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień w formie aneksu do umowy w przypadku: 1)konieczności wydłużenie czasu realizacji umowy, gdy wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, nie wynikające z zaniedbań którejś ze Stron, a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, 2)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca Stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 3)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących EFS PO KL 2007-2013 lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej, 4)gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 5)gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub innych przepisów dotyczących przedmiotowej umowy, Strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa, 6)gdy wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nadto Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie terminów wykonania poszczególnych szkoleń wykazanych w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia - zgodnie z zapisem w pkt. 4 SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.lesnica.pl do pobrania bezpłatnie. SIWZ można również kupić po uprzednim zamówieniu w Urzędzie Miejskim w Leśnicy, ul. 1 Maja 9, pok. 116 w cenie 40,00zł + opłata kuriera..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2013 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Leśnicy ul. 1 Maja 9, 47-150 Leśnica, pokój nr 119.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Urząd na piątkę z plusem Nr wniosku KSI POKL05.02.01-00-007/11 współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitała Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Szkolenia miękkie podnoszące jakość obsługi klienta przez JST dla 32 BO..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Szkolenia miękkie podnoszące jakość obsługi klienta przez JST dla 32 BO. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie trenera - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Kurs rachunkowości i podatków w JST dla 20 BO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Kurs rachunkowości i podatków w JST dla 20 BO. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie trenera - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Szkolenia służące podniesieniu jakości prawa stanowionego przez JST.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Szkolenia służące podniesieniu jakości prawa stanowionego przez JST. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1C do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie trenera - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Kurs ECDL CORE oraz ECDL ADVANCED lub kursy równoważne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Kurs ECDL CORE oraz ECDL ADVANCED lub kursy równoważne. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LEŚNICA
- Zakup i dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, monitorów, przełącznika sieciowego oraz urządzeń drukujących
- Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla terenów inwestycyjnych w miejscowości Krasowa - etap II
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Zalesie Śląskie dz. nr 1232.
więcej: przetargi LEŚNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatu prądotwórczego wraz z przyczepą związana z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- SR.272.u.05.2025.PW Przeprowadzenie kursów/zajęć dla uczniów Zespołu Szkół w Nowym Dworze Gdańskim w ramach realizacji projektu "Nowodworska Akademia Zawodowców - gotowi do pracy"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach realizacji projektu pn.: "Specjaliści dźwignią transformacji".
- Organizacja szkolenia dla doktorantów z zakresu kompetencji cyfrowych ADP.2301.73.2025
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Państwowego Ratownictwa Medycznego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia.
- Usługa przeprowadzenia szkoleń podnoszących kompetencje cyfrowe oraz z zakresu zielonej transformacji dla studentów objętych zmodyfikowanym programem kształcenia - liczba części 3
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.