Ogłoszenie z dnia 2010-11-24
Poznań 102: świadczenie usług związanych z ochroną obiektów wojskowych wg zadań:
zad. nr 1 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 2767 w m. Poznań - Ławica ul. Lotnicza 5;
zad. nr 2 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 8637 w m. Biedrusko k/Poznania;
zad. nr 3 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 5470 w m. Trzaskowo k/ Murowanej Gośliny;
zad. nr 4 - świadczenie usług związanych z ochroną Pływalni przy ul. Dąbrowskiego 252 w Poznaniu;
Numer ogłoszenia: 381538 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2094 , skrytka pocztowa 129, 61-716 Poznań 102, woj. wielkopolskie, tel. 061 8578408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług związanych z ochroną obiektów wojskowych wg zadań: zad. nr 1 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 2767 w m. Poznań - Ławica ul. Lotnicza 5; zad. nr 2 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 8637 w m. Biedrusko k/Poznania; zad. nr 3 - świadczenie usług związanych z ochroną obiektu wojskowego w kompleksie 5470 w m. Trzaskowo k/ Murowanej Gośliny; zad. nr 4 - świadczenie usług związanych z ochroną Pływalni przy ul. Dąbrowskiego 252 w Poznaniu;.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wg SIWZ i załączników do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium - w związku z art. 5 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 roku nr 113, poz. 759 z póź.zm.)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z zakresu art. 22 ust 1 ustawy Pzp dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy zgodnie z wymaganiami zawartymi w Ustawie o ochronie informacji niejawnych (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.), Ustawie o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) oraz ustawie o broni i amunicji (t. j. Dz. U. z 2004 Nr 52 poz. 525 z późn. zm.) posiadają: - Ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez MSWiA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy przedstawią: -wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i odbiorców, do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie; - załącznik nr 9-12 do SIWZ,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy: dysponują co najmniej niżej wymieniona liczbą pracowników, na każde zadanie osobno - załącznik nr 4- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, obejmujący wskazanie wszystkich osób, które będą realizować zadanie (kierownicy obiektów, wartownicy, składy grup interwencyjnych): Zadanie nr 1 - minimum 38 osób; Zadanie nr 2 - minimum 32 osoby; Zadanie nr 3 - minimum 32 osoby; Zadanie nr 4 - minimum 4 osoby; którzy posiadają: -poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE dla Kierownika ochrony minimum oraz ZASTRZEŻONE dla wszystkich pozostałych pracowników. -posiadanie licencji pracownika ochrony (szef obiektu) - II stopnia, pracownicy ochrony I stopnia. -pozwolenie na broń dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zadań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy: dysponują co najmniej niżej wymieniona liczbą pracowników, na każde zadanie osobno - załącznik nr 4- wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, obejmujący wskazanie wszystkich osób, które będą realizować zadanie (kierownicy obiektów, wartownicy, składy grup interwencyjnych): Zadanie nr 1 - minimum 38 osób; Zadanie nr 2 - minimum 32 osoby; Zadanie nr 3 - minimum 32 osoby; Zadanie nr 4 - minimum 4 osoby; którzy posiadają: -poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE dla Kierownika ochrony minimum oraz ZASTRZEŻONE dla wszystkich pozostałych pracowników. -posiadanie licencji pracownika ochrony (szef obiektu) - II stopnia, pracownicy ochrony I stopnia. -pozwolenie na broń dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zadań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy poosiadają: - Opłaconą polisę potwierdzającą , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (ochrona mienia) na kwotę co najmniej 3 000 000,00 PLN na jedno i każde zdarzenie w całym zakresie odpowiedzialności za szkody mogące powstać podczas realizacji umowy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.1. Inne wymagane dokumenty: Lp. Wymagany dokument 1 Złożenie (kopi) dokumentów potwierdzających posiadanie licencji pracownika ochrony (szef obiektu) - II stopnia, pracownicy ochrony I stopnia 2 Ponadto dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zadań