eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebnicaBANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU TRZEBNICKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2026-2028



Ogłoszenie z dnia 2025-10-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU TRZEBNICKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2026-2028

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Trzebnicki

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. Dz. Bochenka 6

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.trzebnica.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151523775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks.Dz.W. Bochenka 6

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Pedagogiczna w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151750608

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowym Zespołem Szkół im. Władysława Reymonta w Obornikach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151606260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkolnym Schroniskiem Młodzieżowym „Dworek” w Kuraszkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151606254

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Turystyczna 2

1.5.2.) Miejscowość: Kuraszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowym Zespołem Szkół im. Jana Pawła II w Żmigrodzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151166281

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Willowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Żmigród

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowym Zespołem Szkół nr 2 im. Piotra Włostowica w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151330817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Żeromskiego 25

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespołem Szkół Specjalnych w Żmigrodzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151622425

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rybacka 17

1.5.2.) Miejscowość: Żmigród

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151648117

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowym Zespołem Specjalnych Placówek Szkolno – Wychowawczych w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151782293

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Liceum Ogólnokształcącym im. II Armii Wojska Polskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151010358

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151525395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarządem Dróg Powiatowych w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151626021

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łączna 1c

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151558466

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 10

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego w Trzebnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151651817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Powiat oraz Partnerzy na zasadach partnerstwa, z poszanowaniem swoich priorytetów w realizacji zadań, postanawiają – działając zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 1320 ze zm.) – wspólnie przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Bankową obsługę budżetu Powiatu Trzebnickiego i jego jednostek organizacyjnych w latach 2026-2029”
Upoważnionym do przeprowadzenia postępowania z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych w imieniu i na rzecz wszystkich Partnerów jest Powiat.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU TRZEBNICKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2026-2028

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c82d6bc0-74d4-468f-ad96-a9b617241ed7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00487763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056316/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Bankowa obsługa budżetu Powiatu Trzebnickiego i jego jednostek organizacyjnych w latach 2026-2028

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, tj. platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii platformy zakupowej) komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: powiat@powiat.trzebnica.pl.
3. Uwaga! Wykonawca niezalogowany korzystający z “Wyślij wiadomość zamawiającego”, po kliknięciu przycisku „Wyślij”, otrzyma na adres mailowy, podany w polu Twój adres
e-mail, wiadomość mailową zawierającą kod uwierzytelniający. Kod należy wpisać w polu „Kod Uwierzytelniający”, a następnie potwierdzić przyciskiem „Wyślij”. Następnie Wykonawca otrzyma potwierdzenie wysłania wiadomości. Kod uwierzytelniający jest aktywny przez 30 minut od wygenerowania lub do momentu wygenerowania kolejnego kodu.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac OS X 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
Szczegóły zawiera rozdział XVI i XVII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Trzebnicki z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Trzebnicy, ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica, e-mail: powiat@powiat.trzebnica.pl;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Trzebnicy jest Pani Zuzanna Łukaszewska, e-mail: iod@powiat.trzebnica.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Bankowa obsługa Powiatu Trzebnickiego i jego jednostek organizacyjnych w latach 2026-2028, prowadzonym w trybie podstawowym z fakultatywnymi negocjacjami, a w przypadku zawarcia umowy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu jej wykonania.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1320
z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” lub „Pzp”.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp – przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata – przez cały okres jej obowiązywania.
6. Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy Pzp; konsekwencje ich niepodania określają przepisy tej ustawy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (przy czym w przypadku, gdy realizacja tego prawa wymagałaby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, administrator może żądać wskazania dodatkowych informacji służących sprecyzowaniu żądania, w szczególności nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia),
2) na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania danych osobowych (z zastrzeżeniem, że nie może to skutkować zmianą wyniku postępowania ani postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, ani naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
3) na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (z zastrzeżeniem, że prawo to nie dotyczy m.in. przechowywania danych w celu korzystania ze środków ochrony prawnej, ochrony praw innej osoby lub z uwagi na ważny interes publiczny UE lub państwa członkowskiego),
4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) prawo do usunięcia danych osobowych, o którym mowa w art. 17 RODO, w zakresie określonym w art. 17 ust. 3 lit. b, d i e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Organem nadzorczym właściwym w sprawach ochrony danych osobowych jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IiPF.272.14.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Trzebnickiego i jego jednostek organizacyjnych w terminie od dnia 01 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2028r.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w SWZ m.in. rozdz. VI, XXVI

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2028-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami:
1 - Cena oferty (C) - 60%, 60 pkt
2 - Wysokość oprocentowania kredytu (O) - 40%, 40 pkt

2. Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w następujący sposób:
P = PC + PO
P – łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie
PC – punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Cena”
PO – punkty przyznane badanej ofercie w kryterium „Wysokość oprocentowania kredytu”

Szczegółowe wzory do obliczenia punktacji określa rozdz. XXI SWZ

Przydzielanie punktów za cenę:
Opłata stała (ryczałt) za obsługę bankową wskazana w formularzu ofertowym.
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach tego kryterium na podstawie poniższego wzoru:

ilość punktów= (cena oferty z najniższą ceną)/(cena ocenianej oferty) x 60

Uwaga: w przypadku, gdy zaoferowana zostanie cena w wysokości 0,00 zł, Zamawiający w celu obliczenia ilości punktów w kryterium „cena” do oferty doliczy wartość 0,01.

Wysokość oprocentowania kredytu wskazana w formularzu ofertowym.
Zamawiający dokona oceny ofert w ramach tego kryterium na podstawie poniższego wzoru:

ilość punktów= (najniższe zaoferowane oprocentowanie)/(oprocentowanie w ocenianej ofercie) x 40

Kredyt w rachunku bieżącym przy założeniu, że Zamawiający korzysta
z maksymalnego limitu kredytu w wysokości 3 000.000,00 zł przez 365 dni w roku w okresie realizacji zamówienia (tj. do dnia 31.12.2028 r.), z oprocentowaniem opartym na stawce WIBOR 1M powiększonej o stałą marżę określoną w ofercie Wykonawcy; dla sporządzenia oferty należy przyjąć WIBOR 1M z dnia 20.10.2025 r. tj. 4,58 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość oprocentowania kredytu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2024 poz. 1646 ze zm.);
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada oddział (punkt obsługi klienta) w budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. Leśnej 1, z co najmniej jednym stanowiskiem do gotówkowej obsługi klientów, który zobowiąże się prowadzić na własny koszt przez okres trwania umowy lub oświadczy, iż w terminie do 10 dni od dnia obowiązywania umowy otworzy i będzie prowadził na własny koszt w okresie trwania umowy oddział (punkt obsługi klienta) w budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy , z co najmniej jednym stanowiskiem do gotówkowej obsługi klientów. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy wg. załącznika nr 8 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenie własne Wykonawcy w zakresie braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025, poz. 514 t.j.) - zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności bankowej tj. zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2024 r. poz. 1646 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe;
2) oświadczenie o posiadaniu oddziału (punktu obsługi klienta) w budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy lub oświadczenie o zobowiązaniu się do otwarcia i prowadzenia na koszt Wykonawcy oddziału (punktu obsługi klienta) w budynku Starostwa Powiatowego w Trzebnicy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XIII ust. 1 pkt 1 SWZ, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 6 do SWZ);
4) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (załącznik nr 5 do SWZ);
5) jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, w przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4 rozdziału XV SWZ, oświadczenie, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ);
6) jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
7) jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
3. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII ust. 1 pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki wprowadzenia zostały określone w SWZ w rozdz. XXVII

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-29 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025, poz. 514 t.j.)
„Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz z 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.