Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-16
Kalisz: przetarg nieograniczony na dostawy dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu oleju spożywczego i tłuszczów zwierzęcych lub roślinnych, produktów mleczarskich
Numer ogłoszenia: 381162 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Kalisz , ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7654100, 7654104, faks 0-62 7654110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawy dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu oleju spożywczego i tłuszczów zwierzęcych lub roślinnych, produktów mleczarskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Margaryna do smarowania pieczywa (kostka 0,25kg, lub opakowania 0,5 kg); kod CPV 15431100 - 9, szacowana ilość 5200,00kg; Olej spożywczy przeznaczony do smażenia, pieczenia , sałatek (opakowania 1- 5 Litr) kod CPV 15411200 - 4, szacowana ilość 1500 Część II Ser topiony kostka 100g, kod CPV 15542200-1, szacowana ilość 400,00kg; Twaróg, kod CPV 15542100-0, szacowana ilość 1 200,00kg; Maślanka (opakowania 1 Litr) kod CPV 15551500-0 szacowana ilość 500,00 kg; Mleko (opakowania 1 Litr) kod CPV 15510000-3, szacowana ilość 300,00kg; Mleko w proszku kod CPV 15511700-0, szacowana ilość 200,00kg; Śmietana 12% ukwaszona, kod CPV 15512000-0, szacowana ilość 200,00kg;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może być zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty w przypadkach wymienionych poniżej (zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy): zmiana osób reprezentujących strony w przypadku zmian organizacyjnych; zmiana przepisów powszechnie obowiązujących, która wymusza zmianę treści umowy; zmiany wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a są one korzystne dla zamawiającego; Zmiana cen może nastąpić , gdy łączna wartość kwartalnych wskaźników wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w okresie od dnia rozpoczęcia realizacji umowy przekroczy 5%; Zmiana cen nie może być wyższa niż wartość wskaźników o których mowa w ust.3. W przypadku zmiany stawki podatku od towaru i usług (VAT) w stosunku do obowiązującej w dniu zawarcia umowy, dopuszcza się zmianę cen jednostkowych produktów do wysokości wynikającej ze zmienionej stawki VAT. Zmiana ta wymaga zgody obu stron. Zmiana cen wymaga pisemnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Kaliszu
ul. Łódzka 2, 62-800 Klaisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Kaliszu ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Olej spożywczy i tłuszcze zwierzęce lub roślinne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Margaryna do smarowania pieczywa (kostka 0,25kg, lub opakowania 0,5 kg); kod CPV 15431100 - 9, szacowana ilość 5200,00kg; Olej spożywczy przeznaczony do smażenia, pieczenia , sałatek (opakowania 1- 5 Litr) kod CPV 15411200 - 4, szacowana ilość 1500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: produkty mleczarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ser topiony kostka 100g, kod CPV 15542200-1, szacowana ilość 400,00kg; Twaróg, kod CPV 15542100-0, szacowana ilość 1 200,00kg; Maślanka (opakowania 1 Litr) kod CPV 15551500-0 szacowana ilość 500,00 kg; Mleko (opakowania 1 Litr) kod CPV 15510000-3, szacowana ilość 300,00kg; Mleko w proszku kod CPV 15511700-0, szacowana ilość 200,00kg; Śmietana 12% ukwaszona, kod CPV 15512000-0, szacowana ilość 200,00kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Zabezpieczenie kościoła ewangelicko-augsburskiego w Stawiszynie przy ul. Garbarskiej 2 poprzez rozbiórkę murowanej iglicy i wykonanie zabezpieczeń wieży po wykonanej rozbiórce w ramach wyk zastępczego
- Dostawa wyposażenia do pracowni Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz UPSa do pracowni komputerowej
- Remont lokalu przy ul. Długosza 8 lok. 6 w Kaliszu w ramach pomocy dla repatriantów.
- Remont budynku Sądu Rejonowego w Kępnie przy al. Marcinkowskiego 10
- "Zakup autobusu dla WTZ Kuźnica Grabowska - do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózkach inwalidzkich, uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Kuźnicy Grabowskiej.
- Dostawa i montaż regałów jezdnych do Sądu Okręgowego w Kaliszu przy Alei Wolności 13
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Ligonia 36 w Gliwicach
- Dostawa Żywności do Jadłodajni Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025r.
- DOSTAWA PRZYPRAW, MAKARONÓW, PRODUKTÓW MĄCZNYCH ORAZ POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH I JAJ DO STOŁÓWKI PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 2 W GRÓJCU 2025/2026
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Przedszkolu Miejskim Nr 3 w podziale na części.
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego Bristol MSWiA w Kudowie-Zdroju
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 35 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Zamenhofa 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.