wymagane jest pozwolenie na broń (kopia) 3 Złożenie (kopi) poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE dla Kierownika ochrony minimum oraz ZASTRZEŻONE dla wszystkich pozostałych pracowników 4 Zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dla wszystkich pracowników uczestniczących w realizacji zadania nr 1 - 4, 5 Wykonawca zobowiązany jest przedstawić pozwolenia radiowe wraz z warunkami wykorzystania częstotliwości wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na użytkowanie z wykorzystaniem częstotliwości urządzeń radiowych (radiotelefony bazowe i ruchome) dla poszczególnych obiektów co najmniej na czas trwania zamówienia tj. - kompleks 2767 Poznań ul. Lotnicza 5 bud. nr. 22 ( jeden radiotelefon bazowy + 7 ruchomych); - kompleks 8637 w m. Biedrusko k Poznania ul. Generalska bud nr 29 ( jeden radiotelefon bazowy + 4 ruchomych); - kompleks 5470 w m. Trzaskowo k Murowanej Gośliny JW. 2209 wartownia ( jeden radiotelefon bazowy + 7 ruchomych); - kompleks 2746 Poznań ul. Dąbrowskiego 252 ( jeden radiotelefon bazowy + 1 ruchomy); 6 Oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych oraz pionu ochrony; 7 Oświadczenie potwierdzające, że firma posiada własną kancelarię tajną oraz własne pomieszczenia, umożliwiające prowadzenie prac z dokumentacją niejawną do wytworzenia, przetworzenia lub przechowywania informacji niejawnych z wykorzystaniem sprzętu teleinformatycznego. Załączyć pisemną akredytację lub akceptację dla własnego systemu teleinformatycznego wydaną przez Służbę Ochrony Państwa SKW lub ABW. 8 Oświadczenie, że firma zatrudnia wyłącznie obywateli polskich (ze wskazaniem na byłych żołnierzy zawodowych, rezerwistów wojskowych, policjantów); 9 Oświadczenie że firma zatrudnia przynajmniej w 75% ludzi na podstawie umowy o pracę, za których płacone są składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne; 10 Przedstawić oświadczenie, że przeciwko niej nie jest prowadzone postępowanie administracyjne lub skarbowe 11 Certyfikat systemu jakości potwierdzający spełnianie normy AQAP -2110:2006 lub 2009 w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. 12 Decyzję lub zgodę na prowadzenie zajęć ze szkolenia strzeleckiego pracowników specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej (SUFO) z broni przewidzianej do realizacji zadań ochronnych na strzelnicy na terenie Garnizonu Poznań wydaną przez organ do tego uprawniony - kserokopia dokumentu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego bud. nr 5 pok. 115.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2010 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego bud. nr 5 pok. 115.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usług związanych z ochroną kompleksu wojskowego 2767 w m. Poznań - Ławica ul. Lotnicza 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona bezpośrednia obiektów wojskowych JW. 2094 Poznań ul. Lotnicza 5 w oparciu o dwa posterunki wartownicze z bronią palną długą gwintowaną, oraz obsadę (posterunek bez broni) - biuro przepustek, po przez ochronę, obserwację i patrolowanie kompleksu. Wspomagane przez grupę interwencyjną wyposażoną w broń palną, hełmy, kamizelki kuloodporne, która przybędzie i podejmie się czynnego działania bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu na obiekcie jednak nie później niż 8 minut od powiadomienia. Powiadomienie grupy interwencyjnej o sytuacjach kryzysowych realizować drogą radiową; - Patrole interwencyjne i doraźne. Patrol wystawiany ze składu SUFO w sytuacjach kryzysowych (zadziałanie sygnalizacji alarmowej, naruszenia systemu ochrony, sytuacjach kryzysowych itp.), - Ochrona obiektu realizowana będzie zgodnie z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych Sygn. OIN 3 2008, - Ochrona obiektów wojskowych poradnik sygn. OIN 4 2009; Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 czerwca 2007 r. Dz.U.2007.126.876 z późniejszymi zmianami, Rozporządzenie ministra obrony narodowej z dnia 19 czerwca 1999 r. W sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organi?zacyjnych resortu obrony narodowej późniejszymi zmianami; Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19.06.1999 w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej oraz opisem zamówienia. Posterunek nr 1 - magazyn uzbrojenia i środków bojowych oraz teren wokół magazynu OPCHEM - posterunek zewnętrzny, ochronny, trzyzmienny ruchomy - 24 godzinny - szczegółowe zadania zostaną