Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Parczew: udzielenie powiatowi parczewskiemu długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu jednostki samorządu terytorialnego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe, do kontaktów: Ewa Klajda, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3551470, 3551654, fax 083 3550673, e-mail: powiat@parczew.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.parczew.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres pod którym można uzyskać SIWZ www.parczew.pl/dokumenty/index.htm Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie powiatowi parczewskiemu długoterminowego kredytu bankowego na sfinansowanie planowanego deficytu jednostki samorządu terytorialnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: Powiat Parczewski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest długoterminowy kredyt bankowy w wysokości 3.785.000 zł (słownie zł.: Trzy miliony siedemset osiemdziesiąt pięć tysięcy ) na finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego w 2006 roku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 ze zm.). - zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 16.08.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art.22 ust. 1 pkt 1,2,3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 ze zm.). Sposób oceny: ocena metodą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 9 siwź. Spełnianie warunku wymienionego w art. 22 ust. 1 pkt 1 zostanie uznane, jeżeli wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert i potwierdzające wykonywanie prac z zakresu usług bankowych (kod CPV: 66.10.00.00-0, 66.13.00.00-0) [symbol PKD: 65.12.A, 65.23.Z]. Spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 2 , 3 i 4 zostanie uznane, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej siwz. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jako kryterium wyboru wykonawcy zamówienia zostanie przyjęte kryterium najkorzystniejszej ceny rozumianej jako suma: rat odsetkowych kosztów operacji bankowych i bankowej prowizji przygotowawczej. Zamawiający wybierze wykonawcę, który złoży ofertę z najniższą ceną. Sposób oceny ofert: każdej złożonej ofercie zamawiający przyporządkuje ocenę proporcjonalną stosując zależność: Cena = [cena ofertowa najniższa brutto : cena badanej oferty brutto] x 100 pkt. x 100% Sposób obliczenia ceny oferty: Cenę oferty Co należy rozumieć jako sumę kosztów: prowizji przygotowawczej, opłat i prowizji bankowej z tytułu spłat rat kapitałowych i odsetkowych oraz oprocentowania kredytu. Co = Pp + Wo + Ko [PLN] Gdzie: Co - cena ofertowa w PLN Pp - prowizja przygotowawcza w PLN ustalona przez Wykonawcę, Wo - koszty operacji bankowych - obliczone przez Wykonawcę - rozumiane, jako suma opłat i prowizji z tytułu wpłaty, kolejnych rat kapitałowych i odsetkowych, przez Zamawiającego na konto banku - wynikające z tabeli opłat i prowizji bankowych Wykonawcy lub zastosowania innych stawek; w PLN, Wo = (WIBOR=mz)K Gdzie: WIBOR [%] - stawka WIBOR IM: wskaźnik średniego oprocentowania depozytów bankowych z ostatnich 25 dni poprzedzających miesiąc spłaty kolejnej rat odsetkowej, mz [%]- stała marża, dla kredytu złotówkowego, proponowana przez bank, niezmienna w okresie obowiązywania umowy, K [PLN] - kapitał pozostający do spłaty. Ko - całkowity koszt spłaty oprocentowania w PLN wyznaczony przez Wykonawcę. Dla obliczenia wielkości rat odsetkowych w kosztorysie ofertowym w całym okresie kredytowania należy przyjąć wskaźnik WIBOR IM z dnia 30.06.2006r. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 ze zm.). - zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.parczew.pl/dokumenty/index.htm. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.08.2006, godzina 12:00, Starostwo Powiatowe 21-200 Parczew ul. Warszawska 24 pok.4.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
- Dostawa oleju napędowego oraz benzyny na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. z siedzibą w Parczewie
- Dostawa oleju napędowego oraz benzyny na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Spółka z o.o. z siedzibą w Parczewie
- Modernizacja instalacji elektrycznej dedykowanej i okablowania strukturalnego w budynku Urzędu Miejskiego w Parczewie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów w roku 2026 i 2027
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1600L w miejscowości Gęś - dokumentacja techniczna
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług zastępczej obsługi kasowej na rzecz Sądu Rejonowego w Mińsku Mazowieckim
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU TRZEBNICKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2026-2028
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 4 400 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Sobków oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów
- Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Niepołomice
- Usługa polegająca na przekazywaniu świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe zgodnie z indywidualną dyspozycją świadczeniobiorcy.
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.883.781,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.