określone w Instrukcji ochrony obiektu - tabela posterunku; Posterunek nr 2 - rejon magazynów i garaży na PST- posterunek zewnętrzny, ochronny, dwuzmienny ruchomy - 14 godzinny, w dni wolne i świąteczne trzyzmienny ruchomy (24 godziny) szczegółowe zadania zostaną określone w Instrukcji ochrony obiektu -w tabeli posterunku; Posterunek nr 3 - Biuro Przepustek - całodobowa ochrona bezpośrednia obiektu wojskowego realizowana poprzez kontrolę wejścia, wyjścia, wjazdu, wyjazdu osób i pojazdów z terenu i na teren ochranianego kompleksu. Ochrona będzie realizowana w systemie 24 - godzinnym - jeden pracownik ochrony w godzinach 600 do godz. 600 - wspomagany przez drugiego w dni powszednie ( robocze) w godzinach 600 do godz. 1600. - służba pełniona jest bez broni przez osoby umundurowane, wyposażone w zabezpieczenie osobiste środki łączności i przyciski napadowe, w przypadku wprowadzenia sytuacji kryzysowych i po ogłoszeniu Gotowości do Podjęcia Działań - dodatkowo broń palna, kamizelki kuloodporne i hełmy. Szczegółowe zadania i obowiązki ochrony biura zostaną określone w instrukcji, która zostanie opracowana po podpisaniu umowy przez zamawiającego i wykonawcę. INNE WYMAGANIA WYNIKAJĄCE ZE SPECYFIKI ZADANIA - ochrona kompleksu wykonywana jest przez osoby umundurowane, wyposażone w zabezpieczenie osobiste ( kamizelki kuloodporne, hełmy, przyciski napadowe i środki łączności); - wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przechowywanej broni i amunicji na wartowni; - zabezpieczenie ciągłej łączności radiowej z kierownikiem obiektu, siedzibą wykonawcy i grupą interwencyjną wystawianą przez wykonawcę; - wykonawca zobowiązany jest do kontroli służby przez grupę interwencyjną raz na dobę w godzinach nocnych, fakt ten należy odnotować w dokumentach służby dyżurnej; - minimalna ilość pracowników przewidywana do realizacji zadań związanych z ochroną posterunków 1 i 2 wynosi siedem osób (w tym dowódca warty) i dwie biuro przepustek razem 9 osób; - znajomość obsługi i posługiwania się komputerem , centralami alarmowymi przez dowódców wart i obsadę biura przepustek; - opracowanie z Zamawiającym Instrukcji ochrony obiektu po podpisaniu umowy zgodnej z obowiązującymi rozporządzeniami Rady Ministrów i Ministra Obrony Narodowej; - wzmocnienie ochrony posterunków w wyższych stanach gotowości bojowej i sytuacjach kryzysowych przez grupę interwencyjną wyposażoną jak wartownicy na posterunkach w czasie przez 48 godzin po ogłoszeniu gotowości do podjęcia działań i zarządzeń kryzysowych; - przestrzeganie postępowań zawartych w Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego stanowiącej Załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług związanych z ochroną kompleksu wojskowego 8637 w m. Biedrusko k Poznania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona bezpośrednia kompleksu wojskowego 8637 Biedrusko wchodzącego w skład JW 2209 z bronią palną długą gwintowaną. Realizowana w oparciu o dwa posterunki wartownicze: po przez ochronę, obserwację i patrolowanie kompleksu. Wspomagane przez grupę interwencyjną wyposażoną w broń palną, hełmy, kamizelki kuloodporne, która przybędzie i podejmie się czynnego działania bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu na obiekcie jednak nie później niż 12 minut od powiadomienia. Powiadomienie grupy interwencyjnej o sytuacjach kryzysowych realizować drogą radiową; - Patrole interwencyjne i doraźne. Patrol wystawiany ze składu SUFO w sytuacjach kryzysowych (zadziałanie sygnalizacji alarmowej, naruszenia systemu ochrony itp.), - Ochrona obiektu realizowana będzie zgodnie z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych Sygn. OIN 3 2008, - Ochrona obiektów wojskowych poradnik sygn. OIN 4 2009; Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 czerwca 2007 r. Dz.U.2007.126.876 z późniejszymi zmianami, Rozporządzenie ministra obrony narodowej z dnia 19 czerwca 1999 r. W sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organi?zacyjnych resortu obrony narodowej późniejszymi zmianami; Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19.06.1999 w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej oraz opisem zamówienia. Posterunek nr 1 - brama wjazdowa i teren strefy A posterunek zewnętrzny, ochronny, trzyzmienny ruchomy - 24 godzinny - szczegółowe zadania zostaną określone w Instrukcji ochrony obiektu - tabela posterunku; Posterunek nr 2 - rejon strefy B posterunek zewnętrzny, ochronny, dwuzmienny ruchomy - 12 godzinny, w dni wolne i świąteczne trzyzmienny ruchomy (24 godziny) szczegółowe zadania zostaną określone w Instrukcji ochrony obiektu - tabela posterunku; INNE WYMAGANIA WYNIKAJĄCE ZE SPECYFIKI ZADANIA - ochrona kompleksu wykonywana jest przez osoby umundurowane, wyposażone w zabezpieczenie osobiste ( kamizelki kuloodporne, hełmy, przyciski napadowe i środki łączności); - wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przechowywanej broni amunicji na wartowni; - zabezpieczenie ciągłej łączności radiowej z kierownikiem obiektu, siedzibą wykonawcy i grupą interwencyjną wystawianą przez wykonawcę; - znajomość obsługi i posługiwania się komputerem , centralami alarmowymi przez dowódców wart; - wykonawca zobowiązany jest do kontroli służby przez grupę interwencyjną raz na dobę w godzinach nocnych, fakt ten należy odnotować w dokumentach służby dyżurnej; - minimalna ilość pracowników przewidywana do realizacji zadań związanych z ochroną posterunków 1 i 2 wynosi siedem osób (w tym dowódca warty) razem 7 osób; - opracowanie z Zamawiającym Instrukcji ochrony obiektu po podpisaniu umowy zgodnej z obowiązującymi rozporządzeniami Rady Ministrów i Ministra Obrony Narodowej; - wzmocnienie ochrony posterunków w wyższych stanach gotowości bojowej i sytuacjach kryzysowych przez grupę interwencyjną wyposażoną jak wartownicy na posterunkach w czasie przez 48 godzin po ogłoszeniu gotowości do podjęcia działań i zarządzeń kryzysowych; - przestrzeganie postępowań zawartych w Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego stanowiącej Załącznik nr 1 do umowy Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: świadczenie usług związanych z ochroną kompleksu wojskowego 5470 w m. Trzaskowo k Murowanej Gośliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona bezpośrednia kompleksu wojskowego 5470 tj. JW 2209 Trzaskowo k Murowanej Gośliny z bronią palną długą gwintowaną. Realizowana w oparciu o dwa posterunki wartownicze: po przez ochronę, obserwację i patrolowanie kompleksu. Wspomagane przez grupę interwencyjną wyposażoną w broń palną, hełmy, kamizelki kuloodporne, która przybędzie i podejmie się czynnego działania bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu na obiekcie jednak nie później niż 17 minut od powiadomienia. Powiadomienie grupy interwencyjnej o sytuacjach kryzysowych realizować drogą radiową; - Patrole interwencyjne i doraźne. Patrol wystawiany ze składu SUFO w sytuacjach kryzysowych (zadziałanie sygnalizacji alarmowej, naruszenia systemu ochrony itp.), - Ochrona obiektu realizowana będzie zgodnie z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych Sygn. OIN 3 2008, - Ochrona obiektów wojskowych poradnik sygn. OIN 4 2009; Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 czerwca 2007 r. Dz.U.2007.126.876 z późniejszymi zmianami, Rozporządzenie ministra obrony narodowej z dnia 19 czerwca 1999 r. W sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organi?zacyjnych resortu obrony narodowej późniejszymi zmianami; Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19.06.1999 w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej oraz opisem zamówienia. Posterunek nr 1 - brama wjazdowa i teren strefy A , posterunek zewnętrzny, ochronny, trzyzmienny ruchomy - 24 godzinny - szczegółowe zadania zostaną określone w Instrukcji ochrony obiektu - tabela posterunku; Posterunek nr 2 - rejon strefy B posterunek zewnętrzny, ochronny, dwuzmienny ruchomy - 14 godzinny, w dni wolne i świąteczne trzyzmienny ruchomy (24 godziny) szczegółowe zadania zostaną określone w Instrukcji ochrony obiektu - tabela posterunku; INNE WYMAGANIA WYNIKAJĄCE ZE SPECYFIKI ZADANIA - ochrona kompleksu wykonywana jest przez osoby umundurowane, wyposażone w zabezpieczenie osobiste ( kamizelki kuloodporne, hełmy, przyciski napadowe i środki łączności); - wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przechowywanej broni amunicji na wartowni; - zabezpieczenie ciągłej łączności radiowej z kierownikiem obiektu, siedzibą wykonawcy i grupą interwencyjną wystawianą przez wykonawcę; - znajomość obsługi i posługiwania się komputerem , centralami alarmowymi przez dowódców wart; - wykonawca zobowiązany jest do kontroli służby przez grupę interwencyjną raz na dobę w godzinach nocnych, fakt ten należy odnotować w dokumentach służby dyżurnej; - minimalna ilość pracowników przewidywana do realizacji zadań związanych z ochroną posterunków 1 i 2 wynosi siedem osób (w tym dowódca warty) razem 7 osób; - opracowanie z Zamawiającym Instrukcji ochrony obiektu po podpisaniu umowy zgodnej z obowiązującymi rozporządzeniami Rady Ministrów i Ministra Obrony Narodowej; - wzmocnienie ochrony posterunków w wyższych stanach gotowości bojowej i sytuacjach kryzysowych przez grupę interwencyjną wyposażoną jak wartownicy na posterunkach w czasie przez 48 godzin po ogłoszeniu gotowości do podjęcia działań i zarządzeń kryzysowych; - przestrzeganie postępowań zawartych w Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego stanowiącej Załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: świadczenie usług związanych z ochroną kompleksu 2746 - Pływalni przy ul. Dąbrowskiego 252 w Poznaniu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna obiektu wojskowego kompleks 2746 - ochronę fizyczną pływalni należy realizować w godzinach nocnych w dni powszednie tj. od 22 00 - do 600 , oraz całodobowo w dni wolne i świąteczne - tj. w sobotę od godziny 14 00 do poniedziałku do godziny 600 , oraz niżej wymienione soboty i święta w 2011 roku tj. 01 - 02.01; 06.01; 25.04; 02 - 03.05; 23.06; 15. 08; 31.10; 01. 11; 11 - 12. 11; 07; 24, 26, 31. 12; oraz w okresie urlopowym od piątku w godzinach 1500 do poniedziałku do godzinny 600 w dniach: 01- 04; 08 - 11; 15 - 18; 22 - 25; 29 - 01. 07, 05 - 08; 12 - 16; 18 - 22; 25 - 30. 08 przez specjalistyczną uzbrojoną formacje. 1. Przyjęcie obiektu pod ochronę realizować należy na 30 min. przed rozpoczęciem służby; przekazanie obiektu spod ochrony osobom upoważnionym przeprowadzać należy do 30 min. po zakończeniu zadania. 2. Ochrona kompleksu 2746 wykonywana jest przez osoby umundurowane. wyposażone w zabezpieczenie osobiste 3. Patrolowanie rejonu wokół pływalni przez pracownika ochrony minimum cztery razy w trakcie służby z jednoczesną rejestracją (czytnik czasu pracy) i przekazaniem wydruków do siedziby zamawiającego co dwa tygodnie. 4. W przypadku zagrożenia obiektu, ochrona powinna być wspomagana przez grupę interwencyjną wyposażoną w broń palną, hełmy, kamizelki kuloodporne, która przybędzie i podejmie się czynnego działania bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu na obiekcie jednak nie później niż 7 minut od powiadomienia. Powiadomienie grupy interwencyjnej o sytuacjach kryzysowych realizować drogą radiową; 5. Zabezpieczenie ciągłej łączności radiowej z kierownikiem obiektu, siedzibą wykonawcy i grupą interwencyjną wystawianą przez wykonawcę; 6. Szczegółowe zadania i obowiązki służby ochrony i grupy interwencyjnej zostaną określone w instrukcji ochrony obiektu, która zostanie opracowana po podpisaniu umowy przez zamawiającego i wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązany jest do kontroli służby przez grupę interwencyjną raz na dobę w godzinach nocnych, fakt ten należy odnotować w dokumentach służby dyżurnej; 8. Minimalna ilość pracowników przewidywana do realizacji zamówienia wynosi - jedna osoba w trakcie realizacji zadania; 9. Przestrzeganie postępowań zawartych w Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego stanowiącej Załącznik nr 1 do umowy. Przedsięwzięcie należy realizować w oparciu o dokumenty normatywne obowiązujące w Siłach Zbrojnych RP tj. Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych Sygn. OIN 3 2008, - Ochrona obiektów wojskowych poradnik sygn. OIN 4 2009; Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 czerwca 2007 r. Dz.U.2007.126.876 z późniejszymi zmianami, Rozporządzenie ministra obrony narodowej z dnia 19 czerwca 1999 r. W sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organi?zacyjnych resortu obrony narodowej późniejszymi zmianami; Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19.06.1999 w sprawie ochrony przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne terenów komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej opisem zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Puławach w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego"
- ZP/13/2025 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Całodobowa ochrona obiektów Kampusu Dydaktyczno- Sportowego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Ochrona fiz. osób, obiektów, terenów i mienia MAH w Elblągu, ul. Bulwar Zyg. Aug. 11, oraz monit. sys. sygn. włamania i napadu (SWiN) sygn. alarmu pożar. (SAP) w okresie od 1.07.2025 do 31.12.2025r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.